Домінуючі мотиви навчання першокурсників
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
31.10.2014, 09:55
Останні новини
Події

    vstup do NAU

    ibm-academy

    akademiya-mikrotik




    Домінуючі мотиви навчання першокурсників

    Домінуючі мотиви навчання першокурсників
    img

    25 жовтня 2014 року психолог кафедри педагогіки та психології професійної освіти Гуманітарного інституту Вікторія Фурман за запитом студентів І курсу МЕФ АКІ та за підтримки доцента кафедри теорії та прикладної фізики С. Пастушенко провела психологічне дослідження на тему «Мотивації студентів І-го курсу до навчання у вузі».
    Діагностика проводилась у два етапи:
    1) діагностували спрямованість навчання студентів у науково-дослідній та професійній сферах (за допомогою методики діагностики учбової мотивації студентів (А. Реан, В. Якунін, модифікація Н. Бадмаєвої);
    2) проводилась індивідуальна бесіда зі студентами та були виявлені особливості кожного, з урахуванням яких вони отримали рекомендації щодо побудови власної рефлексивної позиції до навчання.
    Внаслідок аналізу отриманих даних були зроблені висновки, що у половини студентів (40%) на перше місце за значимістю у мотивації навчання виходять «професійні» мотиви, 32 % студентів у навчанні спрямовують мотиви «навчально-пізнавальні» та 28 % «творчої самореалізації». «Комунікативні», «соціальні» та мотиви «престижу» не були обрані як домінуючі у навчанні жодним респондентом. Серед досліджуваних були студенти, що однаково оцінювали для себе за значимістю мотиви «професійні» та «творчої самореалізації», «професійні» та «навчально-пізнавальні».
    Отримані дані можуть свідчити, що на час проведення дослідження серед студентів 1 курсу спостерігається домінування професійних мотивів навчання у ВНЗ.





    © Державний університет «Київський авіаційний інститут»
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@kai.edu.ua | (044)406-79-01