Інститут новітніх технологій - освіта майбутноього
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
6.08.2002, 08:15
Останні новини
Події
    KAI

    vstup do NAU

    ibm-academy

    akademiya-mikrotik










    Інститут новітніх технологій - освіта майбутноього

    Інститут новітніх технологій - освіта майбутноього
    img

            За сухими рядками наказу початок нового етапу освітянської діяльності Національного авіаційного університету

             Після здобуття незалежності Україна відкинула застарілі наукові та освітянські догми. У відповідальний і складний час реформування вищої освіти та науки в Україні колектив університету вступив на чолі з ректором - В. Бабаком. Під його керівництвом була розроблена нова концепція розвитку університету.

             Саме новий статус України, європейської держави з надзвичайним гео-політичним статусом та могутнім потенціалом нації, владно встановив нові пріоритети, а саме пріоритети новітніх технологій, пріоритети людського фактору, які не тільки окреслюють найпередовіші контури пізнання світу людиною, але й проймаються значимістю людини в цьому процесі пізнання.

               Можна сказати, що діяльність Інституту новітніх технологій базується на двох заставах і окрім масштабного освітянського та наукового пошуку у сфері передових технологій вирішується ще одне надзвичайно важливе завдання - створення нової генерації молодих українських вчених. Під час відкриття новоствореного інституту, ректор НАУ В. Бабак запропонував свою концепцію виховання нової еліти молодих українських вчених. Було запропоновано створити ряд кафедр під керівництвом провідних вчених НАН України.

              Таким чином, досягався небачений в світовій освітянській практиці рівень. Вчені, працюючи з обдарованою молоддю, починаючі вже з молодших курсів, мають змогу за роки навчання виявити нахили та здібності слухачів і тим самим створити базу для їх успішної наукової діяльності в майбутньому. Саме для відтворення вище вказаної концепції були створені такі підрозділи: кафедра комп'ютерно-інтегрованих технологій, кафедра вищої математики, фізики, екології, кафедра телекомунікаційних систем та систем управління і метрології та інші, планується відкриття ще цілої низки кафедр.

              На думку директора Інституту новітніх технологій В. Харченко, структура нового інституту та новий підхід підбору студентів дозволить ліквідувати дефіцит талановитої, фахово підготовленої молоді. Після декількох років навчання, де домінує упорядкований науковий пошук, який проводиться під керівництвом досвідчених науковців та педагогів, випускник Інституту новітніх технологій буде мати чітко окреслену перспективу наукового пошуку та знання необхідні для цього пошуку, тобто буде гарантований стабільний притік майбутніх перспективних аспірантів.

             Крім новаторської суто академічної концепції керівництво Інституту новітніх технологій також запропонувало відповідну організаційну структуру діяльності нової учбової структури, яка на відміну від традиційної адаптована для сумісної педагогічної діяльності викладацьких та наукових колективів Національного авіаційного університету та вчених Національної академії наук України.

              Замісник директора Інституту новітніх технологій Е. Азнакаев вважає доцільним використання прогресивної схеми учбового процесу, при якій академіки і доктори наук Національної академії наук України і Національного авіаційного університету разом будуть проводити лекційні, практичні та індивідуальні заняття зі студентами 3, 4 і 5 курсів, а також організують групи студентів для проведення наукових досліджень на сучасному унікальному науковому устаткуванні лабораторій Інститутів Національної академії наук України.

               Випускники Інституту новітніх технологій мають можливість продовжити своє навчання та наукову діяльність в аспірантурі Національного авіаційного університету та в Інститутах Національної академії наук України.

               Навіть стислий перелік освітянських та наукових засад, на яких базується діяльність нового ВУЗу, дає можливість зробити висновок, що колектив науковців, педагогів НАНУ та НАУ знайшов свій власний шлях пошуку і це не штучний добір модних постулатів, це миттєва, тонка реакція на потреби сучасного цивілізованого суспільства, суспільства в якому домінуючим є людський фактор, а не тимчасові техногенні досягнення.

                Саме домінування людського фактора при дійсно масштабних наукових дослідженнях дозволив Генеральному секретареві ІКАО панові К. Перейра, який під час свого візиту до Києва, завітав до Національного університету, зауважити, що наука в нашому Університеті світового рівня, рівня сучасної, цивілізованої європейської держави. При відкритті субрегіонального центру ІКАО з підготовки державних інспекторів з безпеки польотів придатності повітряних суден та кафедри ІКАО.

              Коста Перейра сказав, що такому рішенню сприяли методи практичної реалізації проблеми гармонізації учбових планів та програм підготовки авіаційних спеціалістів відповідно до стандартів та рекомендацій практики ІКАО, а також національних стандартів в сфері вищої освіти.

              Під час свого робочого візиту в НАУ Генеральний секретар міжнародної організації підприємств аеронавігаційного обслуговування Олександр тер Кюль зауважив, що масштаб наукового пошуку та освітянська діяльність НАУ в сфері підготовки високо класних фахівців та науковців в галузі забезпечення безпеки польотів, та комплексний підхід до цієї проблеми просто вражає.

               Позитивна оцінка з боку високих посадових осіб найавторитетніших між-народних організацій авіаційної спільноти вказує, що освітяни та науковці НАУ дійсно вибрали вірний напрямок пошуку.

              21 жовтня 2002 року, розпочато навчання в Інституті новітніх технологій..... Починається шлях у майбутнє.





    © Національний авіаційний університет
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@kai.edu.ua | (044)406-79-01