Проблеми та перспективи розвитку освіти впродовж життя
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
21.03.2019, 11:11
Останні новини
Події
    KAI

    vstup do NAU

    ibm-academy

    akademiya-mikrotik










    Проблеми та перспективи розвитку освіти впродовж життя

    Проблеми та перспективи розвитку освіти впродовж життя
    img

    Інститут неперервної освіти провів другу міжнародну науково-практичну конференцію  «Освіта впродовж життя: соціальні запити, сучасні виклики та пріоритети в реалізації». Участь в роботі конференції взяли експерти з Києва, Житомира та в режимі відеоконференції – з Мінська (Республіка Білорусь).

    Зі вступним словом до учасників заходу звернулася директор ННІНО Ірина Дейнега, акцентувавши увагу на необхідності удосконалення освітньої політики в контексті неперервності та залучення до цього процесу широкого кола громадськості.

    Модератор конференції, професор Олена Дікова-Фаворська окреслила місце освіти дорослих в контексті сталого розвитку суспільства, наголосивши, що саме освіта дорослих є рушієм взаємодії між трьома вимірами сталого розвитку (економічного, соціального та екологічного) України.

    Проректор з наукової роботи Житомирського інституту підвищення кваліфікації педагогічних працівників Олександр Пастовенський презентував авторську модель релятивного управління ефективної системи, що може використовувавтись управлінцями в сучасних умовах. Особливості бізнес-освіти як складової підвищення кваліфікації та перепідготовки окреслив доцент Романом Матвієнком.

    Цікавим був виступ директора центру підвищення кваліфікації Таврійського національного університету Маргарити Блощинської, яка ознайомила учасників з досвідом співпраці університету з німецькою організацією DVV (Іnternation в освіті дорослих). Її колега –  доцент Ігор Радомський розповів присутнім про стан впровадження та розвитку неформальної освіти дорослих в Україні.

    Керівник проекту «Університет третього покоління», що реалізується в ННІНО,  Лариса Громаздова, представила досвід роботи з людьми літнього віку.

    Колеги з Інституту підвищення кваліфікації Мінського державного педагогічного інституту імені Максима Танка презентували досвід організації дистанційного навчання в Республіці Білорусь.

    Підсумкові акценти в експертній дискусії поставила директор ННІНО Ірина Дейнега, характеризуючи розвиток освіти дорослих через призму вітчизняної та світової історії,  зазначивши місію проблеми, стратегічні цілі та необхідні умови реалізації концепції в сьогоденні.

     





    © Національний авіаційний університет
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@kai.edu.ua | (044)406-79-01