Юридичним факультетом для студентів організовано зустріч із комплаєнс офіцером естонської компанії Dream Finance OÜ Романом Ковальським
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
18.10.2024, 10:05
Останні новини
Події

    vstup do NAU

    ibm-academy

    akademiya-mikrotik



    Юридичним факультетом для студентів організовано зустріч із комплаєнс офіцером естонської компанії Dream Finance OÜ Романом Ковальським

    Юридичним факультетом для студентів організовано зустріч із комплаєнс офіцером естонської компанії Dream Finance OÜ Романом Ковальським
    img

    10 жовтня 2024 року Юридичним факультетом організовано зустріч здобувачів освіти Національного авіаційного університету із комплаєнс офіцером (Lead Compliance Officer), в.о. заступника начальника відділу правового забезпечення та комплаєнсу естонської компанії Dream Finance OÜ (Deputy of Head of Legal and Compliance Department) Романом Ковальським на тему «Функції комплаєнс офіцера у європейській фінансовій установі».

    Захід відбувся за сприяння професора кафедри конституційного та адміністративного права Ірини Устинової в межах вивчення навчальних дисциплін «Фінансове право» та «Правове регулювання обігу криптовалют» для студентів:

    Під час зустрічі запрошений гість розкрив поняття «комплаєнс», наголосивши, що сьогодні у фінансових відділах і установах у бізнесових структурах створюються відповідні відділи комплаєнсу. Разом із студентами пан Роман проаналізував принципи роботи банківських структур щодо фінмоніторингових дій, які ґрунтуються на міжнародних стандартах комплаєнсу, в частині протидії фінансуванню тероризму та протидії відмивання коштів. Спікером зазначено, що завдяки діяльності комплаєнсу забезпечуються В2В та В2С, як чинні системи взаємовідносин щодо обслуговування фінансових інтересів юридичних осіб.

    Лектор розповів присутнім також про умови ліцензування фінансових інституцій та імплементацію міжнародних стандартів в законодавство України, пояснив повноваження комплаєнс офіцера взагалі, та зокрема в Dream Finance OÜ, розкрив методику внутрішнього фінмоніторингу клієнтів, що бажають вийти на ринок фінансових послуг та крипторинок, порядок ведення поточних клієнтів в частині транзакцій. Неабияку зацікавленість у студентів викликало питання «У чому полягає зміст принципу чотирьох очей як базовий для оцінки фінансової безпеки контрагентів та принцип 3 ліній захисту інтересів клієнтів банку?».

    Завершуючи виступ Роман Ковальський запросив студентів на стажування.

     





    © Державний університет «Київський авіаційний інститут»
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@kai.edu.ua | (044)406-79-01