- Університет
- Про університет
- Наглядова Рада
- Ректорат
- Звіти за напрямами діяльності
- Вчена рада університету
- Спеціалізовані вчені ради
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.01
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.02
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.03
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.05
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.06
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.07
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.08
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.09
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.15
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.17
- Спеціалізована вчена рада СРД 26.703.01
- Спеціалізована вчена рада К 26.062.12
- Спеціалізована вчена рада К 26.062.13
- Спеціалізована вчена рада К 26-062-16
- Спеціалізована вчена рада К 23.144.01
- Спеціалізована вчена рада К 26.062.18
- Спеціалізована вчена рада Д 26.062.19
- Стратегія розвитку до 2030 року
- Доктрина розвитку НАУ
- Положення структурних підрозділів
- Відділи, служби, центри
- Відділ управління та адміністрування
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Центр медіакомунікацій
- Планово-фінансовий відділ
- Бухгалтерія
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ аналітики та управління інформацією
- Відділ аспірантури та докторантури
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ управління інноваційними проектами освіти
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ науково-технічної інформації
- Науково-технічна бібліотека
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ управління майном
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ охорони праці
- Будівельно-технічний відділ
- Відділ головного енергетика
- Відділ маркетингу та технічного розвитку
- Господарський відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Відділ безпекової діяльності
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Виробничо-ремонтна служба
- Служба головного механіка
- Служба головного метролога НАУ
- Відділ цивльного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Центр льотної підготовки НАУ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Автоцентр НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр культури та мистецтв
- Центр харчування
- Студентське містечко
- Видавництво
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Інститут новітніх технологій та лідерства
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Інститут інноваційних освітніх технологій
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет архітектури, будівництва та дизайну (ФАБД)
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет кібербезпеки, комп’ютерної та програмної інженерії
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Навчальний процес
- Ліцензія та сертифікати
- Експертні висновки
- Сертифікати про акредитацію спеціальностей
- Перелік сертифікатів про акредитацію спеціальностей та освітньо-професійних програм
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм за першим (бакалаврським) рівнем
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм та спеціальностей за другим (магістерським) рівнем
- Перелік акредитованих спеціальностей за другим (магістерським) рівнем
- Перелік сертифікатів освітньо-професійних програм (ОПП) за другим (магістерським) рівнем
- Ліцензований обсяг
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм
- Графік захисту дипломних проектів та робіт
- До уваги випускників! Щодо вартості виготовлення документів про вищу освіту державного зразка
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-методична рада
- Перелік галузей знань, спеціальностей та освітньо-професійних програм
- Болонський процес
- Організація навчального процесу (положення)
- Положення про атестацію випускників Національного авіаційного університету освітньо-кваліфікаційних рівнів (освітніх ступенів) бакалавра, спеціаліста, магістра
- Положення про порядок переведення (поновлення) студентів, які навчалися у вищих навчальних закладах Донецької та Луганської областей, на навчання до Національного авіаційного університету
- Наказ Про введення в дію положень про навчально-наукові інститути університету №166/од від 26.04.2016 року
- Методичні рекомендації щодо вільного вибору студентами навчальних дисциплін
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо планування методичної, наукової та організаційної роботи науково-педагогічних працівників Національного авіаційного університету
- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до розроблення та оформлення робочої програми навчальної дисципліни СМЯ НАУ МР 03.02(09) - 01- 2017
- Методичні рекомендації щодо вільного вибору студентами навчальних дисциплін
- Тимчаове положення про порядок відрахування, переривання навчання, поновлення і переведення здобувачів вищої освіти Національного авіаційного університету
- Навчання іноземною мовою
- Положення про конкурсну комісію НАУ
- Післядипломне, заочне та дистанційне навчання
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Розклад дзвінків
- Розклади занять та екзаменів
- Корисні поради
- Пам'ятка першокурснику
- Зразок диплому НАУ
- Ліцензія та сертифікати
- Наука
- Новини
- Стратегія наукового пошуку НАУ до 2030 року
- Наука в НАУ: історія та сьогодення
- Лауреати державних премій України
- Премії та стипендії для молодих учених
- Наукові досягнення
- Наукові розробки
- Системи штучної вентиляції легенів (ШВЛ) «МОЛЬФАРКА-КОРОНА»
- Багатоцільовий безпілотний комплекс М-6-3 «ЖАЙВІР»
- Двомоторне безпілотне повітряне судно М-7В5 «НЕБЕСНИЙ ПАТРУЛЬ»
- Експериментальне двомоторне безпілотне повітряне судно М-7Д «НЕБЕСНИЙ ПАТРУЛЬ»
- Мобільний безпілотний авіаційний комплекс М-10 «ОКО 2»
- Навчально-тренувальний безпілотний літак М-22Д «АЕРОТЕСТЕР»
- Безпілотний баражуючий боєприпас М-56 «МОДУЛЬ»
- Багатоцільовий двомоторний конвертоплан НАУ-КМ 3 «KУБОК»
- Полікоптер НАУ ПК-08
- Багатомоторний безпілотний вертоліт для перевезення вантажів ПКМ–14 «САТУРНІЯ»
- БПЛА для пошуково-розвідувальних (інженерних) операцій
- Розвідувальна приймальна система
- Навчальний комплекс для навчання шрифту Брайля (BRAILLE TEACH)
- Мобільний сервіс аудіоекскурсій (GLOBERRY)
- Програмно-апаратний комплекс для вимірювання основних мікрокліматичних характеристик в рослинному покриві «LOTUS-1»
- Вертикально-осьова вітроенергетична установка з комбінованим ротором для використання енергії слабких вітрів
- Інформаційна технологія інтеграції проектних, виробничих та нормативно-довідкових даних в процесах технічної підготовки, планування і оперативного управління авіаційним та машинобудівним виробництвом
- Експериментальний зразок автоматизованої системи пошуку підозрілих об’єктів на відео з безпілотного повітряного судна
- Комбінована система захищеного радіоуправління функціями БПЛА
- Прилад для дослідження фізико-механічних властивостей матеріалів методами безперервного вдавлювання та сканування індентором
- Безконтактний оптичний тривимірний профілометр
- Випробувальна машина тертя та зношування АСК-01
- Система контролю якості шарикопідшипників СКП-01
- Стенд передексплуатаційної підготовки підшипників
- Система активного контролю параметрів двигунів внутрішнього згорання
- Передові триботехнології підвищення зносостійкості вузлів тертя машин та механізмів
- Апаратно-програмні засоби інтегрованої інерційно-супутникової навігаційної системи для безпілотних літальних апаратів
- Цифровий вібраційний гіроскоп для систем стабілізації та наведення
- Методологія для створення робастних систем управління польотом БПЛА
- Методологія проектування робастних інерціальних стабілізованих платформ
- Акустичний шумовий метеорологічний локатор з програмною реалізацією статистичної обробки сигналів
- Апаратно-програмний комплекс для неруйнівного виявлення і розпізнавання підземних об’єктів
- Шнековий насос з високим ККД
- Технологія стабілізації осадів стічних вод
- Шнековий метантенк безперервної дії
- Інноваційна схема контролю мікробіологічного забруднення та біостійкості авіаційних палив і матеріалів
- Екологічно безпечні палива для повітряно-реактивних двигунів (BIOJET10, BIOJET20, BIOJET30) з вітчизняними компонентами рослинного походження
- Безпілотний літак з вихроутворювачами на крилі та органах керування
- Легкий багатоцільовий конвертоплан (Light multipurpose convertible aircraft (tiltrotor) САТ-68)
- Глобальні супутникові навігаційні системи GPS, ГЛОНАСС, GALILEO, SBAS, GBAS
- Тренажерний комплекс “Експерт”
- Аеродинамічний комплекс
- Автоматизована система контролю надійності парку повітряних суден авіакомпанії
- Автоматизована система контролю надійності парку повітряних суден України
- Робастні системи управління польотом для малих безпілотних та пілотованих літальних апаратів
- Наукоємні технології створення високоточних стабілізованих платформ
- Наукоємні технології створення та модернізації високоточних комплексів навігації та управління для авіаційної, морської та космічної техніки
- Методика діагностування проточної частини авіаційного ГТД
- Мобільний інформаційно-вимірювальний і керуючий комплекс
- Теорія, методи та методики діагностики аеродинамічного стану зовнішнього обводу літального апарата у польоті
- Система діагностики композиційних матеріалів методом низькошвидкісного удару
- Система імпедансної діагностики композиційних матеріалів
- Акустоемісійна діагностика та моніторинг транспортних, триботехнічних систем, дослідження динамічних характеристик конструкцій
- Система активного контролю параметрів двигунів внутрішнього згоряння
- Економнолеговані евтектичні порошкові матеріали та технології формування на їх основі покриттів триботехнічного призначення із структурою градієнтного типу
- Модернізована машина типу 2070 СМТ-1 для випробування
- Моніторинг фактичних втрат бензинів від випаровування
- Сорбент для вловлювання летких фракцій на об’єктах нафтопродуктозабезпечення
- Екологічно безпечний комплекс для переробки відпрацьованих шин
- Комплекс визначення рівня забруднення з наступним очищенням технологічних рідин та палива
- Інтелектуальна система моніторингу дорожнього руху
- Обробка космічних знімків
- Цифровий імітатор візуальних обставин для пілотажного тренажера
- Модифікований цифровий пілотажний тренажер літака L- 410
- Безпілотники Національного авіаційного університету: історія і сьогодення
- Державне замовлення
- Інвестиційні проєкти
- Наукові інститути та підрозділи
- Польсько-український дослідний інститут м.Вроцлав
- Український науково-дослідний інститут дизайну та ергономіки
- Науково-Дослідний Інститут Інтегрованих Телекомунікаційних Технологій
- НДІ комп’ютерних технологій будівництва та архітектури
- ННЦ Аерокосмічний центр
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації паливно-мастильних матеріалів і технічних рідин
- Науково-дослідний центр екологічних проблем аеропортів
- Науково-навчальний центр інтегрованих комп'ютерних технологій
- Центр експлуатаційної надійності авіаційної техніки
- Науково-навчальний центр екобіобезпеки
- Центр технічного супроводження експлуатації ремонту та модернізації авіаційної техніки;
- Науково-методичний центр з питань забезпечення безпеки польотів
- Науково-дослідний центр інформаційного супроводження експлуатації авіаційної техніки та газотранспортного обладнання
- Незалежний орган сертифікації персоналу з неруйнівного контролю та спеціальних технологічних процесів в авіакосмічній галузі України ( ЦС «Авіа Серт»)
- Науково-дослідна лабораторія аеродинамічних досліджень
- Науково-дослідна лабораторія «Міцність та ресурс літальних апаратів»
- Науково-дослідна лабораторія нанотриботехнологій
- Науково-дослідна лабораторія механіки матеріалів і конструкцій аерокосмічної техніки
- Науково-дослідна лабораторія синтезу та відтворення об’ємного зображення
- Науково-дослідна лабораторія технічної діагностики та неруйнованого контролю авіаційної техніки
- Науково-дослідна лабораторія ракетного палива та пального
- Науково-дослідна лабораторія експлуатаційної надійності та технологічності повітряних суден
- Аспірантура / Докторантура
- Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук
- Науково-технічна рада НАУ
- Наукові школи у Національному авіаційному університеті
- Фахові видання
- Конгреси, конференції та семінари
- План проведення конференцій в НАУ на 2020 рік
- План проведення конференцій в НАУ на 2019 рік
- План проведення наукових, науково-технічних, науково-практичних конференцій та семінарів у Національному авіаційному університеті в 2018 році
- ХХ Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Політ. Сучасні проблеми науки»
- V Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених і студентів з міжнародною участю "Проблеми та перспективи розвитку авіації та космонавтики"
- Урочисте засідання, присвячене Дню науки в 2019 році
- EASA-SAAU Airworthiness Convergence Project, Drones Workshop
- Конкурс підручників - 2019
- Результати конкурсу на кращі підручники, навчальні посібники та монографії 2018 року
- Результати конкурсу на кращі підручники, навчальні посібники та монографії 2017 року
- Результати конкурсу на кращі підручники, навчальні посібники та монографії 2016 року
- Результати конкурсу на кращі підручники, навчальні посібники, монографії та словники 2015 року
- Результати конкурсу на кращі підручники, навчальні посібники, монографії 2014 року
- Результати конкурсу на кращі підручники, навчальні посібники, монографії 2013 року
- Інституційний репозитарій
- Реєстрація НД та ДКР за новим порядком
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Студентська наука
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2019)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності за 2019 рік
- Підготовка матеріалів призначених для відкритого опублікування
- Державна атестація НАУ в частині науково-технічної діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2020)
- Забезпечення якості
- Проєкти
- Інформаційний пакет ЄКТС
- Рада з якості
- Система менеджменту якості
- Процедури забезпечення якості
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Академічна доброчестність
- Моніторинг освітньо-професійних програм
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність закладу освіти
- Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
- Інклюзивна освіта
- Рейтинги
- Наші партнери
- Документація системи забезпечення якості університету
- Аналітичний звіт за результатами анкетування студентів щодо вивчення стану використання державної мови та оцінки якості навчання у Національному авіаційному університеті станом на лютий 2020 року
- Студенту
- Анонімне опитування
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Каталог навчальних дисциплін вільного вибору здобувачів вищої освіти (фаховий вибір) для другого (МАГІСТЕРСЬКОГО) рівня вищої освіти
- Порядок вільного вибору навчальних дисциплін для створення індивідуальної освітньої траєкторії
- Інструкція заповнення електронної заяви здобувача вищої освіти НАУ на вільний вибір навчальних дисциплін
- Порядок вільного вибору навчальних дисциплін (освітня послуга за додатковою угодою)
- Каталог навчальних дисциплін вільного вибору здобувачів вищої освіти (освітня послуга за додатковою угодою) для першого (БАКАЛАВРСЬКОГО) рівня вищої освіти
- Каталог навчальних дисциплін вільного вибору здобувачів вищої освіти третього (ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО) рівня для проектування індивідуальної освітньої траєкторії (фаховий вибір)
- Порядок вільного вибору тематики курсового проєктування зі сталого розвитку
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- ППОСА
- Корисні поради
- Розклад дзвінків
- Розклади занять та екзаменів
- Абітурієнту
-
Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення»22 жовтня
-
Міжнародна науково-практична конференція: «Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі»8 квітня
-
0122Семінар «Системний підхід до управління безпекою авіації»22-23 січня
-
0130Науковий семінар «Авіаційна та ракетно-космічна техніка»30 січня
-
0210VI Міжнародний науково-практичний Конгрес «Міське середовище - ХХI ст. Архітектура. Будівництво. Дизайн»10-20 лютого
-
0312Науково-практичний семінар «Актуальні проблеми розвитку національного ринку туристичних послуг»12 березня
-
0326Щорічна наукова англомовна студентська конференція: «Youth without borders – building cross-cultural awareness» / «Молодь без кордонів – розбудова крос-культурної свідомості»26 березня
-
0327VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти»27 березня
-
041ХХ Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Політ. Сучасні проблеми науки»1-3 квітня
-
042I Всеукраїнська науково-практична конференція «Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти»2 квітня
-
049ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами»9-10 квітня
-
0416Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми бухгалтерського обліку і аудиту в сьогоденні»16 квітня
-
0416XIII міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології» (CSNT)16-18 квітня
-
0422Загальноукраїнська конференція «Актуальні проблеми міжнародного права навколишнього середовища»22 квітня
-
055Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі»5 червня
-
0514VІ всеукраїнська студентська наукова конференція «Актуальні проблеми соціальних комунікацій»14 травня
-
0522ІІ міжнародна науково-практична конференція «Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності»22 травня
-
0528Науковий семінар «Авіаційна та ракетно-космічна техніка»28 травня
-
0922IX Всесвітній конгрес «Авіація у XXI столітті» – «Безпека в авіації та космічні технології»22–24 вересня
-
1112Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності»12 листопада








Будапештсько-Віденська Декларація
Декларація про створення Європейського простору вищої освіти
12 березня 2010 року
1. Ми, Міністри, відповідальні за вищу освіту у країнах-учасниках Болонського процесу, зустрілися в Будапешті та Відні 11-12 березня 2010 року для того, щоб створити Європейський простір вищої освіти, що передбачалося Болонською Декларацією у 1999 році.
2. Відповідно до погоджених нами критеріїв щодо членства країни, ми вітаємо Казахстан, як нову країну-учасника Європейського простору вищої освіти.
3. Болонська декларація 1999 року поклала перспективу створення у 2010 році конкурентноспроможного на міжнародному рівні та привабливого Європейського простору вищої освіти, в якому вищі навчальні заклади, за підтримки відданих викладачів і студентів, можуть здійснювати свої різноманітні місії у суспільстві знань; і в якому студенти, користуючись перевагою мобільності з безперешкодним і справедливим визнанням кваліфікацій, можуть знайти найбільш підходящу траєкторію отримання освіти.
4. Починаючи з 1999 року, 47 учасників Європейської культурної конвенції, погодилися з цим баченням і зробили істотний крок у напрямку досягнення запланованих цілей. В унікальній співпраці між державними установами, вищими навчальними закладами, студентами і викладачами, разом з роботодавцями, агенціями із забезпечення якості вищої освіти, міжнародними організаціями і європейськими установами, ми залучені до ряду реформ з метою побудови Європейського простору вищої освіти, який ґрунтується на довірі, співпраці і повазі до розмаїтості культур, мов і систем вищої освіти.
5. Болонський процес і новостворений Європейський простір вищої освіти, будучи безпрецедентними прикладами регіональної, транскордонної співпраці у сфері вищої освіти, спричинили значну зацікавленість у інших частинах світу і зробили європейську вищу освіту помітнішою на світовій мапі. Ми вітаємо цю зацікавленість і сподіваємося на посилення нашого стратегічного діалогу і співпраці з партнерами в усьому світі.
6. Ми взяли до відома результати незалежного оцінювання і звіти зацікавлених сторін. Ми вітаємо їх висновок про те, що вищі навчальні заклади, їхній персонал та студенти, все більше ідентифікуються з цілями Болонського процесу. Хоча багато що було досягнуто в реалізації Болонських реформ, ці звіти також показують, що такі напрямки діяльності у ЄПВО, як реформа ступенів і навчальних програм, забезпечення якості, визнання, мобільність, соціальний вимір – запроваджені і оцінюються у різній мірі. Недавні акції протесту в деяких країнах, частково спрямовані проти подій і заходів, не пов'язаних з Болонським процесом, нагадали нам про те, що деякі з цілей Болонської реформи не були належним чином реалізовані і роз'яснені. Ми визнаємо і будемо прислухатися до критики серед працівників вищих навчальних закладів та студентів. Ми відзначаємо необхідність коректив і подальшої роботи за участю працівників вищих навчальних закладів і студентів на європейському, національному і, особливо, інституційному рівні, для побудови Європейського простору вищої освіти таким, як ми його бачимо.
7. Ми, міністри, віддані повному і належному впровадженню узгоджених цілей і порядку денного для наступної декади, визначеного Льовенським/Лувен-ла-Ньовським Комюніке. У тісній співпраці з вищими навчальними закладами, їх працівниками, студентами та іншими зацікавленими сторонами, ми збільшимо наші зусилля для завершення реформ, які вже проводяться, щоб надати можливість студентам і викладачам бути мобільними, поліпшити викладання та навчання у вищих навчальних закладах, підвищити можливості працевлаштування випускників, а також забезпечити якісну вищу освіту для всіх. На національному рівні ми також прагнемо поліпшення взаємодії та розуміння Болонського процесу серед усіх зацікавлених сторін і в суспільстві в цілому.
8. Ми, Міністри, ще раз засвідчуємо приверженість до академічної свободи, так само як і до автономності та відповідальності вищих навчальних закладів, як принципів Європейського простору вищої освіти, і підкреслюємо роль вищих навчальних закладів, яку вони відіграють у зміцненні мирних демократичних суспільств і посиленні суспільної єдності.
9. Ми визнаємо ключову роль академічної спільноти – керівників закладів, викладачів, дослідників, адміністративного персоналу та студентів, – у втіленні Європейського простору вищої освіти, забезпечуючи тих, хто навчається, можливостями для отримання знань, умінь і компетенцій для побудови їхньої кар'єри та життя як громадян демократичних країн, а також для їх особистісного розвитку. Ми усвідомлюємо потребу в сприятливіших умовах для виконання своїх завдань працівниками вищих навчальних закладів. Ми зобов'язуємося працювати над більшим залученням працівників вищої освіти та студентів до запровадження і подальшого розвитку Європейського простору вищої освіти. Ми повністю підтримуємо участь працівників вищих навчальних закладів та студентів у структурах, що приймають рішення, на європейському, національному та інституційному рівнях.
10. Ми закликаємо усі залучені сторони сприяти створенню середовища, що надихає до роботи та навчання, сприяти навчанню, орієнтованому на студента, як способу розширення можливостей студентів усіх форм навчання, забезпечуючи найкраще рішення для сталих та гнучких траекторій навчання. Це також потребує співпраці викладачів та дослідників на міжнародному рівні.
11. Ми, Міністри, підтверджуємо, що вища освіта є публічною відповідальністю, і зобов'язуємося, незважаючи на важкий час економічних випробувань, забезпечувати вищі навчальні заклади усіма необхідними ресурсами у встановлених і контрольованих органами влади рамках. Ми переконані, що вища освіта є основним рушієм для нововведень та економічного і соціального розвитку у стрімко зростаючому, зорієнтованому на знання cвіті. Тому ми збільшимо наші зусилля в контексті соціального виміру для забезпечення рівних можливостей отримання якісної освіти, звертаючи особливу увагу на мало представлені групи.
12. Ми, Міністри, відповідальні за Європейський простір вищої освіти, просимо Групу супроводу Болонського процесу запропонувати заходи для сприяння належному і повному запровадженню узгоджених Болонських принципів та напрямів діяльності у Європейському просторі вищої освіти, особливо на національному та інституційному рівнях, серед іншого, шляхом розробки додаткових методів роботи, таких як взаємне навчання, навчальні візити та іншої діяльності для поширення інформації. Шляхом постійного розвитку, розширення та зміцнення Європейського простору вищої освіти і його взаємодії з Європейським дослідницьким простором, Європа буде в змозі успішно відповідати на виклики, що постануть перед нею в наступному десятилітті.
13. Наша наступна зустріч Міністрів для оцінення прогресу та просування Льовенського/Лувен-ла-Ньовського порядку денного, відбудеться в Румунії у Бухаресті 26-27 квітня 2012 року.
Оновлено: 13.09.2012, 13:09
- Хронологія Болонського процесу
- +
- Словник термінів європейської вищої освіти
- +
- Сорбонська декларація
- +
- Болонська Спільна Декларація
- +
- Празьке Комюніке
- +
- Берлінське Комюніке
- +
- Бергенське Комюніке
- +
- Лондонське Комюніке
- +
- Будапештсько-Віденська Декларація
- +
- Льовенське Комюніке
- +
- Бухарестське Комюніке
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Любомира Гузара 1
post@nau.edu.ua | (044)406-79-01