- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Практична психологія
Назва факультету (навчально-наукового інституту) |
Навчально-науковий гуманітарний інститут |
Спеціальність |
053 Психологія |
Освітньо-професійна програма |
Практична психологія |
Галузь знань |
05 Соціальні та поведінкові науки |
Спеціальність |
053 Психологія |
Спеціалізація (за наявності) |
|
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) |
Кваліфікація |
Практичний психолог, науковий співробітник-консультант (психологія) |
Обсяг освітньо-професійної програми |
90 кредитів ЄКТС |
Термін навчання |
1 рік 6 місяців |
Передумови вступу |
Наявність ступеня бакалавра |
Мова(и) викладання |
Українська мова |
Форма навчання |
Денна, заочна |
Гарант освітньо-професійної програми |
|
Мета освітньо-професійної програми |
Мета освітньо-професійної програми – здійснити теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих психологів. Забезпечити формування компетентностей необхідних для реалізації на високому рівні різних напрямів професійної діяльності-наукової, практичної та бути конкурентоздатними на сучасному ринку праці. |
Основний фокус освітньо-професійної програми |
Загальна вища освіта в галузі знань: 05 «Соціальні та поведінкові науки» зі спеціальності: 053«Психологія». Якісна підготовка фахівців зі спеціальності «Психологія», які на високому професійному рівні здатні розробити програму дослідження з актуальної проблематики, програму психологічного супроводу професійної діяльності в звичайних та особливих умовах. Ключові слова: практична психологія, психологічний супровід, консультування, коррекційна робота. |
Особливості освітньо-професійної програми |
Освітньо-професійна програма передбачає вивчення варіативних дисциплін спрямованих на розширення знань та вмінь у сферах психології особистості, психології професійної діяльності в звичайних та особливих умовах. |
Придатність до працевлаштування |
Випускники мають підготовку до виконання професійної діяльності за національним класифікатором України у якості психолога, наукового-співробітника консультанта у галузі психології |
Подальше навчання |
Продовження навчання здобувачів вищої освіти для отримання ступеня «Доктор філософії» |
Інтегральні компетентності |
Здатність вирішувати складні завдання і проблеми у процесі навчання та професійної діяльності у галузі психології, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог. |
Загальні компетентності |
ЗК1.Здатність формувати інтегровані знання із відкритого інформаційногопростору,у практично-синергетичних ситуаціях. ЗК2.Здатність проведення наукових досліджень з перспективних напрямків інноваційного розвитку суспільства. ЗК3.Здатність генерувати нові ідеї (креативність) на базі сформованого креативного мислення. ЗК4.Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, які виникають у професійній діяльності психолога та у життєвій сфері. ЗК5.Цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність. ЗК6.Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів), дотримуватись етичного кодексу психолога. ЗК7.Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. ЗК8.Здатність проектувати, розробляти та управляти науково-іноваційними проектами, реалізовуючи професійні задачі у галузі психології з використанням компетентнісного та рефлексивних підходів. ЗК9.Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети- формування професійного суб’єкта. ЗК10.Здатність спілкуватися іноземною мовою, розширювати міжособистісні та ділові контакти у галузі психології. ЗК11.Здатність за результатами структурно-логічної обробки інформації робити науково-практичні висновки, щодо її придатності для здійснення соціальної діяльності. ЗК12.Здатність встановлювати, підтримувати ділові та міжособистісні комунікації у галузі психології та інш сферах життя |
Фахові компетентності |
ФК1. Здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем та задач психологічної науки та практики з відповідним їх впровадженням в професійну діяльність. ФК2.Самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження з елементами наукової новизни та практичної значущості отриманих результатів. ФК3.Обирати і застосувати валідні та надійні методи науково-практичного дослідження та доказові методики і техніки практичної професійної діяльності. ФК4.Здійснювати інноваційну практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік. ФК5.Організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології розвитку і професійного становлення особистості. ФК6.Налагоджувати та підтримувати контакти з фаховими спільнотами, ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах. ФК7. Приймати фахово-обґрунтовані рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності. ФК8.Оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію засобами перепідготовки у вітчизняних та зарубіжних освітніх закладах. ФК9.Дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики психолога та керуватися загальнолюдськими цінностями. ФК10. Аналізувати і впроваджувати у практику результати інноваційних теоретичних досліджень і практичних результатів. ФК11. Здатність визначати пріоритетність наукової інформації, оцінювати її, робити науково-обґрунтовані висновки. ФК 12.Здатність використовувати психотерапевтичні прийоми і прийоми спрямованого впливу на свідомість і поведінку в процесі міжособистісної взаємодії для корекції людських взаємовідносин. ФК13.Здатність спиратися на базові уявлення про основні закономірності й сучасні досягнення різних галузей психології, а також природничих і соціальних наук. ФК14.Уміння застосовувати сучасні експериментальні методи для проведення досліджень розробки програм психологічного супроводу професійної діяльності та роботи з персоналом. ФК15.Здатність обирати та реалізовувати методи математико-статистичної обробки емпіричних даних в психологічних досліджень. |
Національна кредитна мобільність |
На основі двосторонніх договорів між НАУ та іншими навчальними закладами України |
Міжнародна кредитна мобільність |
У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між Національним авіаційним університетом та навчальними закладами інш країн. |
Форма атестації |
Кваліфікаційний екзамен Дипломна робота |
Перелік обов’язкових навчальних дисциплін |
Ділова іноземна мова Психологія та педагогіка вищої школи Психологія творчості Теоретико-методологічні проблеми психології Методологія та організація наукових досліджень Психологічна служба Когнітивна психологія Психологія лідерства Науково-дослідна практика Переддипломна практика Кваліфікаційний екзамен Дипломна робота |
Перелік вибіркових навчальних дисциплін |
Психологія міжкультурних комунікацій Міжкультурна комунікація Психологія міжкультурних відносин Психосемантика Основи психосемантики Основи психосемантики та психолінгвістики Психопрофілактика професійного вигорання та деформацій (психологія управління стресом) Психопрофілактика професійного вигорання Психопрофілактика емоційного вигорання Інформаційні технології в психології Сучасні інформаційні технології в психології Інформаційні технології в галузі психології Управління проектами в освіті Проектний менеджмент Освітянський менеджмент Психологія кризових та залежних станів. Курсова робота. Психологія кризових ситуацій. Курсова робота. Кризова психологія. Курсова робота. |
Оновлено: 10.12.2019, 17:36
- Навчально-науковий гуманітарний інститут
- +
- Германські мови та літератури (переклад включно), перша англійська
- +
- Германські мови та літератури (переклад включно), перша англійська
- +
- Документознавство та інформаційна діяльність
- +
- Документознавство та інформаційна діяльність
- +
- Практична психологія
- +
- Практична психологія
- +
- Психологія
- +
- Психологія
- +
- Психологія бізнесу
- +
- Психологія бізнесу
- +
- Соціальна робота
- +
- Соціальна робота
- +
- Соціологічна експертиза соціально-політичних процесів
- +
- Соціологія
- +
- Соціологія
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01