- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Навчальний відділ
Навчальний відділ Начальник: Слободян Олександр Петрович, к.т.н. Кабінет: 1-206а Тел.: 406-70-19
|
|
Навчальний відділ є структурним підрозділом Національного авіаційного університету, який здійснює організаційне забезпечення освітнього процесу, координацію і системне удосконалення освітнього процесу в його навчальних структурних підрозділах. Підпорядковується проректору з навчальної роботи.
Навчальний відділ призначений для розроблення та здійснення заходів організаційного та методичного характеру, які спрямовані на удосконалення, модернізацію та оптимізацію освітнього процесу в частині його повноважень.
Навчальний відділ у своїй діяльності керується Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», наказами МОН України стосовно вищої освіти та іншими законодавчими і нормативно-правовими актами у сфері освіти, Статутом університету, наказами та розпорядженнями ректора університету, розпорядженнями проректора з навчальної роботи, документацією СМЯ Національного авіаційного університету.
Роботу з планування, організації та контролю освітнього процесу відділ здійснює разом з навчально-методичним відділом та іншими підрозділами університету.
Основними завданнями навчального відділу є:
Планування, організація та контроль освітнього процесу на належному навчально-організаційному рівні.
Впровадження заходів щодо постійного поліпшення всіх освітніх процесів в університеті.
Налагодження виробничої діяльності, спрямованої на підвищення якості освітнього процесу.
Контроль успішності студентів за результатами екзаменаційних сесій.
Організація роботи екзаменаційних та кваліфікаційних комісій з проведення атестації здобувачів вищої освіти.
Оформлення замовлень на виготовлення документів про вищу освіту
Організація практик студентів разом з випусковими кафедрами.
Сприяння налагодженню зв'язків кафедр з підприємствами і установами та інтеграції освітнього процесу з виробництвом.
Організація відвідувань навчальних занять та контроль за їх проведенням.
Забезпечення бланковою документацією навчальні структурні підрозділи університету.
Організація проведення перевірок стану готовності кафедр університету до нового навчального року.
Комплектування разом з випусковими кафедрами НН інститутів та факультетів персональний склад екзаменаційних (кваліфікаційних) комісій з проведення атестації здобувачів вищої освіти та організаційно-методичне забезпечення роботи комісій.
Аналіз результатів складання здобувачами вищої освіти державних екзаменів та захисту дипломних робіт бакалаврів та магістрів.
Аналіз результатів складання здобувачами вищої освіти кваліфікаційних іспитів зі спеціальності у магістрів.
Розробка заходів, спрямованих на підвищення якості успішності атестації здобувачів вищої освіти за узагальненими недоліками, відміченими Головами екзаменаційних (кваліфікаційних) комісій за результатами проведеної атестації.
Організація роботи з оформлення замовлень на виготовлення (передрук) документів про вищу освіту бакалавра, спеціаліста, магістра;
Організація планування відкритих та показових занять науково-педагогічних працівників.
Узагальнення інформації щодо графіків самостійної роботи студентів по курсам і спеціальностям.
Забезпечення НН інститутів, факультетів і кафедр бланками для планування та організації навчальної роботи та звітності;
Підготовка проектів наказів, розпоряджень, листів, звітів та ін. щодо функціональної діяльності навчального відділу.
Укладання договорів з підприємствами, організаціями та установами, документальне оформлення, контроль і підведення підсумків практик студентів та фінансових взаєморозрахунків з базами практик.
Сприяння налагодженню зв'язків кафедр з базами практик, що є замовниками на підготовку фахівців, ведення реєстру баз практик у студентів університету.
Підготовка відомостей з обліку працевлаштування випускників університету;
Організація проведення огляду-конкурсу на кращий дипломний проект (роботу) по спеціальностям, аналіз результатів переможців за підсумками конкурсу та нагородження їх Грамотами університету.
До складу навчального відділу входять:
Сектор організаційного забезпечення навчального процесу
Сектор маркетингового забезпечення навчального процесу
Сектор статистично-аналітичної звітності
Сектор організаційного забезпечення навчального процесу:
Приходько Ірина Володимирівна – методист вищої категорії тел. 68-72, кімната 1.206
Відповідальна за організаційне забезпечення, методичний супровід, узагальнення пропозицій навчальних підрозділів щодо формування складів кваліфікаційних комісій з проведення атестації здобувачів вищої освіти освітнього ступеня магістра, контроль оформлення їх звітної документації та аналіз результатів складання кваліфікаційного іспиту зі спеціальності здобувачами денної та заочної форм навчання. Здійснює облік та аналіз успішності студентів за результатами заліково-екзаменаційних сесій |
Рудник Інна Олександрівна – методист вищої категорії тел. 68-72, кімната 1.206
Відповідальна за організаційне забезпечення, методичний супровід, формування складу екзаменаційних комісій з проведення атестації здобувачів вищої освіти освітніх ступенів бакалавр, магістр контроль оформлення їх звітної документації та аналіз результатів за підсумками атестації здобувачами денної та заочної форм навчання.
|
Личик Катерина Миколаївна – методист вищої категорії тел. 73-13, кімната 1.210
Відповідальна за організацію замовлень на виготовлення (передрук) документів про вищу освіту бакалавра, спеціаліста, магістра, методичний супровід щодо оформлення документів суворої звітності, їх реєстрацію та видачу здобувачам вищої освіти денної та заочної форм навчання. Здійснює перевірку правильності оформлення протоколів та рішень екзаменаційних комісій з проходження атестації здобувачів вищої освіти за усіма рівнями вищої освіти.
|
Василенко Ольга Петрівна – методист вищої категорії тел. 68-45, кімната 1.210
Відповідальна за організацію замовлень на виготовлення (передрук) додатків до дипломів про вищу освіту бакалавра, спеціаліста, магістра, методичний супровід щодо оформлення документів суворої звітності, їх реєстрацію та видачу здобувачам вищої освіти денної та заочної форм навчання. Здійснює перевірку та оформлення додатків до дипломів українською та англійською мовами.
|
Харченко Тетяна Степанівна – методист вищої категорії тел. 73-59, кімната 1.210
Відповідальна за організацію замовлень на виготовлення (передрук) додатків до дипломів про вищу освіту бакалавра, спеціаліста, магістра, методичний супровід щодо оформлення документів суворої звітності, їх реєстрацію та видачу здобувачам вищої освіти денної та заочної форм навчання. Здійснює перевірку оформлення додатків до дипломів українською та англійською мовами.
|
Сектор маркетингового забезпечення навчального процесу:
Гузовська Олена Борисівна – методист вищої категорії тел. 72-28, кімната 1.212
Відповідальна за організаційне забезпечення та методичний супровід практичної підготовки здобувачів вищої освіти, контроль за оформленням наказів на проходження практики, укладання договорів з підприємствами, організаціями та установами, документальне оформлення, контроль і підведення підсумків практик студентів та фінансових взаєморозрахунків з базами практик
|
Омельченко Ганна Василівна – методист вищої категорії тел. 72-28, кімната 1.212
Відповідальна за інформаційне забезпечення навчальних структурних підрозділів з питань проходження практики та працевлаштування здобувачів вищої освіти відповідно до запитів підприємств, організацій та установ, контроль за якісним проведенням навчальних і виробничих практик в університеті. Здійснює організаційні заходи щодо проведення огляду-конкурсу на кращий дипломний проект (роботу) комісіями навчальних структурних підрозділів, аналізує результати визначення переможців за підсумками конкурсу та нагородження їх Грамотами університету. |
Дідківська Наталія Василівна – методист вищої категорії тел. 72-28, кімната 1.212
Відповідальна за організацію планування відкритих та показових занять науково-педагогічних працівників університету, складання та узагальнення інформації щодо графіків самостійної роботи студентів по курсам і спеціальностям, перевірка організації проведення навчальних занять науково-педагогічними працівниками кафедр
|
|
Вітусевич Алла Едуардівна – методист вищої категорії тел. 72-22, кімната 1.206
Відповідальна за вчасне інформаційне забезпечення навчальних структурних підрозділів з питань працевлаштування здобувачів вищої освіти відповідно до запитів підприємств, організацій та установ. Здійснює організаційні заходи з питань діяльності Ради роботодавців університету та Рад роботодавців факультетів. |
Сектор статистично-аналітичної звітності:
Строжемін Борис Павлович – завідувач сектору тел. 72-22, кімната 1.316
Відповідальний за організаційно-методичне забезпечення і вдосконалення роботи сектору щодо контролю руху здобувачів вищої освіти в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, складання квартальних статистичних звітів щодо руху студентів університету денної та заочної форм навчання, формування річної статистичної звітності про виконання державного замовлення на підготовку фахівців та іншої статистичної інформації за встановленими формами, проведення аналізу щодо відповідності контингенту студентів університету денної та заочної форм навчання обсягам державного замовлення та ліцензованим обсягам. |
Загородня Наталія Вікторівна - провідний фахівець сектору тел. 76-88, кімната 1.316
Відповідальна за контроль руху здобувачів вищої освіти в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, складання квартальних статистичних звітів щодо руху студентів університету денної форми навчання, формування річної статистичної звітності про виконання державного замовлення на підготовку фахівців та іншої статистичної інформації за встановленими формами, проведення аналізу щодо відповідності контингенту студентів університету денної форми навчання обсягам державного замовлення та ліцензованим обсягам. |
Ліщинська Тетяна Олександрівна - провідний фахівець сектору тел. 71-67, кімната 1.318 Відповідальна за контроль руху здобувачів вищої освіти в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, складання квартальних статистичних звітів щодо руху студентів заочної форми навчання, іноземних студентів денної форми навчання базового університету та відокремлених структурних підрозділів, формування річної статистичної звітності про виконання державного замовлення на підготовку фахівців та іншої статистичної інформації за встановленими формами, проведення аналізу щодо відповідності контингенту студентів університету заочної форми навчання обсягам державного замовлення та ліцензованим обсягам.
|
Дячук Олена Вячеславівна - провідний фахівець сектору тел. 71-67, кімната 1.318
Відповідальна за контроль руху здобувачів вищої освіти в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, складання квартальних статистичних звітів щодо руху студентів університету денної форми навчання, формування річної статистичної звітності про виконання державного замовлення на підготовку фахівців та іншої статистичної інформації за встановленими формами, проведення аналізу щодо відповідності контингенту студентів університету денної форми навчання обсягам державного замовлення та ліцензованим обсягам. |
Положення про відділ
Підсумки огляду-конкурсу 2020 (магістри)
Підсумки огляд-конкурсу 2020 (бакалаври)
План проведення відкритих та показових занять у ІІ семестрі 2020/2021 навчального року
Форми документів (сесія)
1. Форма 1
- Додаток до Форми 1
2. Форма 2
- Додаток до Форми 2
Атестація здобувачів вищої освіти. Форми документів
Оновлено: 16.01.2025, 20:34
- Бухгалтерія
- +
- Управління безпеки
- +
- Відділ внутрішнього аудиту
- +
- Відділ головного енергетика
- +
- Відділ з організації корпоративного управління
- +
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- +
- Відділ ліцензування та акредитації
- +
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- +
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- +
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- +
- Відділ охорони праці
- +
- Відділ взаємодії зі студентами
- +
- Відділ технічних засобів навчання
- +
- Відділ управління майном
- +
- Відділ управління та адміністрування
- +
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- +
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- +
- Господарський відділ
- +
- Експлуатаційно-технічний відділ
- +
- Навчальний відділ
- +
- Навчально-методичний відділ
- +
- Науково-дослідна частина
- +
- Науково-технічна бібліотека
- +
- Планово-фінансовий відділ
- +
- Редакційно-видавничий відділ
- +
- Режимно-секретний відділ
- +
- Студентське містечко
- +
- Управління кадрів та документообігу
- +
- Юридичний відділ
- +
- Авіаційний медичний центр
- +
- Інформаційно-обчислювальний центр
- +
- Консультаційний центр
- +
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- +
- Спорткомплекс НАУ
- +
- Державний музей авіації імені О. К. Антонова
- +
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- +
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- +
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- +
- Центр культури та мистецтв
- +
- Центр мовної сертифікації та англомовної освіти
- +
- Пілоти
- +
- Центр медіакомунікацій
- +
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- +
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- +
- Служба головного метролога НАУ
- +
- Служба головного механіка
- +
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- +
- Центр харчування
- +
- Центр інноваційних освітніх технологій
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01