- Університет
- Про університет
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Відділ аспірантури та докторантури
- Відділ безпекової діяльності
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ науково-технічної інформації
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ супроводу науково-технічних робіт
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Антикорупційна комісія
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Наглядова рада
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів
- Приймальна комісія НАУ
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Пам'ятка щодо зовнішнього охайного вигляду учасників освітньго процесу Національного авіаційного університету
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет кібербезпеки та програмної інженерії
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Експертні висновки
- Сертифікати про акредитацію спеціальностей
- Перелік сертифікатів про акредитацію спеціальностей та освітньо-професійних програм
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм за першим (бакалаврським) рівнем
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм та спеціальностей за другим (магістерським) рівнем
- Перелік акредитованих спеціальностей за другим (магістерським) рівнем
- Перелік сертифікатів освітніх програм за другим (магістерським) рівнем
- Ліцензований обсяг
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм
- Перелік акредитованих освітньо-наукових програм за третім (освітньо-науковим) рівнем
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Форми навчання
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Електронний репозитарій НАУ
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Пам'ятка першокурснику та корисні поради
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
-
0125Третя міжнародна конференція з кібергігієни та управління конфліктами в глобальних інформаційних мережах12:00
-
021XXIV Міжнародна науково-технічна конференція «Промислова гідравліка і пневматика»12:00
-
0215X Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти»12:00
-
0223ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Правова парадигма відновлення України: проблеми та перспективи»
-
0223Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Дипломатія в міжнародних відносинах: ретроспекція і сучасність»
-
035V Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»
-
0314IX Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні технології землеустрою, кадастру та управління земельними ресурсами»
-
0320Технологічні рішення, яких потребує гуманітарне розмінування: воркшоп та пітчинг проєктів13:00
-
0321ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми вищої професійної освіти»
-
0321VII Всеукраїнська науково практична інтернет конференція «Вища школа: удосконалення якості підготовки фахівців»
-
0321Інтернет конференція «Актуальні виклики сьогодення в фокусі соціології та політичних наук»
-
0326І Всеукраїнська науково-практична конференція «Сталий розвиток інфраструктури авіаційного транспорту: проблеми утримання та відновлення»
-
0327XV Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти»13:00
-
0328Міжнародна науково-практична конференція «Архітектура та екологія. Аеропорти — екологічно орієнтована архітектура високих технологій»12:00
-
044Х Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні і прикладні напрямки розвитку туризму та рекреації в регіонах України»
-
0411Міжнародна науково-практична конференція «Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі»
-
0411ХV Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами»
-
0417Міжнародна конференція «Дизайн у просторі новітніх технологій»
-
0418Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні міжнародні відносини: актуальні проблеми теорії і практики 2024»
-
0418ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми організації авіаційних, мультимодальних перевезень та використання авіації в галузях економіки»
-
0425Міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології»
-
059ХIІІ міжнародна науково-технічна конференція «Безпека інформаційних технологій: ITSec»
-
0515V Міжнародна науково-практична конференція «Дистанційна освіта: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти»
-
0515X всеукраїнська наукова конференція «Актуальні проблеми соціальних комунікацій»
-
0521ХVII Міжнародна науково-практична конференція «Інтегровані інтелектуальні робото-технічні комплекси (ІІРТК-2024)»
-
0522Всеукраїнська науково-практична конференція «Протидія терористичним актам в міському середовищі архітектурно-будівельними і дизайнерськими засобами»
-
0523Міжнародна науково-методична конференція «Захист населення, територій та об’єктів критичної інфраструктури – освіта, наука, практика»
-
0525І Міжнародна науково-технічна конференція «Актуальні проблеми будівельної галузі: нові виклики та перспективи»
-
065XIV Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми експлуатації та захисту інформаційно-комунікаційних систем»
-
066Всеукраїнська науково-практична конференція «Перспективи розвитку відновлюваної енергетики в Європейському Союзі та Україні»
-
067X Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі»
-
0613XIX Міжнародна науково-методична конференція «Фізичне виховання в контексті сучасної освіти»
-
0925XI Всесвітній конгрес «Авіація в XXI столітті» – «Безпека в авіації та космічні технології»
-
0926VIII Міжнародна науково-практична конференція «Новітні досягнення біотехнології»
-
0926Круглий стіл «Стійка енергетика»
-
1017-а Міжнародна науково-технічна конференція ІЕЕЕ «Актуальні проблеми розробки безпілотних літальних апаратів»
-
1017ІV Міжнародна науково-практична конференція «Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти»
-
1023Міжнародна науково-технічна конференція «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»
-
1025ХХ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми менеджменту»
-
1025Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища»
-
1030Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми організації перевезень та управління на повітряному транспорті»
-
111XV Всеукраїнська науково-технічна конференція «Сталий розвиток глобальної системи зв’язку, навігації, спостереження та організації повітряного руху CNS-ATM»
-
116XV Міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності»
-
116Міжнародна науково-практична конференція «Відновлення екосистем, які постраждали внаслідок воєнних дій: українські та європейські виклики»
-
1111V Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення»
-
1112ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Архітектура та екологія»
-
1115XІІ Міжнародна науково-практична конференція «Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»
-
1121Всеукраїнська конференція «Аеро-2024. Повітряне і космічне право»
-
1121Науково-практична конференція «Сучасні тенденції розвитку системного програмування»
-
1128ХV Міжнародна науково-практична конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика»
-
1128XI Всеукраїнська науково-практична конференція “Енергетична безпека та енергоефективність на транспорті”
-
1212XXIV Міжнародна наукова конференція «Астрономічна школа молодих вчених. Актуальні проблеми астрономії і дистанційного зондування»
2014 рік
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 17 грудня 2014 року
Діяльність та перспективи розвитку
студентського містечка університету
Діяльність студентського містечка сконцентрована на забезпеченні тимчасового проживання на час навчання та задоволення побутових, культурних, спортивних та інших потреб іногородніх та іноземних студентів, аспірантів, докторантів і, як виняток, співробітників університету. При тому що комплекс включає в себе 12 гуртожитків, два – на сьогодні непридатні для використання, існує брак місць для поселення, який складає – 30%.
Для забезпечення процесу поселення всіх категорій проживаючих в університеті постійно діє Рада з поселення. З метою контролю виконання Правил проживання працює Комісія з профілактики правопорушень.
У зв’язку з обмеженістю фінансування існують проблеми, які стосуються поточних та капітальних ремонтів у гуртожитках та оновлення твердого та м'якого інвентарю.
Заслухавши та обговоривши доповідь директора студентського містечка Станко П.О., з метою ефективного використання місць для проживання у гуртожитках студмістечка, поліпшення матеріального стану гуртожитків, підвищення якості послуг
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
Взяти інформацію до відома.
Продовжити практику зменшення кількості договорів на проживання зі сторонніми наймачами з метою збільшення місць для студентів.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи, директор студмістечка.
Термін виконання: постійно.
Завершити ремонтні роботи в гуртожитку №7, розпочати ремонтні роботи в гуртожитку № 11. Переобладнати гуртожиток № 1 з напівблочного в кімнатно-коридорний.
Відповідальні: проректор з адміністративно-господарської роботи, директор студмістечка.
Термін виконання: до 31 серпня 2015 року.
Переглянути умови договору з Державною фінансовою інспекцією.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи, директор студмістечка.
Термін виконання: червень 2015 року.
Впровадити комп'ютеризовану систему контролю входу-виходу з гуртожитків.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи, директор студмістечка.
Термін виконання: червень 2015 року.
Голова вченої ради М. Кулик
Секретар вченої ради О. Варченко
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 19 листопада 2014 року
Про роботу та перспективи розвитку
кафедри комп’ютеризованих
електротехнічних систем та технологій
Кафедра комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій є структурним підрозділом Інституту інформаційно-діагностичних систем Національного авіаційного університету.
Кафедру комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій створено згідно з наказом ректора № 337/од від 28.11.2013 р. на основі злиття з 1 лютого 2014 року двох ліквідованих кафедр – кафедри інформаційних технологій і кафедри електротехніки та світлотехніки.
Кафедра здійснює підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями «Бакалавр» за денною (заочною) формою навчання за напрямом 6.050701 «Електротехніка та електротехнології»; «Спеціаліст» за спеціальностями 7.05070103 “Електротехнічні системи електроспоживання” та 7.05070105 “Світлотехніка і джерела світла” та «Магістр» за спеціальностями денної форми навчання 8.05070103 “Електротехнічні системи електроспоживання” та 8.05070105 “Світлотехніка і джерела світла”.
Організовано навчання за другою вищою освітою.
Загальна кількість студентів, які навчаються за денною формою навчання, становить 192 особи.
На кафедрі підготовку фахівців здійснюють: 8 професорів, докторів наук; 13 доцентів, кандидатів наук; 4 старші викладачі; 9 асистентів. Навчально-допоміжний склад кафедри налічує 8 осіб.
Відсоток дисциплін, які викладаються з використанням мультимедійних технологій: 22%.
Кількість науково-педагогічних працівників, які здійснюють підготовку фахівців вищої кваліфікації – 6.
Кількість аспірантів та докторантів, які проходять підготовку на кафедрі (станом на 01.09.2014 р.): 8 та 1 відповідно.
Кількість підготовлених та захищених кандидатських та докторських дисертацій (за період 2010–2014 рр.): 11 та 3 відповідно.
Кількість докторів наук, професорів, які є членами спеціалізованих вчених рад з захисту кандидатських та докторських дисертацій – 5.
Кількість науково-дослідних робіт: держбюджетних – 3, госпдоговірних – 1 та кафедральних – 2.
Кількість наукових публікацій кафедри (за період 2012–2014 рр.): у фахових виданнях України – 139, у закордонних виданнях –12, у виданнях, що входять до бази даних Scopus або інших наукометричних баз даних – 28.
Кількість охоронних документів, отриманих співробітниками кафедри (за період 2012–2014 рр.) – 14.
Кількість виданих наукових монографій (за період 2012–2014 рр.) – 1.
Кількість конференцій, в яких взяли участь науково-педагогічні працівники (за період 2012–2014 рр.) – 32.
Кількість проведених кафедрою у 2014 році конференцій – 2, наукових та науково-практичних семінарів – 5.
Кількість наукових робіт, виданих за участю студентів, що навчалися/навчаються на кафедрі (за період 2012–2014 рр.): у фахових виданнях України – 32; за результатами українських та міжнародних конференцій – 67.
Кількість міжнародних та українських виставок, на яких було представлено наукові розробки кафедри у 2014 році – 1.
Кількість закордонних організацій, з якими кафедра має співпрацю – 3.
Кафедра має 4 комп’ютерних класи.
Проте діяльність кафедри має певні недоліки:
– наявні незаповнені бюджетні місця на 1-3 курсах випускових спеціальностей кафедри;
– низький відсоток студентів, які навчаються на договірній основі (1,5%);
– лабораторна база кафедри в основному є застарілою;
– госпдоговірні науково-дослідні роботи майже відсутні.
Заслухавши та обговоривши доповідь завідувача кафедри комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій Кваснікова В.П.,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Вважати роботу кафедри комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій задовільною.
2. Скоригувати перспективний план розвитку кафедри з урахуванням підсумків обговорення її діяльності на вченій раді університету.
Відповідальні: завідувач кафедри комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій.
Термін виконання: 15 грудня 2014 року.
3. Вжити заходів щодо подальшого пошуку та наповнення змістом актуальних напрямів підготовки студентів за випусковими спеціальностями кафедри з метою підвищення конкурентоспроможності кафедри серед абітурієнтів, а випускників кафедри – на ринку праці.
Відповідальні: завідувач кафедри комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій.
Термін виконання: 31 березня 2015 року.
4. Покращити якісний склад науково-педагогічних кадрів кафедри шляхом залучення до викладацької роботи випускників аспірантури.
Відповідальні: завідувач кафедри комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій.
Термін виконання: 30 червня 2015 року.
5. Вжити заходів щодо оновлення лабораторної бази кафедри.
Відповідальні: завідувач кафедри комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій.
Термін виконання: постійно.
6. Розробити та реалізувати стратегію рекламної діяльності кафедри з метою висвітлення наукових здобутків та пропозицій кафедри щодо виконання фундаментальних та прикладних наукових досліджень.
Відповідальні: завідувач кафедри комп’ютеризованих електротехнічних систем та технологій.
Термін виконання: 31 березня 2015 року.
Голова вченої ради М. Кулик
Секретар вченої ради О. Варченко
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 24 вересня 2014 року
Підсумки прийому вступників
на навчання у 2014 році
У 2014 році через складну суспільно-політичну ситуацію в країні вступна кампанія розпочалася 11 липня. Зарахування вступників на навчання до університету на 1 курс здійснювалось за рейтингом сертифікатів Українського центру оцінювання якості освіти з урахуванням середнього бала документу про повну загальну середню освіту (до 60 балів) та результатів навчання в системі доуніверситетської підготовки (до 20 балів).
З метою залучення абітурієнтів на навчання до університету протягом 2013-2014 навчального року велася потужна рекламно-агітаційна і профорієнтаційна робота на телебаченні, радіо, в загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях. Постійно працював консультаційний центр приймальної комісії, були підготовлені і виготовлені нові рекламно-інформаційні стенди, випущені різноманітні довідкові матеріали. Активно працював Інститут доуніверситетської підготовки.
Особливістю вступної кампанії цього року стало різке зменшення обсягу державного замовлення на окремі напрями підготовки фахівців в університеті, заплановане Міністерством освіти і науки України. Зокрема, повністю позбувся державного замовлення Юридичний інститут, на 65% зменшився обсяг державного замовлення в Інституті міжнародних відносин, на 62% – в Гуманітарному інституті, на 12% – в Інституті економіки та менеджменту, на 8% – в Інституті екологічної безпеки. Лише в Аерокосмічному інституті збільшено обсяг державного замовлення на 7%.
У результаті проведеної роботи на місця державного замовлення на навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем "Бакалавр" на 1 курс було подано 40725 заяв абітурієнтів (у 2013 році – 43744 заяви, у 2012 році – 33098 заяв, у 2011 – 23076).
Загальний конкурс по університету на місця державного замовлення склав 24,8 осіб на місце. Найвищий конкурс зафіксовано в Інституті міжнародних відносин: 188,7 осіб на місце. Конкурс по інших інститутах університету такий: ГМІ – 101,2; ІЕМ – 55,8; ІКІТ – 25,9; ІЕБ – 15,6; ІІДС – 13,9; ІАН – 11,0; ІАП – 9,4; АКІ – 9,3.
На деяких напрямах підготовки конкурс був надзвичайно високим, наприклад: Маркетинг – 221 особа на місце. Міжнародна економіка – 201 особа; Міжнародний бізнес – 58. Серед технічних напрямів лідерами є: Програмна інженерія – 35 осіб на місце; Комп’ютерні науки – 30; Комп’ютерна інженерія – 25; Геодезія, картографія та землеустрій – 27
Кількість медалістів, зарахованих на денну форму навчання, становить 372 особи (15% від загальної кількості зарахованих), кількість осіб пільгових категорій – 92 особи. З усієї кількості зарахованих на 1 курс 56% становлять іногородні.
Крім набору на навчання на 1 курс, приймальна комісія разом з атестаційними комісіями інститутів університету провела набір на старші курси. Так за денною формою на 5 курс на місця державного замовлення за ОКР "Спеціаліст" було зараховано 770 осіб (торік – 1056 осіб), за ОКР "Магістр" – 690 осіб (торік – 802 особи). За контрактними умовами за ОКР "Спеціаліст" зараховано 188 осіб, за ОКР "Магістр" – 328 осіб.
Особливо високу ефективність при наборі студентів за контрактною формою показали колективи Юридичного інституту (141 особа), Гуманітарного інституту (242 особи) та Інституту міжнародних відносин (256 осіб).
Активізувалася робота випускових кафедр щодо прийому на навчання на 2,3 курси випускників коледжів. Зокрема, 149 молодших спеціалістів прийняв на навчання ІКІТ, 97 – ІАН, 55 – АКІ, 53 – ІІДС, 50 – ІЕМ, 28 – ІАП, 27 – ІЕБ, 23 – ГМІ.
На заочну форму навчання на місця державного замовлення на 1 курс було зараховано 95 осіб (торік – 137 осіб) та 201 особу – за контрактними умовами (торік – 237 осіб); на 2 курс – відповідно 3 та 151 особа; на 3 курс – відповідно 1 та 194 особи; на 5-й курс за ОКР "Спеціаліст" – 102 особи за державним замовленням (торік – 118 осіб) та 662 – за контрактними умовами (торік – 976 осіб), за ОКР "Магістр" – 19 осіб за державним замовленням (торік – 38 осіб) та 338 осіб за контрактними умовами (торік – 363 особи).
Проте у процесі набору на навчання на 1 курс за заочною формою останніми роками складається тенденція, яка викликає занепокоєння. За 11 напрямами підготовки фахівців з року в рік набирається всього по декілька осіб, що призводить до значних витрат коштів університету на забезпечення їх навчання.
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Обговорити з критичних позицій в усіх навчальних структурних підрозділах університету підсумки вступної кампанії 2014 року та розробити план заходів щодо забезпечення набору студентів на навчання у 2015 році.
Відповідальні: проректор з навчальної роботи, керівники навчальних структурних підрозділів, відповідальний секретар приймальної комісії.
Термін: листопад 2014 року.
2. Активізувати профорієнтаційну роботу серед потенційних вступників безпосередньо в школах, ліцеях, гімназіях, коледжах в усіх регіонах України.
Відповідальні: директори інститутів, декани факультетів, директор ІДП.
Термін: протягом 2014-2015 навчального року.
3. Установити ефективний зв'язок з випускниками університету минулих років з метою залучення їх до агітаційної та профорієнтаційної роботи з потенційними абітурієнтами в Україні та за кордоном.
Відповідальні: директори інститутів, завідувачі випускових кафедр.
Термін: листопад 2014 року.
4. Опрацювати питання щодо доцільності набору студентів за заочною формою на напрями підготовки фахівців, які не користуються попитом серед абітурієнтів.
Відповідальні: відповідальний секретар приймальної комісії, директори інститутів, завідувачі випускових кафедр.
Термін: листопад 2014 року.
5. Установити персональну відповідальність керівників навчальних структурних підрозділів за наслідки вступної кампанії за денною та заочною формами навчання.
Відповідальні: директори інститутів, декани факультетів, завідувачі кафедр.
Термін: постійно.
Голова вченої ради М. Кулик
Секретар вченої ради О. Варченко
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 18 червня 2014 року
Готовність університету
до вступної кампанії 2014 року
У 2014 році вступ до вищих навчальних закладів України, як і у попередні роки, буде здійснюватися за сертифікатами зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) але із зміненими термінами. Перенесення термінів вступної кампанії стосується всієї України і пов'язане з неможливістю випускників з Донбасу та окупованих територій пройти ЗНО під час основної сесії, абітурієнти, які з поважних причин не можуть скласти зовнішнє незалежне оцінювання під час основної сесії, зможуть пройти ЗНО з 1 по 15 липня.
Незважаючи на те, що цього року кількість випускників шкіл з повною загальною середньою освітою складає більше 280 тисяч осіб, регіональними центрами якості освіти станом на початок тестування зареєстровано близько 297 090 учасників (загальна кількість). Як відомо, торік загальна кількість зареєстрованих на тестування склала більше 322 тисяч 430 абітурієнтів. Тобто цього року маємо на 19 відсотків менше.
Більшість абітурієнтів бажають скласти тести з 4 навчальних предметів, а найбільш популярними предметами традиційно стали українська мова і література, математика та історія України.
Рейтинг предметів, обраних абітурієнтами для проходження ЗНО в 2014 році, у порівнянні з минулим роком, майже не змінився.
Трійка предметів-лідерів лишається незмінною: найбільше випускників (понад 290 тисяч) складатимуть обов’язковий для вступу тест з української мови та літератури. На другому та третьому місцях – математика та історія України (близько 178 та 174 тисяч відповідно). Водночас найменший попит мають тести зі світової літератури, всесвітньої історії, російської, іспанської, французької та німецької мов. Більшість зареєстрованих учасників (понад 197 тисяч) писатимуть максимально можливу кількість тестів – чотири.
Як і у минулому році умовами прийому до вищих навчальних закладів України у 2014 році встановлена мінімальна кількість балів ЗНО за профільними загальноосвітніми предметами, яка становить 140 балів. Нижня межа кількості балів з непрофільних загальноосвітніх предметів становить 124 бали.
У 2011 році прийнято до НАУ – 1730 осіб, за контрактною формою навчання 695 осіб на стаціонар та 206 на заочну форму навчання, тобто 52,1 відсоток контрактників; у 2012 році – 1883 особи, за контрактною формою навчання прийнято 1002 особи на стаціонар та 118 на заочну форму навчання, тобто 59,48 відсотків контрактників. Загальне державне замовлення університету на 2013 рік – 2019 осіб денної форми навчання та 140 заочної форми навчання, за контрактною формою навчання прийнято 1136 особи на стаціонар та 118 на заочну форму навчання, тобто відсоток контрактників у поточному навчальному році становить 58,1, у минулому році відповідно -59,48.
Загальне державне замовлення університету на 2014 рік, відповідно до пропозицій університету, становить приблизно 2000 місць.
З метою залучення абітурієнтів на навчання до університету упродовж 2013-2014 року велася потужна рекламно-агітаційна і профорієнтаційна робота на телебаченні, радіо, в загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях. Було проведено чисельні збори з потенційними вступниками та їх батьками у багатьох навчальних закладах м. Києва та Київської області, дні відкритих дверей НАУ та його структурних підрозділів.
Відповідно до вимог Міністерства освіти і науки України, розроблено Правила прийому до Національного авіаційного університету та Положення про приймальну комісію. На підставі цих документів видано наказ ректора, яким затверджено основний склад приймальної комісії – секретаріат, голів предметних комісій та членів приймальної комісії. Подано пропозиції щодо обсягу прийому та випуску за державним замовленням у 2014 році.
У лютому-травні 2014 року було подано заявки на необхідне матеріальне забезпечення приймальної комісії та розпочалась активна фаза підготовки з організації набору на перший курс. За розпорядженнями МОН України вищий навчальний заклад має забезпечити свою участь у вебінарах, які проводить МОН України. Для реєстрації та підключення необхідне устаткування, яке в приймальній комісії відсутнє. Заявка, подана на забезпечення цим устаткуванням, на жаль, не забезпечена і на сьогоднішній день. Загалом на цей час відповідні заявки приймальної комісії забезпечено лише на 50%.
Видано накази ректора про формування відбіркових, предметних, медичної комісії та про залучення до роботи в ПК працівників юридичного відділу та відділу соціального захисту, а також вчителів загальноосвітніх навчальних закладів Солом’янського району міста Києва – до роботи в апеляційній комісії. Загалом кадровий склад приймальної комісії укомплектований практично повністю.
Прийом документів у цьому році, як і у минулому році, буде відбуватися на основі Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЕДБО) як на перший курс, так і на старші буде в режимі оn-line. У зв’язку з цим виникає необхідність залучення до складу відбіркових комісій інститутів кваліфікованих операторів комп’ютерного набору для прийому фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів (ОКР) "Спеціаліст", "Магістр", "Бакалавр" та "Бакалавр" (старші курси).
Відповідно до рішення Вченої ради університету від 18 вересня 2013 року, було визначено цілі та завдання щодо вдосконалення роботи по залученню абітурієнтів та покращення роботи приймальної комісії університету.
Аналіз проведеної профорієнтаційної роботи та наявної у приймальній комісії інформації щодо готовності навчальних структурних підрозділів до вступної кампанії-2014 показав, що в інститутах (на факультетах):
- поінформованість серед працівників деканатів та дирекцій щодо коректної роботи з ЄДЕБО була недостатньою (або через незацікавленість самих працівників, або через високу плинність кадрів);
- практично відсутні кількісно-якісні аналізи результатів проведених зустрічей, виступів, днів відкритих дверей, запитань на них з боку батьків та абітурієнтів тощо;
- відчувається відсутність достатньої кількості провідних викладачів, спроможних надати повноцінну інформацію та вести роботу з абітурієнтами під час профорієнтаційної та вступної кампанії.
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Обговорити з критичних позицій та розв'язати можливі проблемні питання в усіх навчальних структурних підрозділах університету щодо вступної кампанії 2014 року. Активізувати профорієнтаційну роботу з абітурієнтами в період проходження ЗНО та безпосередньо під час проведення вступної кампанії 2014 року.
Відповідальні: директори інститутів (декани факультетів).
Термін виконання: червень-серпень 2014 року.
2. Призначити кваліфікованих операторів електронної інформаційної бази ЄДБО, відповідальних за оформлення документів вступників за ОКР «Бакалавр», «Спеціаліст», «Магістр» в деканатах та інститутах.
Розробити графік та провести навчання членів відбіркових комісій інститутів та факультетів щодо організації прийому заяв від вступників та роботи з електронною інформаційною базою ЄДЕБО.
Відповідальні: відповідальний секретар приймальної комісії, директори інститутів (декани факультетів).
Термін виконання: червень-липень 2014 року.
3. Забезпечити захищений та безперебійний доступ до ЕДБО для безперебійного функціонування автоматизованого апаратно-програмного комплексу приймальної комісії.
Відповідальний: проректор з наукової роботи.
Термін виконання: червень-серпень 2014 року.
4. Забезпечити приймальну комісію обладнанням, необхідним для участі у вебінарах МОН України.
Відповідальний: директор Сервісного центру.
Термін виконання: червень 2014 року.
5. Забезпечити чергування у приймальній комісії консультантів з числа провідних викладачів кафедр з метою профорієнтаційного роз’яснення особливостей напрямів та спеціальностей і залучення абітурієнтів до навчання в університеті.
Відповідальні: директори інститутів (декани факультетів).
Термін виконання: червень-липень 2014 року.
6. Покласти персональну відповідальність за забезпечення кількісних та якісних показників набору студентів на перший, п’ятий та старші курси у 2014 році на директорів інститутів (деканів факультетів).
Голова вченої ради М. Кулик
Секретар вченої ради О. Варченко
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 28 травня 2014 року
Діяльність Київського коледжу
комп’ютерних технологій та економіки
Національного авіаційного університету:
стан та перспективи
Коледж комп’ютерних технологій та економіки Національного авіаційного університету впродовж 2013-2014 навчального року продовжував власний розвиток в умовах трансформації національної системи вищої освіти та нарощування своєї конкурентоспроможності на регіональному ринку освітніх послуг. Діяльність коледжу базується на загальних концептуальних засадах стратегічного розвитку навчального закладу на 2013-2017 роки, проводиться на підставі затвердженого річного плану роботи та спрямована на виконання наказів Міністерства освіти і науки України, Національного авіаційного університету, власних рішень щодо вдосконалення підготовки молодших спеціалістів у коледжі для підприємств Дарницького району, міста Києва та України.
За звітний період суттєвих змін зазнала структура та обсяги підготовки молодших спеціалістів у коледжі.
З метою формування контингенту студентів, професійного спрямування підготовки фахівців, підвищення іміджу навчального закладу серед випускників шкіл та їх батьків, осучаснення назви закладу в умовах приєднання України до Європейського освітнього простору в жовтні 2013 року. Київський радіомеханічний коледж перейменовано в Коледж комп’ютерних технологій та економіки Національного авіаційного університету.
Отримано ліцензії на провадження освітньої діяльності за I рівнем акредитації за двома спеціальностями: 5.05150103 „Комп’ютерна обробка текстової, графічної та образної інформації“ (ліцензований обсяг – 30 осіб) та 5.05020201 „Монтаж, обслуговування засобів і систем автоматизації технологічного виробництва“ (ліцензований обсяг – 30 осіб).
На завершальному етапі ліцензування ще трьох спеціальностей: 5.03050201 „Інформаційна діяльність підприємства“; 5.07010102 „Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті“ та 5.03060102 „Організація обслуговування на транспорті“.
На замовлення підприємств Дарницького району міста Києва та за погодженням Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації в процесі ліцензування шість робітничих професій: 7241 „Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування“; 4112 „Оператор комп’ютерної верстки“; 7231 „Слюсар з ремонту автомобілів“; 8211 „Токар“, 8266 „Фрезерувальник“; 7242 „Монтажник радіоелектронної апаратури та приладів“.
Цілеспрямована профорієнтаційна робота та поступова інтеграція коледжу в Національний авіаційний університет сприяла зростанню контингенту студентів.
У порівнянні з 2012-2013 навчальним роком кількість студентів, незважаючи на складну демографічну ситуацію в країні, збільшилася і сьогодні становить 1227 осіб. Обсяг державного замовлення збільшено на 2 відсотки.
Запроваджено розроблення інтегрованих навчальних планів і програм з відповідними структурними підрозділами університету з усіх напрямів підготовки молодших спеціалістів, навчальний процес за якими розпочнеться в 2014-2015 навчальному році.
Значно активізувалася робота стосовно поновлення матеріальної бази коледжу: проведено ремонт холів навчального корпусу, спортивного залу, гардеробів, низки адміністративних приміщень, а також у процесі ремонту каналізація та водопровідна система в гуртожитку.
Водночас у роботі коледжу є недоліки: залишаються гострими проблеми матеріально-технічного забезпечення коледжу; потребують поглиблення інтеграційні зв’язки із підприємствами, на яких студенти проходять виробничі практики; необхідно активізувати роботу щодо навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу; потрібно покращити якісні характеристики кадрового складу коледжу, активніше залучати до навчально-виховного процесу молодих фахівців.
Потребує значних корективів діяльність коледжу щодо збереження контингенту студентів, бо на сьогодні майже дві-три академічні групи відраховуються з коледжу, особливо великий відсів з першого та другого курсів. Актуальною залишається проблема у вирішенні реалізації ступеневої освіти: нині тільки 25-30 % випускників коледжу продовжують навчання в Національному авіаційному університеті.
Заслухавши та обговоривши доповідь директора коледжу Параніча В.П. про діяльність Київського коледжу комп’ютерних технологій та економіки Національного авіаційного університету: стан та перспективи,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Діяльність Київського коледжу комп’ютерних технологій та економіки Національного авіаційного університету вважати задовільною.
2. Продовжити практику творчого підходу щодо застосування в навчальному процесі досягнень педагогічної науки і практики, використання інноваційних методів навчання, активних інформаційних технологій для забезпечення високої якості підготовки молодших спеціалістів.
Відповідальний: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: постійно.
3. Завершити процес ліцензування визначених спеціальностей та робітничих професій.
Відповідальний: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: до 1 січня 2015 року.
4. Удосконалити систему відбору студентів коледжу для продовження навчання за спорідненими спеціальностями в університеті через систему доуніверситетської підготовки, посилити профорієнтаційну роботу серед випускників коледжу з метою збільшення кількості студентів для продовження безперервного навчання в Національному авіаційному університеті за освітньо-кваліфікаційним рівнем „бакалавр“ зі скороченим терміном навчання.
Відповідальний: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: до 30 квітня 2015 року.
5. Відновити в коледжі заочну та екстернатну форми навчання.
Відповідальні: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: до 1 червня 2015 року.
6. Продовжити роботу над оновленням і зміцненням навчально-матеріальної бази коледжу шляхом оснащення кабінетів і лабораторій сучасною комп’ютерною технікою, програмним забезпеченням. Відновити актовий зал коледжу, провести капітальний ремонт гуртожитку та навчального корпусу.
Відповідальний: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: до 30 грудня 2019 року.
7. Забезпечити контроль за розробленням навчально-методичних комплексів дисциплін та оновлювати їх відповідно до вимог сьогодення.
Відповідальний: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: постійно.
8. Забезпечити постійне оновлення наочної інформації в навчальних корпусах та студентському гуртожитку коледжу.
Відповідальний: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: постійно.
9. Створити у коледжі відділення загальноосвітньої підготовки.
Відповідальний: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: 1 вересня 2014 року.
10. Забезпечити всебічний розвиток студентського самоврядування, формування у молоді, незалежно від національної приналежності, високої патріотичної свідомості, готовності виконувати громадянські і конституційні обов’язки, поваги до державних символів України, розвиненої духовності, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.
Відповідальний: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ.
Термін виконання: постійно.
11. Забезпечити належну співпрацю коледжу з відповідними структурними підрозділами університету з організації спільних виховних культурно-спортивних заходів.
Відповідальні: директор Коледжу комп’ютерних технологій та економіки НАУ, директори інститутів.
Термін виконання: постійно.
Голова вченої ради М. Кулик
Секретар вченої ради О. Варченко
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 26 березня 2014 року
Підготовка іноземних студентів та реалізація
міжнародних проектів.
Входження до світових університетських рейтингів.
Невід'ємною складовою та важливим інструментом забезпечення якості та відповідності освіти в університеті світовим стандартам є міжнародне співробітництво. Основним його змістом є міжнародна освітня діяльність, міжнародна освітня співпраця, міжнародне науково-технічне співробітництво, участь у роботі міжнародних освітніх організацій тощо.
У контексті міжнародної освітньої діяльності в університеті реалізуються два основних завдання: залучення до навчання абітурієнтів з іноземних держав; забезпечення навчально-виховного процесу, та організація життєдіяльності іноземних студентів.
Загальна кількість студентів-іноземців, які навчаються в університеті, на сьогодні складає 1410 осіб із 46 країн світу. Серед них 560 іноземців є студентами профільних інститутів денної форми навчання, 743 – Інституту заочного та дистанційного навчання, 94 слухачі навчаються на підготовчому відділенні, 6 студентів навчаються в Інституті післядипломного навчання, 7 – в аспірантурі університету. Найбільше студентів-іноземців з Узбекистану (31%), Туркменістану (14%), Азербайджану (16%), Китаю (6%), Ірану (4%), Туреччини (5%).
У 2013-2014 навчальному році кількість студентів-першокурсників з числа іноземних громадян збільшилася на 14% (стало 153), а кількість слухачів підготовчого відділення – на 32% (стало 94) у порівнянні з минулим навчальним роком.
Найбільше іноземців, які вступили на перший курс, традиційно обрали факультет літальних апаратів Аерокосмічного інституту – 72 студента (у 2012-2013 навчальному році – 58) та факультет економіки і підприємництва Інституту економіки та менеджменту – 34 студента (у 2012-2013 навчальному році – 27). Найпопулярнішими напрямами серед першокурсників , як у минулі роки, є "Обслуговування авіаційної техніки" та "Міжнародна економіка". Повний курс підготовки англійською мовою в університеті проходять 97 іноземних студентів.
На сьогоднішній день триває активна вступна кампанію серед іноземних громадян. Її характерними рисами є: активізація маркетингових зусиль, орієнтація на наш цільовий ринок, наголошення на наших конкурентних перевагах, зосередженість на ключових країнах (Туркменістан, Азербайджан, Туреччина, Китай та інших).
Іноземні студенти повністю забезпечені документами, необхідними для перебування на території України, ведеться робота зі створення та підтримки діяльності студентських земляцтв, забезпечуються ефективність адаптаційних процесів та інтеграції іноземних студентів до студентської сім’ї НАУ.
Національний авіаційний університет має стійкі зв'язки з понад 120 закордонними освітніми організаціями та установами з усіх континентів світу. Діють 86 міжнародних угод про співпрацю з університетами 30 країн. Протягом 2013 року було підписано 17 угод та договорів про співробітництво з вищими навчальними закладами 12-ти країн. Упродовж 2013 року у закордонних відрядженнях у 34 країнах перебували 244 працівники та студенти університету. Національний авіаційний університет відвідали 72 делегації (317 осіб) із 24 країн.
Зросла кількість студентів НАУ, які перемогли в міжнародних конкурсах, змаганнях, олімпіадах, отримали гранти на навчання за кордоном. Викладачі, науковці та студенти беруть участь у різноманітних програмах академічного та наукового обміну: ім. Фулбрайта, Еразмус Мундус, DAAD, Георгіус Агрікола тощо.
Третій рік поспіль університет бере активну участь у програмі академічної мобільності, що фінансується українським Урядом. На оплату навчання та стажування у провідних університетах світу у 2013 році державою виділено 1 млн. 407 тис. 582 грн. (у 2012 році – 430 тис. 130 грн.).
Важливим аспектом світового визнання НАУ є активна участь викладачів та науковців у діяльності таких міжнародних організацій та установ: IAU (Міжнародна асоціація університетів), IEEE (Всесвітня технічна професійна асоціація), AILOG (Італійська асоціація логістики та управління ланцюгами постачань), Bundesvereinigung Logistik (Німецька асоціація логістів), МАК (Міждержавний авіаційний комітет) та інші.
Основними здобутками Національного авіаційного університету у 2013 році в сфері міжнародної діяльності є: започаткування реальних програм подвійного диплому з вищими навчальними закладами Польщі; долучення до міжнародних програм академічного та наукового обміну все більшої кількості викладачів, науковців та студентів; подання на конкурс семи проектних пропозицій ТЕМПУС, дві з яких вже отримали фінансування; нарощування кількості вступників з числа іноземних громадян для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра та магістра; достойна участь у національних рейтингах, прагнення до входження до світового рейтингу університетів QS; одержання університетом низки нагород в сфері міжнародної діяльності тощо.
Водночас існує низка системних проблем, які потребують нагального розв'язання: незначна кількість цільових замовлень на навчання іноземних студентів з боку міжнародних підприємств, організацій та установ; неналежна представленість на офіційних сайтах ряду інститутів потрібної для іноземних громадян інформації англійською мовою; недостатній рівень володіння англійською мовою значною кількістю викладачів та студентів, що практично унеможливлює їхню участь в міжнародних програмах; слабкий двосторонній зв'язок в системі "адміністрація-викладачі-студенти-роботодавці"; низька представленість університету у світових науковометричних базах, практично відсутність мотивації до цього науково-педагогічних та наукових працівників та інші.
Завданнями університету в сфері міжнародної діяльності є: входження до світових рейтингів вищих навчальних закладів; розвиток та просування в світовому освітньо-науковому просторі міжнародного бренду "НАУ" – гаранта якості та надійності зі світовим визнанням; укладання та реалізація угод з провідними закордонними ВНЗ за програмою подвійного диплому; запровадження спільних проектів з освітніми організаціями та фундаціями, які надають грантову підтримку для їх реалізації; збільшення контингенту іноземних студентів та слухачів та підвищення якості їх підготовки.
Заслухавши та обговоривши доповідь проректора університету з міжнародних зв'язків Зарубінської І.Б. щодо підготовки іноземних студентів, реалізації міжнародних проектів та входження до світових рейтингів вищих навчальних закладів,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Проаналізувати та обговорити на засіданнях випускових кафедр, вчених рад інститутів (факультетів) стан організації навчального процесу зі студентами-іноземцями, зокрема, в частині індивідуальної консультативної та самостійної роботи, взаємодії з міжнародним ринком освітніх послуг та розробити план-графіки заходів щодо підвищення ефективності міжнародної діяльності.
Відповідальні: керівники профільних інститутів (факультетів), випускових кафедр.
Термін виконання: до 25 квітня 2014 року.
2. Проаналізувати та обговорити на засіданнях кафедр, вчених рад інститутів (факультетів) стан представленості кафедр, інститутів (факультетів) у світових науковометричних базах, розробити заходи щодо підвищення мотивації до цього науково-педагогічних та наукових працівників.
Відповідальні: керівники профільних інститутів (факультетів), кафедр.
Термін виконання: до 25 квітня 2014 року.
3. Проаналізувати зміст та стан інформації на офіційних сайтах інститутів (факультетів), кафедр та забезпечити її розміщення і поточне оновлення, у тому числі, англійською мовою.
Відповідальні: керівники профільних інститутів (факультетів), кафедр.
Термін виконання: до 25 квітня 2014 року.
4. Проаналізувати та обговорити на засіданнях кафедр, вчених рад інститутів (факультетів) стан викладання навчальних дисциплін англійською мовою, розробити заходи щодо його поліпшення.
Відповідальні: керівники ІНТ, профільних інститутів (факультетів), кафедр.
Термін виконання: до 25 квітня 2014 року.
Голова вченої ради М. Кулик
Секретар вченої ради О. Варченко
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 19 лютого 2014 року
Стан профорієнтаційної роботи
кафедр Інституту екологічної безпеки
Успіх навчальної роботи у ВНЗ залежить не тільки від кваліфікації викладацького та навчально-допоміжного складу, але й від того, які студенти прийдуть на навчання, які у них базові знання та мотивація. Рішення Вченої ради НАУ від 23 травня 2012 року зобов’язує директорів інститутів та деканів факультетів нести особисту відповідальність за забезпечення кількісних та якісних показників набору студентів на перший курс. Останні визначаються якістю профорієнтаційних заходів на кафедрах, в інституті та в університеті взагалі.
П’ять кафедр Інституту екологічної безпеки (далі – ІЕБ) навчають бакалаврів, спеціалістів та магістрів за чотирма напрямами підготовки. Загальний конкурс по ІЕБ у 2013 році склав 7,8 осіб на одне місце державного плану. Протягом останніх 3-х років загальна кількість набору на напрями підготовки ІЕБ коливається навколо 200 осіб, з них понад 30 відсотків по відношенню до бюджетного плану складають студенти, що навчаються за контрактом, і їх кількість з року в рік монотонно зростає. Дві третини студентів першого курсу мають сумарні оцінки навчальних досягнень нижче від 700 балів, тобто 8-9 за 12-бальною шкалою для профільних предметів за результатами ЗНО, тому не слід очікувати видатних результатів цих студентів і в ІЕБ. Протягом навчання на бакалавраті кожний п’ятий студент втрачається, на що вказує простий підрахунок студентів, які вступають на 5-й курс. Причинами відрахування студентів, особливо на 1-му курсі, коли триває процес їх адаптації, є: відсутність мотивації навчання; низький базовий рівень знань та умінь; неправильний профорієнтаційний вибір; психолого-педагогічні особливості відносин між студентом та викладачем.
Дві третини студентів 1-го курсу напряму «Геодезія, картографія та кадастр» назвали актуальність та привабливість професії основним чинником їх вибору, тоді як у екологів за три роки цей чинник втратив половину своїх прибічників і саме їх участь у профорієнтаційних заходах (олімпіади, Інтернет-ресурси, рекламні буклети, зустрічі з викладачами, дні відкритих дверей) стала визначальною при виборі спеціальності та університету.
Сьогодні абітурієнт все більше робить пошук можливих варіантів облаштування власного майбутнього через Інтернет, тому на першому засіданні вченої ради ІЕБ у вересні 2013 року прийнято рішення про удосконалення ВЕБ-сторінки інституту, де розміщені оновлені електронні рекламні матеріали, відео-ролики про студентське життя, успіхи наших студентів у різних навчальних, наукових та культурно-спортивних заходах в Україні та в межах університету. Також абітурієнт інформується про наші міжнародні зв’язки, які можуть посприяти його самовизначенню протягом та після навчання в НАУ.
Профорієнтаційна робота на кафедрах та у загальноосвітніх закладах відповідного профілю виконується кожною кафедрою окремо, ведеться звітність викладачів за проведений захід в окремій школі, ліцею, коледжі. Така робота проводиться як у Києві, так і по регіонах України. Інститут має договір про співпрацю з Малою академією наук України і з Малою повітряною академією (в Солом’янському районі м. Києва) для спілкування з обдарованою учнівською молоддю загальноосвітніх та профільних навчальних закладів України. Публікації інформаційно-рекламного характеру про напрями підготовки в ІЕБ розміщуються в республіканських та регіональних засобах масової інформації.
Заслухавши та обговоривши доповідь директора Інституту екологічної безпеки Запорожця О.І.,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Привести до вимог системи менеджменту якості університету процес надання освітньої послуги "доуніверситетська підготовка".
Відповідальні: заступники директора ІЕБ, завідувачі кафедр.
Термін виконання: 30 квітня 2014 року.
2. Опрацювати питання щодо відкриття нових спеціальностей «Хімічні технології альтернативних енергоресурсів» та «Оцінка земель та нерухомого майна».
Відповідальні: директор ІЕБ, завідувачі кафедр екології та землеустрою і кадастру.
Термін виконання: 30 червня 2014 року.
3. Застосувати існуючі і встановити нові міжнародні зв’язки кафедр інституту та університету, які дозволять залучити на навчання студентів-іноземців.
Відповідальні: директори інститутів, завідувачі кафедр університету.
Термін виконання: 30 серпня 2014 року.
4. Провести коригувальні дії стосовно реалізації профорієнтаційних заходів кафедр та Інституту екологічної безпеки із залученням новітніх інформаційних технологій в засобах масової інформації та Інтернет-ресурсах.
Відповідальні: заступник директора ІЕБ з профорієнтаційної роботи, завідувачі кафедр.
Термін виконання: 30 травня 2014 року.
5. Активізувати роботу кафедр з обдарованою учнівською молоддю загальноосвітніх та профільних навчальних закладів України.
Відповідальні: завідувачі кафедр університету.
Термін виконання: 30 травня 2014 року.
6. Провести міжрегіональний семінар «Актуальні проблеми в системі освіти: «загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад».
Відповідальні: директор Інституту доуніверситетської підготовки, завідувачі кафедр університету.
Термін виконання: 10 квітня 2014 року.
Голова вченої ради М. Кулик
Секретар вченої ради О. Варченко
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 29 січня 2014 року
Про діяльність та перспективи розвитку
Інституту міжнародних відносин
Інститут міжнародних відносин (ІМВ) створений наказом ректора від 24 лютого 2005 року №31/од шляхом реорганізації факультету міжнародних відносин Інституту економіки та менеджменту. До складу інституту входять шість кафедр: кафедра міжнародних економічних відносини і бізнесу, міжнародної інформації, міжнародного права, журналістики, країнознавства і туризму, іноземних мов.
За роки існування інституту створена його матеріально-технічна база, сформований професорсько-викладацький склад кафедр, організоване належне методичне забезпечення навчального процесу. Зараз в інституті працюють 20 докторів наук, професорів, 56 кандидатів наук, доцентів, 36 старших викладачів і асистентів, навчається 1476 студентів.
Інститут здійснює організаційну, навчально-виховну та наукову роботу з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, спеціаліста та магістра денної форми навчання за напрямами: міжнародні економічні відносини, міжнародний бізнес, міжнародне право, міжнародна інформація, журналістика та туризм.
В інституті успішно працює система забезпечення менеджменту якості навчального процесу. Позитивним фактором у діяльності інституту є щорічне 100% виконання держзамовлення. Останні три роки кафедра журналістики виконує ліцензований обсяг на 100%, кафедра туризму - на 80%, кафедра міжнародного права – на 75%. В інституті достатньо високий рівень якості знань та 100% працевлаштування випускників, які навчалися за державним замовленням.
Тематика наукової роботи кафедр пов’язана зі специфікою інституту. З 2005 року в аспірантурі університету здійснюється підготовка кандидатів наук за спеціальністю «Світове господарство та міжнародні економічні відносини», з 2010 року - за спеціальністю «Міжнародне право». З 2013 року розпочата підготовка кандидатів наук за спеціальностями «Економічна географія», «Теорія та історія журналістики». За останні три роки було захищено дві докторські дисертації та вісім – кандидатських. Десять викладачів отримали вчене звання доцента, один – професора. Сьогодні навчається в аспірантурі 39 аспірантів. Значно активізувалась студентська наукова діяльність. Систематично на високому рівні проводяться міжнародні наукові конференції та дипломатичні семінари викладачів і студентів. З 2010 року інститут став офіційним партнером Міжнародного Центру порівняльних досліджень.
Важливою складовою діяльності інституту є розвиток міжнародних зв’язків. В інституті навчаються студенти з Анголи, Азербайджану, Буркіна-Фасо, Йорданії, Нігерії, Гвінеї, Казахстану, Монголії, Лівії, Росії, Білорусії, Узбекистану, Туркменістану. Традиційними в інституті стали зустрічі студентів та викладачів з Послами іноземних держав, представниками зарубіжних університетів, міжнародних організацій тощо. Створено Інформаційний центр Євросоюзу та Інформаційний Центр Фонду підтримки публічної дипломатії імені А. Горчакова (Росія). Розпочата співпраця із західноєвропейськими навчальними закладами щодо отримання студентами подвійних дипломів.
Діяльність Інституту міжнародних відносин за всіма напрямами загалом відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України.
Разом з тим, в інституті не вирішено низку питань. Стан матеріально-технічної бази інституту не в повній мірі відповідає сучасним вимогам до конкурентоздатності навчальних підрозділів такого напряму та нагальним потребам його стратегічного розвитку.
Малоефективною є діяльність наукових керівників щодо підготовки кандидатів наук через аспірантуру університету. Потребує більшої уваги робота з кадровим резервом. Недостатньо укомплектована кадрами вищої кваліфікації за напрямом підготовки фахівців кафедра «Міжнародної інформації».
Особливої уваги потребує робота кафедр щодо отримання грантів.
Заслухавши та обговоривши доповідь директора Інституту міжнародних відносин Фоменко А.М.,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Доповідь директора Інституту міжнародних відносин Фоменко А.М. взяти до відома.
2. Скоригувати перспективний план діяльності Інституту міжнародних відносин з урахуванням висновків комісії та підсумків обговорення його діяльності Інституту, передбачивши зміцнення матеріально-технічної бази Інституту, вдосконалення наукової роботи, навчально-виховного процесу та поліпшення кадрового складу кафедр.
Відповідальні: директор Інституту міжнародних відносин.
Термін виконання: до 30 червня 2014 року.
3. Зосередитись на міжнародному співробітництві з іноземними вищими навчальними закладами, зокрема, щодо отримання студентами подвійних дипломів, проведення практик та стажувань викладачів, координуючи свою діяльність у цьому напрямі з МЗС України.
Відповідальні: директор Інституту міжнародних відносин.
Термін виконання: постійно.
4. Розробити систему показників, призначених для моніторингу та аналізу відповідності освітньої та наукової діяльності інституту згідно з вимогами МОН України.
Відповідальні: директор Інституту міжнародних відносин, проректори за напрямами.
Термін виконання: до 1 квітня 2014 року.
Голова вченої ради М. Кулик
Секретар вченої ради О. Варченко
Оновлено: 12.03.2015, 13:57
- 2017 рік
- +
- 2016 рік
- +
-
- Засідання Вченої ради університету 21 грудня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету 30 листопада 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету від 22 червня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету від 25 травня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету 20 квітня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету 23 березня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету 10 лютого 2016 р.
- +
- 2015 рік
- +
- 2014 рік
- +
- 2013 рік
- +
- 2012 рік
- +
- 2011 рік
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@nau.edu.ua | (044)406-79-01