- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Порядок вільного вибору навчальних дисциплін для створення індивідуальної освітньої траєкторії (2020)
Кожен здобувач вищої освіти має право персонально обрати із загальноуніверситетського та фахового каталогів вибіркові дисципліни, а також додаткові освітні послуги (військова підготовка, іноземна мова, первинна медична допомога) та створити власну індивідуальну освітню траєкторію.
Вибіркові навчальні дисципліни – цедисципліни, які пропонуються закладом вищої освіти для більш повного задоволення освітніх і кваліфікаційних вимог особи для власного особистісного та професійного розвитку, потреб суспільства та держави, ефективнішого використання можливостей закладу освіти, врахування регіональних особливостей тощо. Обсяг вибіркових навчальних дисциплін становить не менше 25% від загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для кожного рівня освіти. Обрання вибіркових навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти із університетських Каталогів проводиться на засадах прозорості та студентоцентризму.
Університетський перелік вибіркових дисциплін представлений у вигляді каталогів:
Каталог вибіркових навчальних дисциплін (загальноуніверситетській вибір) для усіх рівнів вищої освіти (далі – Каталог ЗУВ)
Каталог вибіркових навчальних дисциплін (фаховий вибір) для першого (БАКАЛАВРСЬКОГО) рівня вищої освіти (далі – Каталог ФВб)
Каталог вибіркових навчальних дисциплін (фаховий вибір) для другого (МАГІСТЕРСЬКОГО) рівня вищої освіти (далі – Каталог ФВм)
Каталог вибіркових навчальних дисциплін (фаховий вибір) для третього (Ph.D.) рівня вищої освіти (далі – Каталог ФВPh.D.)
Навчальні дисципліни в каталогах презентуються силабусами, в яких подається основна інформація про вибіркові дисципліни та викладачів, які пропонують їх для вивчення.
При виборі навчальних дисциплін для створення власної індивідуальної освітньої траєкторії здобувачам вищої освіти слід враховувати рекомендовану кількість вибіркових навчальних дисциплін, орієнтуючись на таблицю (див.нижче).
До вибору навчальних дисциплін потрібно відноситись дуже відповідально, усвідомлюючи, що перелік цих дисциплін буде внесено у додаток до диплому з вказуванням отриманих залікових балів!
Семестр, у якому пропонується вивчення навчальної дисципліни |
Мінімальна кількість вибіркових навчальних дисциплін |
||
Рівень вищої освіти -БАКАЛАВРСЬКИЙ |
Рівень вищої освіти - МАГІСТЕРСЬКИЙ |
Рівень вищої освіти - Ph.D. |
|
1-ий, осінній |
|
1 навчальна дисципліна
3 навчальні дисципліни |
|
2-ий, весняний |
|
1 навчальна дисципліна
3 навчальні дисципліни |
1 навчальна дисципліна |
3-ий, осінній |
1 навчальна дисципліна
2 навчальні дисципліни з Каталогу ФВб |
|
2 навчальні дисципліни з Каталогу ФВPhd
|
4-ий, весняний |
1 навчальна дисципліна з Каталогу ЗУВ;
2 навчальні дисципліни з Каталогу ФВб |
|
2 навчальні дисципліни з Каталогу ФВPhd
|
5-ий, осінній |
1 навчальна дисципліна з Каталогу ЗУВ;
3 навчальні дисципліни з Каталогу ФВб |
|
|
6-ий, весняний |
1 навчальна дисципліна з Каталогу ЗУВ;
3 навчальні дисципліни з Каталогу ФВб |
|
|
7-ий, осінній |
Вибір здійснюється на випускаючій кафедрі |
|
|
8-ий, весняний |
Вибір здійснюється на випускаючій кафедрі |
|
|
Слід пам’ятати! Обрання дисциплін здійснюється на попередньому курсі навчання (до прикладу, здобувач 1-го курсу бакалавріату обирає навчальні дисципліни, які йому пропонується вивчати на наступному 2-му курсі). Здобувачі вищої освіти 3-го курсу бакалавріату процедуру вибору навчальних дисциплін для вивчення на наступному 4-му курсі проходять на випускаючих кафедрах.
Здобувач вищої освіти фіксує свій вибір в електронній заяві здобувача вищої освіти НАУ, яка знаходиться біля кожного каталогу звідки буде здійснюватись вибір навчальних дисциплін.
Мінімальна кількість здобувачів вищої освіти у збірній групі для вивчення вибіркових навчальних дисциплін:
- із загальноуніверситетського каталогу складає не менше 20 осіб;
- із фахового каталогу для першого (БАКАЛАВРСЬКОГО) рівня вищої освіти - не менше 12 осіб;
- із фахового каталогу для другого (МАГІСТЕРСЬКОГО) рівня вищої освіти - не менше 10 осіб;
- із фахового каталогу для третього (Ph.D.) рівня вищої освіти - не менше 5 осіб;
Здійснюючи вибір навчальних дисциплін, здобувач вищої освіти обирає із переліку більшу кількість дисциплін ніж планується для вивчення, вказуючи при цьому їх пріоритетність. Кількість пріоритетних навчальних дисциплін повинна відповідати визначеній кількості навчальних дисциплін згідно даних представлених у таблиці вище. Інші вибіркові навчальні дисципліни вказуються у заяві на випадок, коли неможливо сформувати збірну групу на вивчення пріоритетної навчальної дисципліни через малу кількість поданих заяв. Тоді здобувач вищої освіти буде доєднаний до збірної групи, яка вивчатиме іншу навчальну дисципліну вказану у заяві.
За бажанням здобувач вищої освіти має право обрати для вивчення навчальні дисципліни понад визначену кількість кредитів ЄКТС відповідного рівня вищої освіти. У такому випадку він набуває статусу вільного слухача та подає електронну заяву вільного слухача, в якій вказує бажані вибіркові навчальні дисципліни із зазначенням умови вивчення - «за додатковою угодою».
Здобувач вищої освіти у якості вільного слухача може обрати для вивчення військову підготовку, іноземну мову, первинну медичну допомогу. Якщо запропоновані додаткові освітні послуги не зацікавили здобувача освіти, тоді він має право обрати із загальноуніверситетського та фахових каталогів не більше ніж по 2 навчальні дисципліни у кожному навчальному семестрі із зазначенням умови вивчення - «за додатковою угодою».
Додаткова угода укладається між НАУ та вільним слухачем про надання платної освітньої послуги.
Оновлено: 16.01.2024, 15:53
- Індивідуальна освітня траєкторія 2024
- +
- Індивідуальна освітня траєкторія 2023
- +
- Індивідуальна освітня траєкторія 2022
- +
- Індивідуальна освітня траєкторія 2021
- +
- Індивідуальна освітня траєкторія 2020
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01