PR як соціальний інститут сучасного суспільства: соціологічний вимір
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
25.09.2018, 07:49
Останні новини
Події
    NAU

    konferencziya molodyh uchenyh i studentiv polit

    vstup do NAU

    Інститут неперервної освіти






    PR як соціальний інститут сучасного суспільства: соціологічний вимір

    PR як соціальний інститут сучасного суспільства: соціологічний вимір
    img

    17 вересня 2018 року на кафедрі соціології та політології НН ГМІ відбувся науково-практичний семінар «Паблік рилейшнз як соціальний інститут демократичного суспільства. Нормативна система PR», що розпочав роботу студентського наукового гуртка «Соціологічний вимір» під керівництвом доцента кафедри Литовченко Ірини Василівни.

    Студенти спеціальності «Соціологія» 5-го та 6-го курсів навчання проаналізували особливостіPRяк соціального інституту; професійну діяльність у сфері управління соціальними комунікаціями, що сприяє двосторонньому інформаційному обміну між структурою та громадськістю; напрямки діяльності і функції служб у сфері паблік рилейшнз (консалтингові фірми, агенції, центри, бюро тощо); умови, які визначають діяльність в PR (вимога загального законодавства до суб’єкта право-господарських відносин; положення уставних документів фірми; нормативні акти за окремими суміжними сферами тощо).

    Для розуміння сутності та особливостей PRяк соціального інституту студенти під час семінару звернули увагу на тенденції його еволюції, проаналізувавши основні етапи і чинники розвитку.

     

     





    © Національний авіаційний університет
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@nau.edu.ua | (044)406-79-01