Психологічні основи спілкування з клієнтами
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
26.03.2014, 12:33
Останні новини
Події
    KAI

    vstup do NAU

    ibm-academy

    akademiya-mikrotik










    Психологічні основи спілкування з клієнтами

    Психологічні основи спілкування з клієнтами
    img

    25 березня 2014 року Юридична консультація «Юридична клініка» спільно з психологом відділу гуманітарного розвитку Національного авіаційного університету Галиною Леньо провели круглий стіл на тему «Психологічні основи спілкування з клієнтами». Захід проводився для студентів-практикантів 5 курсу Юридичного інституту спеціалізації «Цивільне та трудове право».

    Психолог розповіла про основні правила психологічного спілкування юристів з клієнтами, а також  продемонструвала застосування ряду методик – «Мотивація до успіху», «Особливості спілкування з клієнтами» та проективні методики на особисті характеристики. Студенти взяли активну участь у обговоренні актуальних проблем, пов’язаних з юридичною психологією в умовах сьогодення.

    За результатами тестів Галина Леньо відзначила високий рівень мотивації до успіху та психологічної свідомості студентів, що неодмінно матиме позитивне позначатиметься на якості консультування відвідувачів.





    © Національний авіаційний університет
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@kai.edu.ua | (044)406-79-01