НАУ зробив перший крок до загальносвітової системи переходу авіації на альтернативне паливо
  • Довідник
  • Пошта
  • УКР
  • ENG
  • ...
30.08.2016, 13:15
Останні новини
Події
    NAU

    konferencziya molodyh uchenyh i studentiv polit

    vstup do NAU

    Інститут неперервної освіти






    НАУ зробив перший крок до загальносвітової системи переходу авіації на альтернативне паливо

    НАУ зробив перший крок до загальносвітової системи переходу авіації на альтернативне паливо
    img

    У липні 2016 р. після низки дослідних лабораторних робіт Випробувальна інтерактивна лабораторія «АвіаТест» Українського науково-дослідного та навчального центру хіммотології та сертифікації паливно-мастильних матеріалів і технічних рідин НАУ успішно провела первинні випробування роботи турбореактивного авіаційного двигуна марки РУ19А-300 на паливі з умовною назвою «BioJet 10» і «BioJet 20». Це - модифіковане біокомпонентами (підготовленими естерами ріпакової олії у концентрації 10% і 20% відповідно) стандартне паливо марки ТС-1 ПАТ «Транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія «Укртатнафта»). Активну участь у дослідницьких роботах узяли фахівці кафедри двигунів внутрішнього згорання та транспорту Жешувського технологічного університету (Польща), Інституту біоорганічної хімії та нафтохімії НАН України, а також кафедри авіаційних двигунів і кафедри екології. Слід відзначити, що роботи з розроблення та дослідження якості дослідних зразків замінюючого традиційне типу авіаційного палива були організовані у межах науково-дослідного проекту науково-педагогічною школою хіммотології НАУ під керівництвом професора С. Бойченка.

    Випробування проходило в умовах моторно-випробувальної станції ДП «Завод 410 Цивільної авіації» і фірми «ЕРКАР». Головною метою випробувань було підтвердження хіммотологічної надійності роботи двигуна у широкому діапазоні експлуатаційних режимів. Отримані результати випробувань дослідних зразків згаданого екологічно безпечного авіаційного палива адекватно співвідносяться з результатами експлуатаційних параметрів роботи згаданого двигуна, який працює на стандартному паливі марки ТС-1. Отже, хіммотологічна надійність роботи двигуна у дослідженому діапазоні експлуатаційних режимів відповідає необхідним і достатнім умовам.

    Група дослідників запланувала проведення серії випробувань авіаційного палива з умовною назвою «BioJet 30» на авіаційному двигуні марки РУ19А-300. Фахівці університету вбачають оптимістичну перспективу використання авіаційного екологічно безпечного палива, отриманого з вітчизняної рослинної сировини. Вони також розробили Концепцію та Стратегію упровадження альтеративних палив у авіації. Описані в повідомленні успішні випробування є першим практичним кроком НАУ до загальносвітової системи переходу авіації на альтернативне паливо.

     





    © Національний авіаційний університет
    03058, Україна
    м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
    post@nau.edu.ua | (044)406-79-01