- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій (TISC)
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Логістика
Назва навчально-наукового інституту (факультету) |
Факультет транспорту, менеджменту і логістики |
Спеціальність |
073 «Менеджмент» |
Освітньо-професійна програма |
Логістика |
Галузь знань |
07 «Менеджмент та адміністрування» |
Спеціальність |
073 «Менеджмент» |
Спеціалізація |
- |
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) |
Кваліфікація |
Менеджер (управитель) з логістики, логіст |
Обсяг освітньо-професійної програми |
90 кредитів ЄКТС |
Термін навчання |
1 рік 6 місяців |
Передумови вступу |
Умови вступу |
Мова(и) викладання |
Українська, англійська |
Форма навчання |
Денна, заочна |
Гарант освітньо-професійної програми |
Професор кафедри логістики, д.е.н. С. Смерічевська |
Мета освітньо-професійної програми |
Поглиблення професійної підготовки менеджерів з логістики з орієнтацією на управління змінами в логістичних системах та впровадженням інновацій, здійснення наукових досліджень в сфері логістики та управління ланцюгами поставок, підготовка до здійснення керівних функцій в логістичних підрозділах різних організацій. |
Основний фокус освітньо-професійної програми |
Загальна вища освіта у галузі знань 07 «Управління та адміністрування» з поглибленою спеціальною підготовкою в сфері стратегічного управління логістикою для підприємств різних галузей економіки та управління міжнародними ланцюгами поставок з використанням рекомендацій ООН щодо спрощення процедур торгівлі |
Придатність до працевлаштування |
Випускники підготовлені до роботи за національним класифікатором України «Класифікація видів економічної діяльності» ДК 009:2010 (група Н «Транспорт, складське господарство, поштова та кур’єрська діяльність»). Первинні посади за ДКП: менеджер (управитель) з логістики (код 1475.4), логіст (код 2419.2) начальник (завідувач) відділу (служби) логістики, консультант. Споріднені первинні посади: директор (керівник) малого підприємства (транспортного, складського), директор з транспорту, заступник директора департаменту - начальник відділу, консультант із зовнішньоекономічних питань |
Подальше навчання |
Можливість навчатися за програмою на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти (доктор філософії) та за програмами МВА. |
Інтегральні компетентності |
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері стратегічного управління логістикою для підприємств різних галузей економіки та управління міжнародними ланцюгами поставок, а також у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог |
Загальні компетентності |
Вміння правильно давати юридичну кваліфікацію подіям, явищам та фактам у межах спільного ринку ЄС. Оригінальне мислення, провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності. Вміння використовувати автоматизовані системи та програми обробки інформації у наукових дослідженнях. |
Фахові компетентності |
Визначати шляхи розвитку логістичної інфраструктури. Здатність розробляти, підтримувати і покращувати системи управління ефективністю логістичних систем та ланцюгів (мереж) поставок. Здатність проектувати ланцюги поставок, узгоджувати стратегію ланцюга поставок з бізнес- стратегією, визначати, яким чином ланцюг поставок сприяє одержанню конкурентних переваг, підвищенню гнучкості та стійкості, збалансування економічних інтересів його учасників. |
Національна кредитна мобільність |
- |
Міжнародна кредитна мобільність |
У рамках програми подвійного диплому з Вищою школою логістики у Вроцлаві. Стажування за кордоном в рамках програми мобільності Erasmus+. |
Форма атестації |
Кваліфікаційний екзамен, захист дипломної роботи |
Перелік обов’язкових навчальних дисциплін |
Європейське господарське право, Методологія і організація наукових досліджень в логістиці, Логістичний менеджмент, Проектування логістичних систем, Управління ланцюгами поставок, Фінансові потоки в логістичних системах, Інформаційні системи і технології в логістиці, Управління ризиками в логістиці |
Перелік вибіркових навчальних дисциплін |
Управління конфліктами, Бізнес-етика, Іноземна мова в логістиці, Логістичний консалтинг, Логістичний аудит, Маркетинг логістичних послуг, Інноваційна логістика, Трансфер інновацій в логістичних системах, Управління знаннями в логістичних системах, Стратегічне управління ланцюгами поставок, Міжнародна логістика, Аутсорсинг в ланцюгах поставок, Імітаційне моделювання в логістиці, Логістичні бізнес-моделі авіаційних перевезень, Логістика на повітряному транспорті, Планування попиту і управління запасами, Управління логістичними витратами, Функціонально-вартісна стратегія логістики |
Оновлено: 26.04.2019, 10:06
- Факультет транспортних технологій
- +
- Мультимодальний транспорт і логістика
- +
- Мультимодальний транспорт і логістика
- +
- Організація авіаційних робіт і послуг
- +
- Організація авіаційних робіт і послуг
- +
- Організація перевезень і управління на транспорті (повітряному)
- +
- Організація перевезень і управління на транспорті (повітряному)
- +
- Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
- +
- Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
- +
- Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
- +
- Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
- +
- Логістика
- +
- Логістика
- +
- Транспортні системи (на повітряному транспорті)
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01