- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій (TISC)
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Університетські рейтинги QS EECA
Будучи єдиним міжнародним рейтингом, який отримав схвалення Міжнародної рейтингової експертної групи (IREG), рейтинг QS розглядається як один з трьох найбільш відомих рейтингів університетів у світі, поряд з Академічним Світовим рейтингом університетів і світовим рейтингом Times Higher Education. Тим не менш, його критикували за надмірне використання суб’єктивних показників і репутаційних опитувань, які, як правило, змінюються протягом років. Також існує стурбованість щодо глобальної послідовності та цілісності даних, які використовуються для формування результатів рейтингу QS.
Світовий рейтинг університетів QS продовжує користуватися надзвичайно послідовною методологічною базою, складеною з використанням шести простих метрик, які, на нашу думку, ефективно враховують ефективність роботи університету. Таким чином, університети продовжують оцінюватися відповідно до наступних шести метрик:
1. Академічна репутація;
2. Репутація серед роботодавців;
3. Коефіцієнт взаємодії факультету / студента (відношення кількості викладачів до кількості студентів);
4. Показник цитування;
5. Відсоток залучення міжнародних викладачів;
6. Відсоток міжнародних студентів.
Академічна репутація (40%)
Найвищий коефіцієнт важливості серед всіх метрик має оцінка академічної репутації установи. Цей критерій поєднує експертні висновки понад 80 000 осіб з експертного середовища в галузі вищої освіти щодо якості викладання та досліджень у світових університетах. При цьому він перетворився на найбільше у світі дослідження академічних поглядів і, з точки зору розміру і масштабу, є безпрецедентним засобом вимірювання настроїв в академічній спільноті.
Репутація серед роботодавців (10%)
Студенти продовжують сприймати університетську освіту як засіб, за допомогою якого вони можуть отримати цінну підготовку до ринку праці. Звідси випливає, що оцінка того, наскільки успішними є інститути, має важливе значення для рейтингу, чия первинна аудиторія - глобальна студентська спільнота. Показники репутації роботодавців базуються на більш ніж 40 000 відповідях роботодавців на опитування, де їх просять визначити ті установи, з яких вони отримують найбільш компетентних, інноваційних, ефективних випускників. Огляд роботодавців QS також є свого роду найбільшим у світі.
Коефіцієнт взаємодії факультету / студента (20%)
Як правило, якість викладання вважаються студентами метрикою найвищого значення при порівнянні навчальних закладів за допомогою рейтингу. Ми визначили, що вимірювання співвідношення викладача / студента є найбільш ефективним показником для якості викладання. Воно оцінює ступінь можливості установи надати студентам осмислений доступ до викладачів і визнає, що велика кількість викладачів на кожного учня зменшить навантаження для кожного окремого викладача.
Співвідношення між викладачами та студентами визначає 20 відсоткову складову загальної оцінки установи.
Показник (індекс) цитування (20%)
Навчання є однією з основних цілей установи. Іншою є результати дослідження. В рейтингу оцінюється якість досліджень, використовуючи метрику цитованості факультету. Щоб розрахувати її загальну кількість цитат на усі документи, які випускає факультет (установа) протягом п'ятирічного періоду, необхідно розділити на кількість членів факультету в цій установі.
Із 2015 року проводиться диференціювання цитувань за видами. Це означає, що цитата статті з філософії, оцінюється не так, як статті з анатомії та фізіології, для того, щоб при оцінці справжнього впливу дослідження обидві документи мали однакову вагу.
Усі дані щодо цитувань походять з бази даних Scopus компанії Elsevier, найбільшого у світі сховища даних академічного журналу. Цього року QS оцінила 66 мільйонів публікацій.
Рівень інтегрованості факультетів в міжнародну сферу (відсоток залучення міжнародних викладачів) / Відсоток міжнародних студентів (по 5%)
Міжнародні університети набувають і надають ряд переваг. Вони демонструють здатність залучати викладачів і студентів з усього світу, що в свою чергу свідчить про те, що вони володіють сильним міжнародним брендом. Це надає глобальні перспективи студентам і співробітникам, сприяючи обміну кращими практиками. Обидва ці показники дають 5% від загальної суми.
Британська агенція Quacquarelli Symonds 27 червня 2023 року представила черговий випуск щорічного рейтингу світових університетів — QS World University Rankings 2024
У цьому році компанією Quacquarelli Symonds було оцінено 2963 університети світу, за результатами оцінювання укладено рейтинг з 1503 кращих закладів вищої освіти.
Всього 11 українських ЗВО увійшли до рейтингу QS World University Rankings 2024, але НАУ поки що не потрапив.
У рейтингу QS Виділяють ряд регіональних відділень. Так, до 2023 року Україна входила до регіону країн східної Європи та центральної Азії QS EECA University Rankings, але з 2023 року віднесена до Європи.
В 2024 році НАУ посів 551-600 місце у QS Europe University Rankings і 81 місце QS Europe University Rankings: Eastern Europe.
Сторінка Університету в рейтингу.
Динаміка місця НАУ в QS EECA, Europe та Eastern Europe
Оновлено: 13.03.2024, 17:21
- Топ-200 Україна
- +
- Університетські рейтинги QS EECA
- +
- Webometrics
- +
- Рейтинг закладів вищої освіти України за показниками наукометричної бази даних Scopus
- +
- UniRank
- +
-
- 1
- +
- Times Higher Education (THE)
- +
- THE University Impact Rankings
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01