Щодо розподілу службових житлових приміщень НАУ
  • Довідник
  • Бібліотека
  • erNAU
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
15.03.2019, 08:55
Події












    Літня школа

    Пробне ЗНО

    Підготовка до ЗНО




    Щодо розподілу службових житлових приміщень НАУ

    Щодо розподілу службових житлових приміщень НАУ
    img

    З метою належного розподілу житлової площі, Житлова комісія НАУ просить працівників, які подавали заяви про надання службового житлового приміщення у 2016-2018 роках, до 01 квітня 2019 року надати актуальні документи, визначені Положенням про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в НАУ (надалі – Положення).

    Прийом документів здійснюється в робочі дні з 14:00 до 16:00 головою житлової комісії Прудивус Л.І. (к. 1-222).

    Згідно з Положенням, службовими житловими приміщеннями забезпечуються за місцем роботи науково-педагогічні та наукові працівники університету та члени їх сімей, які постійно проживають в населеному пункті за місцем розташування НАУ та не забезпечені власним житлом. Службове житлове приміщення надається зазначеним особам на час їх перебування у трудових відносинах з Національним авіаційним університетом.

    Для одержання службового житлового приміщення працівник подає заяву на ім’я ректора університету (додаток 2 до Положення).

    Якщо особа бажає оселитися в службовому жилому приміщенні разом із членами своєї сім’ї, вона зазначає про це у заяві. Члени сім’ї заявника, які бажають оселитися в службовому жилому приміщенні, надають письмову згоду на проживання в цьому приміщенні.

    До заяви додаються:

    - довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

    - копії свідоцтв про народження дітей (віком до 16 років);

    - копія свідоцтва про шлюб (за наявності);

    - копія свідоцтва про розлучення (за наявності);

    - довідка, яка підтверджує перебування працівника у трудових відносинах з університетом;

    - витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність або відсутність майна;

    - письмова згода членів сім’ї працівника на проживання в службовому житловому приміщенні (додаток 3 до Положення);

    - копії паспортів усіх членів сім’ї (усі заповнені сторінки);

    - копії документів, які підтверджують право працівника на першочергове отримання житлового приміщення відповідно до цього Положення;

    - згода на обробку персональних даних (додаток 4 до Положення).

    Реєстр осіб, які потребують надання службового житла, згідно з наданими Первинною профспілковою організацією НАУ житловій комісії документами, ведеться з березня 2016 року та на сьогодні складається з 170 працівників університету.





    © Національний авіаційний університет
    03058, Україна
    м.Київ, просп.Космонавта Комарова 1
    post@nau.edu.ua | (044)406-79-01