Експериментальне двомоторне безпілотне повітряне судно М-7Д «НЕБЕСНИЙ ПАТРУЛЬ»

Призначення: картографія та аерофотознімання, відеоспостереження в реальному часі, патрулювання лінійних об’єктів.

Перший підйом: 2011 р.
Статус: експериментальне ПС згідно із заявкою №679 від 14.05.2013 в ДАС України.
Патент: UA №81091, № 54291, №81092.

Технічні характеристики:

  • розмах крила, м – 5,16;
  • корисне навантаження, кг – до 55;
  • стартова маса, кг – до 150;
  • максимальна швидкість, км/год – 190;
  • потужність двигунів, кВт – 2х12;
  • тип двигунів – 2Т, ПД, бензиновий;
  • максимальна висота польоту, м – до 5000;
  • рекомендовані висоти, м – до 2500;
  • дистанція розбігу, м – біля 25;
  • спосіб старту та посадки – по-літаковому;
  • час розгортання в робоче положення, год – 0,5;
  • режими керування – автомат/напівавтомат;
  • радіус дії (на прямій видимості зв’язку з НСК), км – до 100*;
  • радіус дії (на прямій видимості зв’язку з НСК з підтримкою ретранслятора), км – 200*;
  • радіус дії (зв’язок через супутниковий канал), км – до 750*;

* – залежить від потужності модему.

Розрахункові дальність та тривалість польоту БПС М-7Д:
– максимальна злітна маса – 150 кг;
– маса порожнього – 80 кг;
– крейсерська швидкість польоту – 150 км/год.

Варіанти маси корисного навантаження:

Маса корисного навантаження – 55 кг:
– маса палива – 15 кг;
– тривалість польоту – 3 годин;
– довжина маршруту – 450 км.

Маса корисного навантаження – 20 кг:
– маса палива – 50 кг;
– тривалість польоту – 10 год.;
– довжина маршруту – 1500 км.

В основі проекту лежить завдання покращення умов роботи бортового спостережного обладнання двомоторного безпілотного повітряного судна (БПС) з метою збільшення меж огляду передньої півсфери та зменшення вібраційного навантаження на вказане обладнання.

М-7Д «Небесний патруль» є двомоторним безпілотним ПС нормальної схеми з високо розміщеним крилом. БПС виготовлене переважно з композитних матеріалів з частковим застосуванням деревини та металу. Для доступу у відсік корисного навантаження передня верхня та задня частини гондоли виконані у вигляді знімних обтічників. Стандартне цільове навантаження – гіростабілізована денна ССD – камера.

Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
Проспект Любомира Гузара, 1, корп. 11 ДОК, Київ, Україна
тел.: (044) 406-71-47, тел./факс: (044) 406-71-54
e-mail: nvcba@nau.edu.ua, http://uav.nau.edu.ua/