Представники ННІРО взяли участь в обговорення проєкту «Інакша освіта: сучасна освітня концепція та економіка»
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
12.12.2024, 13:34
Останні новини
Події

    vstup do NAU

    ibm-academy

    akademiya-mikrotik



    Представники ННІРО взяли участь в обговорення проєкту «Інакша освіта: сучасна освітня концепція та економіка»

    Представники ННІРО взяли участь в обговорення проєкту «Інакша освіта: сучасна освітня концепція та економіка»
    img

    Заступниця директора ННІРО Людмила Лахтіонова взяла участьв обговоренні проєкту «Інакша освіта», присвяченому інтеграції освітніх концепцій у нові економічні реалії. Зустріч відбулася 5 грудня 2024 р. в Українському інституті майбутнього (UIF).

    Захід зібрав представників урядових організацій, освітніх закладів, експертів та громадських активістів, які обговорили, як освітня концепція може вдосконалити економічні процеси, відповідати сучасним викликам, одночасно інтегруючи попередній досвід у майбутнє.

    Віталій Хромець, автор дослідження, доктор філософських наук та експерт із розробки освітнього законодавства наголосив на важливості переходу від ідеї «нового світу» до ідеї «інакшого світу», підкреслюючи принципову різницю між цими концептами. Він зазначив, що поняття «новий» протистоїть «старому» і часто базується на радикальному запереченні попереднього досвіду. Натомість «інакший світ» прагне врахувати спадок минулого, інтегрувати його у нові форми та зміст.

    «Інакша освіта — це не лише зміна підходів до навчання, а й глибше розуміння того, як суспільство впливає на індивіда. Освіта має враховувати, що кожна людина унікальна, але водночас вона є частиною соціального, економічного та культурного контексту, який накладає свої рамки та можливості», — підкреслив спікер.

    Особливу увагу було приділено концептуальному аналізу, який дозволяє розкрити базові ідеї та структури, що формують освітні процеси. Віталій Хромець акцентував, що жодна нова ідея не виникає у вакуумі, а завжди спирається на попередній досвід. «Навіть радикальні новатори, як-от Декарт, прагнучи повністю відмовитися від старого, несвідомо будували свої концепції на схоластичному методі,» —  зазначив він.

    Ключові тези презентації:

    Основні ідеї:

    1. Інакшість чи новизна.

    2. Освітній контекст.

    3. Індивід у системі суспільства.

    У ХХІ столітті перед освітою стоять нові виклики:

    Девальвація вищої освіти: Велика кількість випускників не знаходить роботи за спеціальністю, оскільки ринок перенасичений.

    Розрив між освітою та економікою: Відсутність зв’язку між освітніми установами та ринком праці призводить до втрати мотивації в студентів і зниження престижу диплому.

    Одним із можливих рішень є впровадження дуальної освіти — системи, яка поєднує навчання і роботу. Така модель успішно функціонує в Німеччині, де студенти одночасно здобувають знання та практичний досвід у реальних умовах.

    Інакший освіта — це спосіб мислення, що спонукає знаходити нетривіальні рішення в глобальних і локальних процесах.

    Посилання на запис трансляції доповіді та обговорення.

    Людмила Лахтіонова подякувала спікера за проведене глибинне дослідження та змістовну презентацію.





    © Державний університет «Київський авіаційний інститут»
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@kai.edu.ua | (044)406-79-01