- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Адміністративний менеджмент
Назва навчально-наукового інституту (факультету) |
Навчально-науковий інститут неперервної освіти |
Спеціальність
|
073 «Менеджмент» |
Освітньо-професійна програма |
Адміністративний менеджмент |
Галузь знань |
07 «Управління та адміністрування» |
Спеціальність |
073 «Менеджмент» |
Спеціалізація |
|
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) |
Кваліфікація |
Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності |
Обсяг освітньо-професійної програми |
90 кредитів ЄКТС |
Термін навчання |
1 рік 6 місяців |
Передумови вступу |
Умови вступу |
Мова(и) викладання |
Українська |
Форма навчання |
Денна, заочна |
Гарант освітньо-професійної програми |
Міненко М.А., д.е.н., професор, завідувач кафедри технологій управління |
Мета освітньо-професійної програми |
Підготовка висококваліфікованих фахівців з адміністративного менеджменту, які володіють методологією й інструментальним апаратом в управлінській, науково-дослідній, навчальній, експертно-консалтинговій сферах. Мають специфічні знання з термінології, законів, закономірностей, методів, принципів, функцій адміністративного менеджменту; розуміння сутності і змісту сучасних концепцій управління; уміння прийняття і реалізації у практичній діяльності управлінських рішень, враховуючи вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища |
Основний фокус освітньо-професійної програми |
Загальна вища освіта. Підготовка менеджерів (управителів) з адміністративної діяльності для суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм і форм власності. Адаптація і впровадження у професійну діяльність знань, умінь та навичок для вирішення тактичних і стратегічних завдань управлінської діяльності у сучасних умовах господарювання. |
Особливості освітньо-професійної програми |
Освітньо-професійна програма передбачає сучасну теоретичну і практичну підготовку менеджерів (управителів) з адміністративної діяльності. Особливості полягають в авторських науково-методичних розробках викладачів кафедри щодо можливості реалізації на практиці, після оволодіння змісту дисциплін, філософії управлінської діяльності на основі системного підходу, що забезпечує ефективне і результативне функціонування суб’єкта господарювання в цілому та кожного його структурного підрозділу зокрема. Програма орієнтує на функціональні засади здійснення основних та забезпечуючих процесів з використанням креативного мислення і пошуку нестандартних управлінських рішень |
Придатність до працевлаштування |
Працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми (державні, муніципальні, комерційні, некомерційні) та за будь-якими видами економічної діяльності. Професійні назви робіт (за ДК 003:2010): 121 Керівники підприємств, установ та організацій 122 Керівники виробничих та інших основних підрозділів 123 Керівники функціональних підрозділів 1238 Керівники проектів та програм 131 Керівники малих підприємств без апарату управління 2310 Викладачі університетів та вищих навчальних закладів |
Подальше навчання |
Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти для отримання ступеня «Доктор філософії» |
Інтегральні компетентності |
Здатність розв’язувати складні задачі та проблеми у сфері управління або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов і вимог |
Загальні компетентності |
Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні. Здатність спілкуватися з представниками різних професійних груп та у міжнародному контексті. Навички використання інформаційно-комунікаційних технологій для пошуку, оброблення, аналізу інформації з різних джерел та прийняття рішень. |
Фахові компетентності |
Здатність визначати напрями захисту інтересів суб’єктів підприємництва через інститути публічного впливу. Здатність визначати джерела і фактори досягнення конкурентних переваг. Здатність розвивати інноваційні переваги як чинник підвищення конкурентоспроможності |
Національна кредитна мобільність |
На основі двосторонніх договорів між вищими навчальними закладами України продовжувати навчання за спорідненими спеціальностями. |
Міжнародна кредитна мобільність |
У рамках міжнародних програм продовжувати навчання за спорідненими спеціальностями. |
Форма атестації |
Кваліфікаційний екзамен Захист дипломної роботи |
Перелік обов’язкових навчальних дисциплін |
Професіональна іноземна мова (організаційний менеджмент) Психологія менеджменту Дослідження систем Техніка адміністративної діяльності Правові засади управлінської діяльності Аудит і оцінювання управлінської діяльності Проектно-орієнтоване управління організацією Технологія наукової діяльності |
Перелік вибіркових навчальних дисциплін |
Організація інноваційної діяльності Інноваційна діяльність та організаційні системи Менеджмент інновацій у проектній діяльності Організація адміністративної діяльності Системна організація професійної діяльності Регламентація проектної діяльності Адміністрування Державне регулювання підприємництва Регіональна політика та розвиток Економіка підприємства Стратегічний менеджмент Сучасні теорії організації Кадровий менеджмент Управління мотивацією Оцінювання результатів професійної діяльності Комерціалізація інтелектуальної власності Управління інтелектуальною власністю в програмах Технологія управління інтелектуальною власністю в проектах |
Оновлено: 6.05.2019, 15:19
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- +
- Конфліктологія та практична медіація
- +
- Управління інноваційною діяльністю
- +
- Адміністративний менеджмент
- +
- Управління проектами
- +
- Економічний аналіз й прогнозування в публічному управлінні
- +
- Менеджмент в органах публічного управління
- +
- Суспільне врядування, регіональний розвиток та самоврядування
- +
- Публічне управління та адміністрування
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01