Вітаємо студентів Національного авіаційного університету кафедри маркетингу із здобутим ІІ місцем у міжнародному креативному рекламному турнирі «Рекламний полігон» (осінь 2020)
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
25.11.2020, 13:09
Останні новини
Події
    NAU

    konferencziya molodyh uchenyh i studentiv polit

    reestratsii na nmt 2024

    suchasni zakladi osviti

    vstup do NAU

    Інститут неперервної освіти






    Вітаємо студентів Національного авіаційного університету кафедри маркетингу із здобутим ІІ місцем у міжнародному креативному рекламному турнирі «Рекламний полігон» (осінь 2020)

    Вітаємо студентів Національного авіаційного університету кафедри маркетингу із здобутим ІІ місцем у міжнародному креативному рекламному турнирі «Рекламний полігон» (осінь 2020)
    img

    Вже стало доброю традицією участь студентів-маркетологів у конкурсах професійної спрямованості та обіймання призових місць, у таких як «Рекламний полігон», який в цьому році організований спілкою рекламістів України, Інститутом журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка,  Міжнародним професійним журналом «Маркетинг і реклама». Від кафедри маркетингу НАУ приймали участь три команди в загальній кількості 20 студентів.

    Конкурс «Рекламний полігон» проводиться у форматі креатив-батлу, хакатону для командної участі, та передбачав видачу брифів від партнерів одночасно всім учасникам. В цьому році були представлені 21 команда з 9 міст України. Командам були запропоновані два брифи від партнерів турніру копаній PepsiCo Ukraine та один від бренду «Фокстрот». Всі заходи відбувались в режимі онлайн на платформі Zoom.

    16 листопада під час відкриття заходу, учасники мали чудову нагоду прийняти участь у майстер-класах від членів зіркового журі, представників креативної індустрії Кости Шнайдера, креативного директора Креативної компанії Saathchi&Saathchi Ukraine, Віталія Капустяна та Іллі Янковського -володарів золота та першої нагороди в історії України на Міжнародному фестивалі креативності Каннські леви в програмі Young Lions та інш.

             Переможцями стали креативні студенти-маркетологи другого курсу групи МР 213: Ткачук М., Лісова К., Соловей К., Філімонова Н., Шовкова Д., Маня О., які спробували свої сили у вирішенні брифу від групи «Фокстрот-Samsung Electronics» на тему «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку», увійшли до шорт-листа фіналістів за даним брифом, а під час фіналу 20 листопада успішно захистили свою ідею, яка була представлена у вигляді презентації інсайту, етапів рекламної компанії, відеоролика та каналів комунікації з цільовою аудиторією та отримали 2-ге місце.

              Участь у креатив-батлі показала великий потенціал та зацікавленість студентів до участі у заходах на кшталт креатив-батл-хакатон «Рекламний полігон». Бажаємо наснаги, творчого натхнення та гідного представлення студенів кафедри маркетингу Національного авіаційного університету у майбутніх турнірах.   





    © Національний авіаційний університет
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@nau.edu.ua | (044)406-79-01