- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Конфліктологія та практична медіація
Назва інституту |
Навчально-науковий інститут неперервної освіти |
Спеціальність
|
053 «Психологія» |
Освітньо-професійна програма |
«Конфліктологія та практична медіація» |
Галузь знань |
05 «Соціальні та поведінкові науки» |
Спеціальність |
053 «Психологія» |
Спеціалізація |
- |
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) |
Кваліфікація |
2445.2 психолог, експерт із врегулювання соціально-трудових відносин |
Обсяг освітньо-професійної програми |
90 кредитів ЄКТС |
Термін навчання |
1 рік 6 місяці |
Передумови вступу |
Умови вступу |
Мова(и) викладання |
Українська мова |
Форма навчання |
Заочна форма |
Гарант освітньо-професійної програми |
Сидорчук Людмила Андріївна, доктор педагогічних наук, професор |
Мета освітньо-професійної програми |
Мета освітньо-професійної програми - здійснити теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих психологів та фахівців (експертів) з питань вирішення спорів (конфліктів). Забезпечити формування компетентностей, необхідних для реалізації на високому рівні різних напрямів професійної діяльності – наукової і практичної та бути конкурентоздатними на сучасному ринку праці. |
Основний фокус освітньо-професійної програми |
Загальна вища освіта в галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 053 «Психологія», з поглибленою підготовкою в сфері конфліктології та практичної медіації. Ключові слова: управління, «людський фактор», стрес, конфлікт, психологічна компетентність керівника, медіація. |
Особливості освітньо-професійної програми |
Освітньо-професійна програма передбачає вивчення варіативних дисциплін, спрямованих на розширення знань та вмінь у сферах психології особистості, психології професійної діяльності в особливих умовах. |
Придатність до працевлаштування |
Випускники мають підготовку до виконання професійної діяльності за національним класифікатором України у якості психолога, наукового співробітника-консультанта (психологія), корпоративного психолога, фахівця з питань вирішення трудових спорів (конфліктів), начальника центру урегулювання спірних питань, експерта з регулювання соціально-трудових відносин, психолога-конфліктолога та практичного медіатора, заступника керівника по роботі з персоналом, заступника керівника з корпоративного розвитку, організаційного психолога |
Подальше навчання |
Продовження навчання здобувачів вищої освіти для отримання ступеня «Доктор філософії» |
Інтегральні компетентності |
Здатність вирішувати складні завдання і проблеми у процесі навчання та професійної діяльності у сфері конфліктології, що передбачає проведення досліджень та використання інноваційних технік та методик з урегулювання спорів (конфліктів). |
Загальні компетентності |
ЗК1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК2. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК4. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми, які виникають у професійній діяльності психолога та у життєвій сфері. ЗК5. Цінувати та поважати різноманітність та мультикультурність. ЗК6. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів), дотримуватися етичного кодексу психолога. ЗК7. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. ЗК8. Здатність розробляти та управляти проектами, реалізовувати професійні задачі у галузі конфліктології. ЗК9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою, розширювати міжособистісні та ділові контакти, використовуючи техніки медіації. ЗК11. Здатність за результатами структурно-логічної обробки інформації робити висновки, щодо її придатності для здійснення заданих функцій. ЗК12. Здатність встановлювати, підтримувати ділові та міжособистісні комунікації у галузі конфліктології та інших сферах життя. |
Фахові компетентності |
ФК1. Здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем конфліктології та медіаційних практик. ФК2. Самостійно планувати, організовувати та здійснювати дослідження конфліктів з елементами наукової новизни та практичної значущості. ФК3. Обирати і застосувати валідні та надійні методи наукового дослідження та доказові методики і техніки практичної діяльності. ФК4. Здійснювати практичну діяльність (тренінгові, психотерапевтичну, консультаційну, медіаційну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік. ФК5. Організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері конфліктології. ФК6. Налагоджувати та підтримувати контакти з фаховими спільнотами, ефективно взаємодіяти в мультидисциплінарних командах. ФК7. Приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності. ФК8. Оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію. ФК9. Дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики психолога та керуватися загальнолюдськими цінностями. ФК10. Аналізувати і впроваджувати у практику результати наукових і прикладних досліджень. ФК11. Здатність визначати пріоритетність інформації і робити висновки. ФК12. Здатність використовувати медіаційні техніки та прийоми спрямованого впливу на свідомість і поведінку в процесі міжособистісної взаємодії для корекції людських взаємовідносин. ФК13. Здатність спиратися на базові уявлення про основні закономірності і сучасні досягнення різних галузей конфліктології, а також природничих і соціальних наук. ФК14. Здатність спрогнозувати, виявити, попередити конфлікт організації та міжособистісних конфліктів та використовуючи техніки медіації досягти ефекту примирення. ФК15. Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи для проведення досліджень, для розробки програми психологічного супроводу професійної діяльності, реалізовувати методи обробки емпіричних даних в дослідженнях конфліктів. |
Національна кредитна мобільність |
На основі двосторонніх договорів між НАУ та іншими навчальними закладами України. |
Міжнародна кредитна мобільність |
У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між Національним авіаційним університетом та навчальними закладами інших країн. |
Форма атестації |
Кваліфікаційний екзамен Дипломна робота |
Перелік обов’язкових навчальних дисциплін |
Ділова іноземна мова Психологія та педагогіка вищої школи Психологія творчості Теоретико-методологічні проблеми психології Методологія та організація наукових досліджень Організаційна психологія Психологія конфлікту Управління конфліктами Науково-дослідна практика Переддипломна практика |
Перелік вибіркових навчальних дисциплін |
Теорія і практика медіації Сучасні техніки медіації Етичні засади медіації Технологія ефективної комунікації в сучасному конфлікті Стратегії комунікативних практик Технології ефективних переговорів Теоретичні засади конфлікт-коучингу Сучасні практики регулювання конфліктів Технології урегулювання конфліктних ситуацій Психологічні засади концепції інклюзії в сучасному суспільстві Вирішення спорів в полікультурному середовищі Вирішення спорів в освітньому середовищі Комп’ютерні методи моделювання конфліктів Сучасні методи моделювання конфліктів Практичне моделювання конфліктів Особистість в екстремальних професіях Особистість в особливих умовах Особистість в надзвичайних ситуаціях |
Оновлено: 14.01.2020, 10:36
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- +
- Конфліктологія та практична медіація
- +
- Управління інноваційною діяльністю
- +
- Адміністративний менеджмент
- +
- Управління проектами
- +
- Економічний аналіз й прогнозування в публічному управлінні
- +
- Менеджмент в органах публічного управління
- +
- Суспільне врядування, регіональний розвиток та самоврядування
- +
- Публічне управління та адміністрування
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01