- Університет
- Про університет
- Ректорат
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Управління безпеки
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Політика щодо використання месенджера Telegram
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Шаблони заяв здобувачів
- Електронний репозитарій НАУ
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Експертні висновки
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Атестація педагогічних працівників
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
Конфліктологія та практична медіація
Назва інституту |
Навчально-науковий інститут неперервної освіти |
Спеціальність
|
053 «Психологія» |
Освітньо-професійна програма |
«Конфліктологія та практична медіація» |
Галузь знань |
05 «Соціальні та поведінкові науки» |
Спеціальність |
053 «Психологія» |
Спеціалізація |
- |
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) |
Кваліфікація |
Магістр психології |
Обсяг освітньо-професійної програми |
90 кредитів ЄКТС |
Термін навчання |
1 рік 4 місяці |
Передумови вступу |
Умови вступу |
Мова(и) викладання |
Українська мова |
Форма навчання |
Заочна форма навчання |
Гарант освітньо-професійної програми |
Сидорчук Людмила Андріївна, доктор педагогічних наук, професор |
Мета освітньо-професійної програми |
Підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні задачі та практичні завдання у процесі навчання та професійної діяльності у галузі психології, що передбачає проведення наукових та проектних досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог, здійснення професійної діяльності з урахуванням загальнолюдських цінностей і норм професійної етики психолога та набуття практичних навичок регулювання конфліктів на основі аналітичного розрахунку, впливу на учасників соціальних зв’язків і взаємодій, практичного застосування знань про закономірності і механізми виникнення і розвитку конфліктів, а також про принципи і технології управління ними. |
Основний фокус освітньо-професійної програми |
Загальна освіта в галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки спеціальності 053 Психологія, з поглибленою підготовкою в сфері «Конфліктологія та практична медіація», підготовка фахівців, які на високому професійному рівні здатні розробити програму дослідження з актуальної проблематики, розробити методику урегулювання конфлікту, психологічного супроводу професійної діяльності в звичайних та особливих умовах, корекційної роботи, спрогнозувати, виявити, попередити конфлікт в організації та міжособистісний конфлікт, використовуючи техніки медіації досягти ефекту примирення.
|
Особливості освітньо-професійної програми |
Освітньо-професійна програма передбачає вивчення дисциплін, спрямованих на розширення знань та вмінь у сферах психології особистості, психології професійної діяльності в особливих умовах. |
Придатність до працевлаштування |
Випускники мають підготовку до виконання професійної діяльності за національним класифікатором України у якості психолога, наукового співробітника-консультанта (психологія), корпоративного психолога, фахівця з питань вирішення трудових спорів (конфліктів), начальника центру урегулювання спірних питань, експерта з регулювання соціально-трудових відносин, психолога-конфліктолога та практичного медіатора, заступника керівника по роботі з персоналом, заступника керівника з корпоративного розвитку, організаційного психолога. |
Подальше навчання |
Можливість продовження навчання за програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти – доктора філософії. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти. |
Інтегральні компетентності |
Здатність вирішувати складні завдання і проблеми у процесі навчання та професійної діяльності у галузі психології, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог. |
Загальні компетентності |
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК2. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. ЗК3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК4. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК5. Здатність до взаємодії на засадах поваги до багатоманітності та мультикультурності. ЗК6. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК7. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. ЗК8. Здатність використовувати інноваційні підходи в галузі професійної діяльності. ЗК9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. ЗК10. Здатність до комунікації українською та іноземною мовами. ЗК11. Здатність за результатами структурно-логічної обробки інформації робити висновки щодо її придатності для здійснення заданих функцій. ЗК12. Здатність встановлювати, підтримувати ділові та міжособистісні комунікації у галузі психології та інших сферах життєдіяльності. |
Фахові компетентності |
ФК1. Здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем психологічної науки та/або практики. ФК2. Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження з елементами наукової новизни та/або практичної значущості. ФК3. Здатність обирати і застосувати валідні та надійні методи наукового дослідження та/або доказові методики і техніки практичної діяльності. ФК4. Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік. ФК5. Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології. ФК6. Здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно-та мультидисциплінарних командах. ФК7. Здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності. ФК8. Здатність оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію. ФК9. Здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями. ФК10. Здатність розробляти та впроваджувати інноваційні методи психологічної допомоги клієнтам у складних життєвих ситуаціях ФК11. Здатність визначати пріоритетність інформації і робити висновки. ФК12. Здатність використовувати медіаційні техніки та прийоми спрямованого впливу на свідомість і поведінку в процесі міжособистісної взаємодії для корекції людських взаємовідносин. ФК13. Здатність спиратися на базові уявлення про основні закономірності і сучасні напрями конфліктології та основні поняття психології конфлікту. ФК14. Здатність здійснювати управління соціальними процесами, у тому числі й регулювання конфліктів, на основі аналітичного розрахунку, планомірного впливу на учасників соціальних зв’язків і взаємодій та програм психологічного супроводу професійної діяльності. ФК15. Здатність аналізувати джерела науково-психологічної інформації, складати тематичний огляд новітніх вітчизняних та зарубіжних напрямів психологічних досліджень конфліктів. ФК16. Здатність використовувати педагогічні методи розв’язання конфліктів. |
Національна кредитна мобільність |
На основі двосторонніх договорів між НАУ та іншими навчальними закладами України. |
Міжнародна кредитна мобільність |
У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між Національним авіаційним університетом та навчальними закладами інших країн. |
Форма атестації |
Атестаційний екзамен Кваліфікаційна робота |
Перелік обов’язкових навчальних дисциплін |
Ділова іноземна мова Психологія та педагогіка вищої школи Психологія творчості Теоретико-методологічні проблеми психології Методологія та організація наукових досліджень Організаційна психологія Психологія конфлікту Управління конфліктами Науково-дослідна практика Переддипломна практика |
Перелік вибіркових навчальних дисциплін |
Теорія і практика медіації Сучасні техніки медіації Етичні засади медіації Технологія ефективної комунікації в сучасному конфлікті Стратегії комунікативних практик Технології ефективних переговорів Теоретичні засади конфлікт-коучингу Сучасні практики регулювання конфліктів Технології урегулювання конфліктних ситуацій Психологічні засади концепції інклюзії в сучасному суспільстві Вирішення спорів в полікультурному середовищі Вирішення спорів в освітньому середовищі Комп’ютерні методи моделювання конфліктів Сучасні методи моделювання конфліктів Практичне моделювання конфліктів Особистість в екстремальних професіях Особистість в особливих умовах Особистість в надзвичайних ситуаціях
|
Оновлено: 19.11.2019, 11:40
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- +
- Конфліктологія та практична медіація
- +
- Управління інноваційною діяльністю
- +
- Адміністративний менеджмент
- +
- Управління проектами
- +
- Економічний аналіз й прогнозування в публічному управлінні
- +
- Менеджмент в органах публічного управління
- +
- Суспільне врядування, регіональний розвиток та самоврядування
- +
- Публічне управління та адміністрування
- +
- Управління закладами освіти
- +
- Управління та адміністрування в авіацій галузі
- +
- Педагогіка вищої школи
- +
- Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- +
- Інноваційні педагогічні технології у закладах вищої технічної освіти
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@kai.edu.ua | (044)406-79-01