Відбулися чергові засідання Науково-технічної ради НАУ
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
21.12.2018, 11:00
Останні новини
Події
    KAI

    vstup do NAU

    ibm-academy

    akademiya-mikrotik










    Відбулися чергові засідання Науково-технічної ради НАУ

    Відбулися чергові засідання Науково-технічної ради НАУ
    img

    19 та 20 грудня 2018 року відбулися чергові засідання Науково-технічної ради НАУ, де було заслухано звіти наукових керівників та відповідальних виконавців про виконання 20 науково-дослідних робіт, відповідно до наказу ректора НАУ №595/од від 04.12.2018р. про підведення підсумків наукової та науково-технічної діяльності у 2018 р.

    Наукові керівники завершених НДР представили опис основних науково-технічних результатів, зокрема:

    - розроблено методології інтегрованої авіоніки для навігації та синергетичного управління аерокосмічними динамічними об’єктами та дослідного зразка інтегрованої авіоніки;

    - отримано нові теоретичні та прикладні знання щодо механізму прийняття оптимальних управлінських проектних та виробничих рішень і застосуванні цих знань для створення науково обґрунтованих основ автоматизації управління прискореною технічною підготовкою та виготовленням виробів на базі сучасних інтегрованих інформаційних систем та PLM-рішень;

    - створено науково-технологічні основи підвищення працездатності трибосистем шляхом синтезу комбінованих технологій поверхневого зміцнення елементів пар тертя;

    - оптимізовано керування експлуатацією активного складного технічного об’єкту (АСТО) та його безпекою в умовах багатоальтернативності та за наявності можливих конфліктів;

    - досліджено розвиток експрес-діагностики з використанням біоіндикаційних та дистанційних підходів для вирішення завдань індикації та оцінки впливу транспортної і містобудівної діяльності на довкілля та його компоненти із застосуванням БПЛА, актуалізації мап і баз даних про стан довкілля транспортних артерій та урбанізованих територій, розроблення рекомендацій щодо мінімізації впливу на довкілля в інтересах підвищення екобезпеки держави, формування екологічної мережі, підготовки фахівців та дослідників;

    - розроблено методи траєкторного управління польотом дронів у складних радіонавігаційних умовах;

    - розроблено інноваційні принципи, методологія і методи дизайну СВІ на транспорті як стратегічного напрямку підвищення інформативності й безпечності середовища транспортних вузлів, забезпечення якісно нового рівня інформаційного забезпечення їхніх користувачів та персоналу;

    - досліджено перспективні матеріали з керованими віброакустичними та електромагнітними характеристиками для зниження рівнів техногенних фізичних полів;

    - розроблено наукові принципи керування зносостійкістю та створені на їх основі інноваційні технології інженерії поверхні для підвищення довговічності функціональних поверхонь деталей авіаційних трибомеханічних систем;

    - розроблено методологію прогнозування втомного руйнування конструкцій повітряних суден з багатоосередковою пошкоджуваністю;

    - розроблено та досліджено пластинкові та оболонкові конструктивних елементів авіаційної техніки з композиційних матеріалів при статичному і ударному навантаженні;

    - розроблено методологію ідентифікації технічного стану газоперекачувальних агрегатів на базі комплексного використання найбільш перспективних методів розпізнавання образів, генетичних алгоритмів та математичних моделей робочого процесу газоперекачувального агрегату (ГПА);

    - розроблено методологію побудови дистанційних інформаційно-вимірювальних систем механічних величин, а саме: лінійно-кутових, швидкості, переміщення, прискорення, деформації, температури, сили, маси, яка забезпечить підвищення метрологічних характеристик шляхом створення нових інтелектуальних інтерфейсів та вимірювальних перетворювачів;

    - розроблено дослідний зразок вітроенергетичної установки з вертикальною віссю обертання комбінованого ротора та оцінити ефективність для використання енергії слабких вітрів;

    - створено методологію розроблення високоточних динамічних  модульних систем виявлення, розпізнавання та класифікації об'єктів, та її апробація;

    - розроблено методологію оцінки можливості застосування сигналів ГНСС для здійснення безпечного заходу на посадку;

    - удосконалено моделі оцінки пріоритетних чинників впливу авіаційної діяльності на довкілля, розроблення та обґрунтування методів багатокритеріальної оптимізації і зменшення впливу чинників та створення національної платформи аналізу і прогнозування політики розвитку авіаційної галузі та захисту навколишнього середовища;

    - виконано комплексу робіт для підвищення експлуатаційних характеристик палив для ГТД, безпеки авіаційного транспорту та його екологічності;

    - розроблено інноваційні принципи, вимоги і методологію ергодизайнерського проектування і експлуатації комплексів бпс як стратегічного напрямку підвищення їх ефективності, безпечності, комфортності та якості інформаційного забезпечення персоналу БПС.

    - запропоновано вирішення актуальних тенденцій розвитку аеродинаміки на базі об’єднання фізичного і математичного експерименту, що значно підвищить рівень наукових досліджень;

     

    За результатами обговорення було прийнято рішення про відповідність отриманих під час виконання НДР результатів  світовому рівню та кращим вітчизняним зразкам. А також, про затвердження даних звітів з НДР.





    © Національний авіаційний університет
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@kai.edu.ua | (044)406-79-01