- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій (TISC)
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Суспільне врядування, регіональний розвиток та самоврядування
Назва факультету (навчально-наукового інституту) |
Навчально-науковий інститут неперервної освіти |
Спеціальність |
281 «Публічне управління та адміністрування» |
Освітньо-професійна програма |
«Суспільне врядування, регіональний розвиток та самоврядування» |
Галузь знань |
28 «Публічне управління та адміністрування» |
Спеціальність |
281 «Публічне управління та адміністрування» |
Спеціалізація (за наявності) |
|
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) рівень вищої освіти |
Кваліфікація |
Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності |
Обсяг освітньо-професійної програми |
90 кредитів ЄКТC |
Термін навчання |
1 рік 4 місяці |
Передумови вступу |
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти |
Мова(и) викладання |
Українська мова |
Форма навчання |
Денна форма навчання |
Гарант освітньо-професійної програми |
Жовнірчик Я. Ф. – д.держ.упр., доцент., професор кафедри публічного управління та адмініструванн |
Мета освітньо-професійної програми |
Професійна підготовка висококваліфікованих, відповідальних кадрів для публічного управління, спроможних розробляти і реалізовувати державну політику, творчо, ефективно й результативно виконувати управлінські функції та надавати адміністративні послуги, сприяти інноваційним процесам у суспільстві з метою утвердження соціальної справедливості, демократії, забезпечення прав і свобод людини, сталого розвитку на основі світових та європейських стандартів |
Основний фокус освітньо-професійної програми |
Підготовка фахівців для ринку праці, здатних професійно розв’язувати проблеми та вирішувати завдання стратегічного та поточного управління публічною сферою, регулювання її функціонуванням, що передбачає застосування професійних компетентностей у сфері публічного управління і адміністрування. Ключові слова: суспільне врядування, публічне управління, регіональний розвиток, самоврядування, публічна служба, методи, стратегії, наукові дослідження |
Особливості освітньо-професійної програми |
Протягом навчання застосовуються інноваційні технології електронного навчання |
Придатність до працевлаштування |
Випускники підготовлені до роботи: - на посадах державної служби в органах державної влади, центральних і місцевих органах виконавчої влади; - на посадах в органах місцевого самоврядування; - на посадах в структурах недержавних суб’єктів громадянського суспільства та громадських організацій; - на керівних посадах і посадах фахівців на підприємствах, установах і організаціях різних форм власності, що мають неприбутковий статус; - на управлінських і адміністративних посадах у міжнародних організаціях та їх представництвах в Україні |
Подальше навчання |
Продовження освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти у разі опанування додаткової наукової програми обсягом 45 ЄКТС |
Інтегральні компетентності |
1. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми публічного управління та адміністрування у наданні адміністративних послуг. 2. Сприяти інноваційним процесам у суспільстві з метою утвердження соціальної справедливості та демократії, забезпечення прав і свобод людини, сталого розвитку на основі світових та європейських стандартів. 3. Здатність розуміти, інтерпретувати та використовувати на практиці основні теорії та принципи, що є в основі політики регіонального розвитку. 4. Здатність розуміти основні теорії та принципи, що лежать в основі функціонування політичних інститутів. 5. Здатність застосовувати на практиці механізми реалізації права на місцеве самоврядування. 6. Здатність розуміти і працювати в межах інституціонального, структурного та політичного контекстів у процесі вироблення публічної політики. 7. Здатність визначати комплекс заходів щодо вибору ефективних інструментів і варіантів суспільного врядування. 8. Здатність проведення аналітичних та емпіричних досліджень |
Загальні компетентності |
1. Уміння застосовувати теоретичні положення, методології публічного управління та адміністрування. 2. Володіти положеннями чинного законодавства про державну службу та службу в органах місцевого самоврядування в Україні. 3. Здатність розрізняти коротко-, середньо- та довгострокові наслідки програм та рішень політики в сфері реформування публічної служби в Україні. 4. Здатність забезпечувати створення умов щодо формування і розвитку самодостатніх та спроможних територіальних громад. 5. Здатність застосовувати критерії ефективного функціонування системи представницької влади. 6. Здатність комунікувати та взаємодіяти результативно з окремими громадянами та різними суспільними групами. 7. Здатність ідентифікувати проблеми та здійснювати аналіз публічної політики. 8. Здатність до абстрактного та логічного мислення й генерування нових ідеї. 9. Здатність розуміти основні теорії та принципи, що лежать в основі функціонування політичних інститутів та процесів прийняття політичних рішень. 10. Готувати аналітичні довідки, практичні рекомендації органам державної влади та місцевого самоврядування. 11. Здатність до роботи з інформаційними ресурсами і базами даних та використання інформаційних технологій. 12. Визначати пріоритети побудови та функціонування складових електронного управління в Україні |
Фахові компетентності |
1. Здатність до застосуванням ефективних форм і результативних методів публічного управління та адміністрування. 2. Уміння аналізувати і тестувати різноманітними методами рішення, що приймаються у публічній сфері. 3. Здатність аналізувати кількісні та якісні дані для розроблення обґрунтованих управлінських рішень. 4. Виявляти переваги та обмеження механізмів суспільного врядування на основі критичного аналізу зарубіжного досвіду. 5. Оцінювати ефективність і результативність управління регіональним розвитком. 6. Приймати виважені рішення на основі актів чинного законодавства, фактичних даних, інтерпретувати та вирішувати завдання плану дій з реалізації політики у сфері публічної служби та управління персоналом. 7. Здатність формувати професійно-етичну культуру; виявляти моральну відповідальність щодо профілактики та боротьби з корупцією. 8. Вміння застосовувати основні стилі та компетенції лідера на публічній службі. 9. Здатність спілкуватися (слухати, писати, читати, говорити), правильно використовуючи мовні засоби офіційно-ділового стилю у сфері публічного управління та адміністрування. 10. Розуміти напрями, форми та методи забезпечення ефективного функціонування механізму надання державними службовцями і посадовими особами місцевого самоврядування публічних послуг. 11. Здатність застосовувати основні технології зв’язків із засобами масової комунікації для участі у процесі висвітлення діяльності органу публічної влади. 12. Вміння ефективно керувати, управляти колективами, створювати команди фахівців – виконавців з креативними поглядами. 13. Здатність ідентифікувати особисту професійну готовність управлінців до реалізації завдань в у сфері публічного управління. 14. Уміння використовувати дослідницькі методи та технології. 15. Самостійне проведення прикладних досліджень з вирішення складних проблем публічного управління та адміністрування. |
Національна кредитна мобільність |
На загальних підставах в межах України |
Міжнародна кредитна мобільність |
Гармонізація програм дисциплін і навчальних планів підготовки магістрів з публічного управління та адміністрування і Європейських вимог |
Форма атестації |
Атестація випускників освітньо-професійної програми «Суспільне врядування, регіональний розвиток та самоврядування» проводиться у формі складання кваліфікаційного екзамену, захисту кваліфікаційної роботи та завершується видачею документу встановленого зразка про присудження йому освітнього ступеня магістр з публічного управління та адміністрування, освітня кваліфікація – магістр з публічного управління та адміністрування, кваліфікація – менеджер (управитель) з адміністративної діяльності. Атестація здійснюється відкрито і публічно. |
Перелік обов’язкових навчальних дисциплін |
Професійна іноземна мова Соціальна та гуманітарна політика Економічна політика та фінансовий менеджмент в публічному управлінні Суспільне врядування, як основа публічного управління Регіональний розвиток територій Основи місцевого самоврядування в Україні Публічне управління в органах державної влади Муніципальний менеджмент |
Перелік вибіркових навчальних дисциплін |
Публічна політика Парламентаризм та парламентська діяльність Інформаційна політика та комунікативний менеджмент Публічна служба Організація діяльності державного службовця Управління персоналом в органах публічної влади Публічне управління в органах державної влади та місцевого самоврядування Територіальна організація влади в Україні Публічне управління сільськими територіями України Суспільне врядування, регіональний розвиток та самоврядування Політика регіонального розвитку Електронне урядування та електронна демократія Адміністративні послуги як основа діяльності публічної служби Основи сервісної держави Законодавче і організаційне забезпечення надання публічних послуг |
Оновлено: 10.12.2019, 15:51
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- +
- Конфліктологія та практична медіація
- +
- Управління інноваційною діяльністю
- +
- Адміністративний менеджмент
- +
- Управління проектами
- +
- Економічний аналіз й прогнозування в публічному управлінні
- +
- Менеджмент в органах публічного управління
- +
- Суспільне врядування, регіональний розвиток та самоврядування
- +
- Публічне управління та адміністрування
- +
- Управління закладами освіти
- +
- Управління та адміністрування в авіацій галузі
- +
- Педагогіка вищої школи
- +
- Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- +
- Інноваційні педагогічні технології у закладах вищої технічної освіти
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01