- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій (TISC)
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Науково-дослідний центр інформаційного супроводження експлуатації авіаційної техніки та газотранспортного обладнання
В.о.наукового керівника – к.т.н., с.н.с. Корольов Петро Васильович
тел. 406-73-63
корп. 10 каб.123
e-mail: yyysss@mail.ru
НДЦ ІСЕ АТ та ГТО створено наказом ректора НАУ № 125/од 15 липня 2009 року на базі лабораторії Надійності та довговічності авіаційних двигунів кафедри авіаційних двигунів, що існує при НДЧ НАУ з 1972 року. НДЦ ІСЕ АТ та ГТО є структурним підрозділом НДЧ НАУ.
Основними завданнями НДЦ ІСЕ АТ та ГТО є проведення фундаментальних досліджень в галузі розробки науково-методичних документів та автоматизованих систем інформаційного супроводу експлуатації авіаційної техніки та газотранспортного обладнання для збору та обробки експлуатаційної інформації з метою контролю, моніторингу і аналізу надійності, ресурсного стану, діагностики і технічного обслуговування для удосконалення процесів технічної експлуатації обладнання повітряних суден (ПС) та газоперекачувальних агрегатів (ГПА) і компресорних стацій (КС) України та інших країн за узгодженням з відповідними державними та недержавними структурами (в Україні - Державіаадміністрація та ДК «УкрТрансГаз») на рівні авіакомпаній (КС) та галузі.
Перелік та характеристика напрямів наукової діяльності НДЦ ІСЕ АТ та ГТО
Напрями наукової діяльності НДЦ ІСЕ АТ та ГТО
- розробка методів і засобів аналізу показників надійності компонентів авіаційної техніки (газотранспортного обладнання) у процесі експлуатації, перехід на експлуатацію АТ за технічним станом з контролем надійності та контролем параметрів;
- розробка методів і систем діагностування компонентів ПС (авіаційних ГТД) та ГТО (стаціонарних ГПА) за параметрами, що вимірюються в експлуатації, для оцінки і підтримки заданого рівня надійності:
- системи інформаційної підтримки пошуку й усунення несправностей двигуна (ГПА);
- розробка методів і засобів оцінки та моніторингу ресурсу (довговічності) елементів авіаційної техніки (газотранспортного обладнання) у процесі експлуатації та питань продовження термінів її експлуатації;
- імовірнісні методи оцінки пошкоджуваності і моніторинг ресурсу деталей ГТД (ГПА);
- розробка та супровід автоматизованих систем управління льотною і технічною експлуатацією авіаційної техніки, технічним станом та використанням газотранспортного обладнання парків елементів експлуатаційного підприємства;
- розробка за дорученням Державіаадміністрації та ДК «УкрТрансГаз» рекомендацій експлуатантам щодо керування процесами ТО АТ та ГТО.
- розробка та видача експлуатантам узгоджених з Державіаадміністрацією (ДК «УкрТрансГаз») рекомендацій щодо подальшої експлуатації АТ (ГТО) (подовження ресурсу та календарного терміну служби) на підставі аналізу відмов і несправностей та результатів діагностування і оцінки ресурсного стану та інш.
ВИКОНАНІ ЦЕНТРОМ РОЗРОБКИ
АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ НАДІЙНОСТІ ПАРКУ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН АВІАКОМПАНІЇ
Система призначена для автоматизації процесів збору та обробки даних про відмови та контролю надійності парку ПС авіакомпанії, а також установлює систему формування електронних звітів у різних форматах програм Microsoft Office (Word, Exel) для проведення аналізу ефективності прийнятої програми технічного обслуговування. До складу системи включені задачі:
- уведення та ведення даних про відмови та несправності парку ПС авіакомпанії і його компонентів, даних про місячні наробітки парку ПС авіакомпанії, даних для контролю якості ремонту та важких форм обслуговування, даних про планові й непланові заміни двигунів парку ПС авіакомпанії;
- контролю інформації й перевірки правильності введення даних;
- уведення й ведення системи класифікації й нормативно-довідкової інформації;
- пошуку й фільтрації даних за запитами з різними критеріями;
- моніторингу (відстеження) відмов, виявлених пілотами на землі й у повітрі;
- моніторингу відмов, виявлених наземною службою;
- моніторингу відмов і несправностей, які призвели до затримок, відстороненню від рейса або до інциденту;
- контролю, прогнозу й моніторингу відмов компонентів ПС;
- моніторингу ТС ПС, що виконують польоти по програмі ETOPS;
- моніторингу контрольних перевірок систем автопосадки й запуску ДСУ в повітрі;
- моніторингу повторних відмов;
- моніторингу відкладеного технічного обслуговування по усуненню відмов;
- контролю якості ремонту й важких форм обслуговування;
- формування електронних звітів у різних форматах програм Microsoft Office (Word, Exel) для проведення аналізу ефективності прийнятої програми технічного обслуговування;
- формування електронних місячних, квартальних і річних звітів і побудова графіків у різних форматах програм Microsoft Office (Word, Exel) для аналізу стану надійності по відмовах у польоті, усунутим на землі, що призвели до затримок або відсторонення від рейса;
- формування електронних звітів по відмовах компонентів ПС за рік і заданий період експлуатації. Прогноз відмов компонентів на заданий період на підставі інформації за минулий період;
- формування щоквартальних звітів про відмови АТ Авіакомпанії згідно вимог Державіаадміністрації в електронному форматі для передачі в Центр експлуатаційної надійності авіаційної техніки;
- пошуку й формування довільних звітів в універсальному конструкторі форм;
- автоматичного формування підсумкового звіту за Програмою Надійності, що включає всі звітні документи замовника за зазначений період;
- загального адміністрування даних системи: захист від несанкціонованого доступу, збереження й оптимізація баз даних тощо.
Система може бути адаптована під вимоги пропоновані до контролю надійності російськими(українськими), американськими(Boing) і європейськими виробниками (Airbas) авіаційної техніки. За основну мову спілкування може бути прийнята українська, російська або англійська мови.
Система реалізована в багатокористувачевому мережевому режимі уведення й обробки інформації, що включає операційне середовище серверної частини - Windows XP; операційне середовище клієнтської частини - Windows XP; функції керування базами даних - інструментарій PostgreSQL 8.3; функції системи - система розробки додатків Borland Developer Studio 2006 і система роботи з електронними документами MS Office
АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ДІАГНОСТУВАННЯ ДВИГУНА
Вихідною інформацією для діагностування є параметри функціонування, що реєструються оператором. Можливе доопрацювання для автоматичного зняття інформації з датчиків.
Основою системи діагностування є нелінійна другого рівня складності математична модель робочого процесу.
Функції системи
- введення та збереження даних польотних карт
- діагностична обробка даних
- введення та збереження даних про склад парку
- введення та збереження даних про ТО двигунів
- візуалізація збереженої інформації та підготовка друкованого варіанту вихідних форм.
Система працює під Windows 9x, 2000, XP і вище.
АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ НАДІЙНОСТІ ПАРКУ ПОВІТРЯНИХ СУДен УКРАЇНИ
Система призначена для збору та обробки даних з надійності парку авіаційної техніки України на підставі планових завдань Державіаадміністрації та згідно спільних європейських авіаційних вимог (JAR) для забезпечення відповідного рівня надійності АТ та удосконалення процедур надання звітної документації по виявленим дефектам та несправностям експлуатантами та організаціями з ТО.
Основні задачі системи
забезпечення й підтримки льотної придатності АТ і безпеки польотів в АТС на основі аналізу й узагальнення досвіду експлуатації різних типів літаків;
підготовка доказової документації по сертифікації АТ;
облік і аналіз інформації про відмови, наробітки й ресурсний стан АТ;
визначення й аналіз динаміки зміни характеристик надійності й безпеки польоту в процесі експлуатації АТ;
проведення порівняльного й прогнозного аналізу технічного стану ПС і АД та рішення завдань, що виникають при їхній експлуатації;.
підготовка доказової документації про поточний технічний стан АТ.
Основні режими системи
- уведення та ведення даних про відмови й наробітки парку ПС авіакомпаній для задач контролю й аналізу надійності;
- уведення та ведення системи класифікації інформації з відмов АТ на основі кодифікаторів адреси, систем/підсистем ПС, місця знаходження - зони ПС, форми ТО, етапу виявлення, наслідків і т.д. відповідно до міжнародних стандартів і вимог Державіаадміністрації.
- розрахунок показників надійності (К1000, наробіток на відмову, ймовірностей відмов, у годинах і посадках/циклах, у польоті й в експлуатації) по типах ПС, основним виробам (планер, двигуни, ДСУ), видам обладнання, функціональним системам і агрегатам;
- порівняльний аналіз стану надійності ПС експлуатантів;
- порівняльний аналіз надійності ПС по календарним періодам експлуатації;
- моніторингу стану надійності типів ПС;
- контроль рівня надійності ПС, їхніх основних виробів, видів обладнання й функціональних систем по кварталах і рокам. Формування контрольних рівнів надійності;
- контроль показників надійності компонентів ПС в особливих випадках експлуатації (відмовам з конструктивних, виробничих та експлуатаційних причин, які призвели до затримки рейсу або відстороненню від польоту, різних форм інцидентів тощо);
- контроль і моніторинг загальних показників надійності й ефективності експлуатації ПС;
- розрахунок і аналіз показників надійності комплектуючих виробів (агрегатів) ПС;
- прогнозування відмов агрегатів (по формуванню потреби в них) на основі імовірнісних і екстраполяційних методів;
- побудови графіків і діаграм отриманих даних і їх експорт в EXCEL і WORD;
- формування квартальних, піврічних та річних звітів з аналізу надійності парку ПС України.
Керування якістю технічного обслуговування повинно базуватися на результатах аналізу надійності, яке складається по результатам роботи системи «Надійність ПС» на базі порівняльного і узагальненого аналізу надійності кожного експлуатанта.
ПРОГРАМНО – АПАРАТНИЙ КОМПЛЕКС ІНТЕРФЕРОМЕТРИЧНОГО ВИМІРУ ФОРМИ ПОВЕРХНІ
Розроблено спільно з лабораторією нанотехнологій
Дозволяє знімати форму складної поверхні з розміром об'єктів від декількох нанометрів до 0,5 мікрона. Зняття профілю – безконтактне.
Комплекс може бути використаний для аналізу процесів нагромадження ушкоджень, пластичних деформацій і т.д.
Можливе виконання робіт, пов'язаних з використанням комплексу, за домовленістю.
Розробка 2D/3D лазерного профілометра для об'єктів складної форми
Розроблено спільно з лабораторією нанотехнологій
Призначення. Безконтактний вимір, оцифровка й аналіз деталей складної форми (робочі й соплові лопатки турбін, вентилятора і т.д.)
Принцип дії заснований на реєстрації сліду скануючого лазерного променя на поверхні. Реєстрація здійснюється ПЗС матрицею. Точність може досягати 0,1 мм.
При реєстрації поверхні зразок зміщається або обертається.
Приклад – об'єкт складної форми.
Оновлено: 8.10.2013, 09:25
- Польсько-український дослідний інститут м.Вроцлав
- +
- Український науково-дослідний інститут дизайну та ергономіки
- +
- Науково-Дослідний Інститут Інтегрованих Телекомунікаційних Технологій
- +
- НДІ комп’ютерних технологій будівництва та архітектури
- +
- ННЦ Аерокосмічний центр
- +
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- +
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації паливно-мастильних матеріалів і технічних рідин
- +
- Науково-дослідний центр екологічних проблем аеропортів
- +
- Науково-навчальний центр інтегрованих комп'ютерних технологій
- +
- Центр експлуатаційної надійності авіаційної техніки
- +
- Науково-навчальний центр екобіобезпеки
- +
- Центр технічного супроводження експлуатації ремонту та модернізації авіаційної техніки;
- +
- Науково-методичний центр з питань забезпечення безпеки польотів
- +
- Науково-дослідний центр інформаційного супроводження експлуатації авіаційної техніки та газотранспортного обладнання
- +
- Незалежний орган сертифікації персоналу з неруйнівного контролю та спеціальних технологічних процесів в авіакосмічній галузі України ( ЦС «Авіа Серт»)
- +
- Науково-дослідна лабораторія аеродинамічних досліджень
- +
- Науково-дослідна лабораторія «Міцність та ресурс літальних апаратів»
- +
- Науково-дослідна лабораторія нанотриботехнологій
- +
- Науково-дослідна лабораторія синтезу та відтворення об’ємного зображення
- +
- Науково-дослідна лабораторія технічної діагностики та неруйнованого контролю авіаційної техніки
- +
- Науково-дослідна лабораторія механіки матеріалів і конструкцій аерокосмічної техніки
- +
- Науково-дослідна лабораторія ракетного палива та пального
- +
- Науково-дослідна лабораторія експлуатаційної надійності та технологічності повітряних суден
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01