- Університет
- Про університет
- Вчена рада університету
- Доктрина розвитку НАУ
- Відділи, центри, служби
- Бухгалтерія
- Відділ аспірантури та докторантури
- Відділ безпекової діяльності
- Відділ внутрішнього аудиту та контролю
- Відділ головного енергетика
- Відділ з організації корпоративного управління
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції
- Відділ ліцензування та акредитації
- Відділ матеріально-технічного забезпечення
- Відділ моніторингу якості вищої освіти
- Відділ науково-методичного забезпечення діяльності
- Відділ науково-технічної інформації
- Відділ охорони праці
- Відділ по роботі зі студентами
- Відділ супроводу науково-технічних робіт
- Відділ технічних засобів навчання
- Відділ управління майном
- Відділ управління та адміністрування
- Відділ цивільного захисту, пожежної та екологічної безпеки
- Військово-мобілізаційний підрозділ
- Господарський відділ
- Експлуатаційно-технічний відділ
- Навчальний відділ
- Навчально-методичний відділ
- Науково-дослідна частина
- Науково-технічна бібліотека
- Планово-фінансовий відділ
- Редакційно-видавничий відділ
- Режимно-секретний відділ
- Студентське містечко
- Управління кадрів та документообігу
- Юридичний відділ
- Авіаційний медичний центр
- Інформаційно-обчислювальний центр
- Консультаційний центр
- Навчально-виробничий центр «Автомобільно-технічна база НАУ»
- Спорткомплекс НАУ
- Науково-виробничий центр безпілотної авіації «Віраж»
- Науково-навчальний центр «Аерокосмічний центр»
- Центр забезпечення та розвитку інноваційної діяльності
- Центр культури та мистецтв
- Центр культури та мистецтв
- Центр льотної підготовки НАУ
- Центр медіакомунікацій
- Центр підготовки кваліфікованих яхтсменів НАУ
- Експлуатаційно-ремонтна дільниця
- Служба головного метролога НАУ
- Служба головного механіка
- УкрНДНЦ хіммотології і сертифікації ПММ і ТР
- Центр харчування
- Центр інноваційних освітніх технологій
- Робочі та дорадчі органи
- Антикорупційна комісія
- Вчена рада університету
- Комісія з представлення до заохочень працівників, студентів, колективів
- Комісія з профілактики правопорушень
- Наглядова рада
- Науково-методична рада
- Науково-методично-редакційна рада
- Науково-технічна рада
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів
- Приймальна комісія НАУ
- Рада з якості
- Рада з поселення
- Рада з міжнародного співробітництва НАУ
- Рада роботодавців
- Стипендіальна комісія
- Студентська рада
- Житлова комісія
- Первинна профспілкова організація працівників НАУ
- Профспілка
- Запобігання корупції
- Фінансово-економічна діяльність
- Конкурс на заміщення вакантних посад
- Вибори ректора 2021
- Правила внутрішнього розпорядку
- Пам'ятка щодо зовнішнього охайного вигляду учасників освітньго процесу Національного авіаційного університету
- Інструкція щодо дій персоналу НАУ у разі виникнення надзвичайних ситуацій
- Скринька довіри
- Навчальні підрозділи
- Інститути, факультети
- Інститут ІКАО
- Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти
- Навчально-науковий інститут неперервної освіти
- Навчально-науковий інститут розвитку освіти
- Аерокосмічний факультет
- Факультет аеронавігації, електроніки та телекомунікацій (ФАЕТ)
- Факультет наземних споруд і аеродромів
- Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
- Факультет економіки та бізнес-адміністрування
- Факультет кібербезпеки та програмної інженерії
- Факультет комп’ютерних наук та технологій
- Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій
- Факультет міжнародних відносин
- Факультет транспорту, менеджменту і логістики
- Юридичний факультет
- Льотна академія Національного авіаційного університету
- Коледжі
- Ліцеї
- Кафедри
- Центри
- Інститути, факультети
- Освітній процес
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Експертні висновки
- Сертифікати про акредитацію спеціальностей
- Перелік сертифікатів про акредитацію спеціальностей та освітньо-професійних програм
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм за першим (бакалаврським) рівнем
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм та спеціальностей за другим (магістерським) рівнем
- Перелік акредитованих спеціальностей за другим (магістерським) рівнем
- Перелік сертифікатів освітніх програм за другим (магістерським) рівнем
- Ліцензований обсяг
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм
- Перелік акредитованих освітньо-наукових програм за третім (освітньо-науковим) рівнем
- Організаційне та методичне забезпечення освітнього процесу
- Науково-методична рада
- Форми навчання
- Підготовка авіаперсоналу згідно з EASA
- Підготовка інженерно-технічного складу (Part-147/Частина-147В)
- Болонський процес, інформаційний пакет ЄКТС
- Кодекс честі науково-педагогічного працівника і студента НАУ
- Науково-технічна бібліотека
- Електронний репозитарій НАУ
- Ліцензія, сертифікати, перелік спеціальностей та освітніх програм
- Наука
- Загальна інформація
- Нормативне забезпечення
- Наукова робота
- Наукові розробки
- Державне замовлення
- Технічні комітети стандартизації
- Патентно-ліцензійне забезпечення
- Премії та стипендії для молодих учених
- Конкурсний відбір наукових проектів для молодих вчених (2023)
- Результати конкурсного відбору МОН У наукових робіт
- Підсумки наукової діяльності
- Додатковий набір в Наукову раду МОН України
- Конкурсний відбір дослідницьких проектів (2023)
- Популяризація природничих наук та математики
- Аспірантура / Докторантура
- Фахові видання
- Студентська наука
- Центр підтримки технологій та інновацій
- Наукові заходи
- Новини
- Забезпечення якості
- Процедури забезпечення якості
- Рада з якості
- Рада роботодавців
- Результати моніторингу якості освіти
- АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИВЧЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ У НАЦІОНАЛЬНОМУ АВІАЦІЙНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
- Аналітичний звіт щодо організації дистанційного навчання в Національному авіаційному університеті під час пандемії COVID-19
- Якість реалізації освітньо-професійної програми «Цифрова економіка» очима студентів (Аналіз результатів анкетування здобувачів вищої освіти вересень 2020 н.р.)
- Оцінка якості організації дистанційного освітнього процесу НАУ станом на вересень 2020 року
- Результати опитування викладачів для оцінки дистанційного навчання в університеті станом на травень 2020 року
- Річний звіт про діяльність НАУ
- Рейтинги
- Академічна доброчестність
- Акредитація освітніх програм
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Магістр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Відомості про самооцінювання освітніх програм ОС «Бакалавр», які акредитуються у 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2019-2020 н.р.
- Акредитація освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Новини акредитації освітніх програм 2020-2021 н.р.
- Проєкти (громадське обговорення)
- Матеріально-технічне забезпечення університету
- Забезпечення інклюзивної освіти
- Наші партнери
- Здобувачу вищої освіти
- Інформація для громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях
- Алгоритм дій за сигналом цивільного захисту "Повітряна тривога"
- Пам'ятка першокурснику та корисні поради
- Розклад занять та екзаменів
- Розклад дзвінків
- Індивідуальна освітня траєкторія
- Студентське містечко
- Студентське життя
- Студентське самоврядування
- Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів НАУ (ППОСА)
- Зразки документів про вищу освіту НАУ
- Вступ - 2024
-
0125Третя міжнародна конференція з кібергігієни та управління конфліктами в глобальних інформаційних мережах12:00
-
021XXIV Міжнародна науково-технічна конференція «Промислова гідравліка і пневматика»12:00
-
0215X Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти»12:00
-
0223ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Правова парадигма відновлення України: проблеми та перспективи»
-
0223Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Дипломатія в міжнародних відносинах: ретроспекція і сучасність»
-
035V Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»
-
0314IX Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні технології землеустрою, кадастру та управління земельними ресурсами»
-
0320Технологічні рішення, яких потребує гуманітарне розмінування: воркшоп та пітчинг проєктів13:00
-
0321ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми вищої професійної освіти»
-
0321VII Всеукраїнська науково практична інтернет конференція «Вища школа: удосконалення якості підготовки фахівців»
-
0321Інтернет конференція «Актуальні виклики сьогодення в фокусі соціології та політичних наук»
-
0326І Всеукраїнська науково-практична конференція «Сталий розвиток інфраструктури авіаційного транспорту: проблеми утримання та відновлення»
-
0327XV Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти»13:00
-
0328Міжнародна науково-практична конференція «Архітектура та екологія. Аеропорти — екологічно орієнтована архітектура високих технологій»12:00
-
044Х Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні і прикладні напрямки розвитку туризму та рекреації в регіонах України»
-
0411Міжнародна науково-практична конференція «Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі»
-
0411ХV Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами»
-
0417Міжнародна конференція «Дизайн у просторі новітніх технологій»
-
0418Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні міжнародні відносини: актуальні проблеми теорії і практики 2024»
-
0418ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми організації авіаційних, мультимодальних перевезень та використання авіації в галузях економіки»
-
0425Міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології»
-
059ХIІІ міжнародна науково-технічна конференція «Безпека інформаційних технологій: ITSec»
-
0515V Міжнародна науково-практична конференція «Дистанційна освіта: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти»
-
0515X всеукраїнська наукова конференція «Актуальні проблеми соціальних комунікацій»
-
0521ХVII Міжнародна науково-практична конференція «Інтегровані інтелектуальні робото-технічні комплекси (ІІРТК-2024)»
-
0522Всеукраїнська науково-практична конференція «Протидія терористичним актам в міському середовищі архітектурно-будівельними і дизайнерськими засобами»
-
0523Міжнародна науково-методична конференція «Захист населення, територій та об’єктів критичної інфраструктури – освіта, наука, практика»
-
0525І Міжнародна науково-технічна конференція «Актуальні проблеми будівельної галузі: нові виклики та перспективи»
-
065XIV Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми експлуатації та захисту інформаційно-комунікаційних систем»
-
066Всеукраїнська науково-практична конференція «Перспективи розвитку відновлюваної енергетики в Європейському Союзі та Україні»
-
067X Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі»
-
0613XIX Міжнародна науково-методична конференція «Фізичне виховання в контексті сучасної освіти»
-
0925XI Всесвітній конгрес «Авіація в XXI столітті» – «Безпека в авіації та космічні технології»
-
0926VIII Міжнародна науково-практична конференція «Новітні досягнення біотехнології»
-
0926Круглий стіл «Стійка енергетика»
-
1017-а Міжнародна науково-технічна конференція ІЕЕЕ «Актуальні проблеми розробки безпілотних літальних апаратів»
-
1017ІV Міжнародна науково-практична конференція «Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти»
-
1023Міжнародна науково-технічна конференція «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»
-
1025ХХ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми менеджменту»
-
1025Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища»
-
1030Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми організації перевезень та управління на повітряному транспорті»
-
111XV Всеукраїнська науково-технічна конференція «Сталий розвиток глобальної системи зв’язку, навігації, спостереження та організації повітряного руху CNS-ATM»
-
116XV Міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності»
-
116Міжнародна науково-практична конференція «Відновлення екосистем, які постраждали внаслідок воєнних дій: українські та європейські виклики»
-
1111V Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення»
-
1112ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Архітектура та екологія»
-
1115XІІ Міжнародна науково-практична конференція «Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»
-
1121Всеукраїнська конференція «Аеро-2024. Повітряне і космічне право»
-
1121Науково-практична конференція «Сучасні тенденції розвитку системного програмування»
-
1128ХV Міжнародна науково-практична конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика»
-
1128XI Всеукраїнська науково-практична конференція “Енергетична безпека та енергоефективність на транспорті”
-
1212XXIV Міжнародна наукова конференція «Астрономічна школа молодих вчених. Актуальні проблеми астрономії і дистанційного зондування»
2011 рік
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 21 грудня 2011 року
Науково-дослідна робота та підготовка
наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації
Національний авіаційний університет є дослідницьким університетом – вищим навчальним закладом, що має статус національного, значний науковий, науково-технічний та інноваційний потенціал і є визнаним лідером у галузі вищої освіти.
З метою оптимізації наукової роботи в університеті визначено чотири пріоритетних наукових напрями: сучасні авіаційно-космічні технології, аерокосмічні системи моніторингу та навігації рухомих об’єктів, інформаційні технології та комплексний захист інформації, охорона навколишнього середовища. Ці напрями об’єднують навчально-наукові, навчально-дослідні інститути і центри, що здійснюють наукові дослідження та підготовку наукових кадрів вищої кваліфікації. Відповідно до вимог Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України співробітниками науково-дослідної частини реалізується комплексна рейтингова система оцінки якості діяльності підрозділів університету.
Важливим аспектом наукової діяльності університету є науково-дослідна робота та госпдоговірна наукова діяльність. У 2011 році виконувалось 51 науково-дослідна робота за рахунок базового фінансування, 18 з яких завершується у цьому році, а також виконувалось 59 госпдоговірних робіт, було укладено 8 міжнародних договорів та отримано грант на виконання робіт за відповідними програмами.
Характерною рисою дослідницького університету є проведення сучасних наукових досліджень та наявність інноваційних розробок. У 2011 році в університеті рішенням міжвідомчої комісії поставлено на баланс багатоцільовий двомоторний безпілотний літальний апарат класу SR, який є базовою моделлю модифікації М-7В5.
Університет проводить комплексні роботи щодо створення та підготовки до серійного виробництва сучасних безпілотних літальних апаратів.
Станом на 21 грудня 2011 року в університеті проходять підготовку 457 аспірантів та 28 докторантів, а також більше сотні здобувачів наукового ступеня кандидата наук. Набір до аспірантури та докторантури проводився виключно на конкурсній основі. Наявність 22-х періодичних видань для публікації результатів наукової діяльності, комп’ютерної мережі та 17-ти спеціалізованих вчених рад – зумовлюють високий рівень якості підготовки науково-педагогічних кадрів.
Започаткована практика захисту дисертацій в провідних наукових центрах дальнього зарубіжжя та стажування молодих вчених і студентів НАУ у провідних наукових осередках світу. Протягом 2011 року 34 студента і аспіранта Національного авіаційного університету проходили наукове стажування та практику у Польщі, Німеччині, Королівстві Бельгії, Південній Кореї та Російській Федерації.
Наукову та навчальну роботу з молодими вченими проводить Інститут новітніх технологій та відділ організації науково-дослідної діяльності молодих учених та студентів
Дослідницький університет проводить свою діяльність відповідно до вимог і стандартів європейського науково-освітнього простору, бере участь у виконанні міжнародних науково-дослідних програм і проектів, співпрацює з провідними закордонними університетами та іншими впливовими закордонними партнерами. У 2011 році в університеті за результатом планового незалежного аудиту в підрозділах науково-дослідної частини отримано “Сертифікат відповідності системи менеджменту якості освітніх послуг та наукових досліджень НАУ міжнародному стандарту якості ISO 9001:2000”.
Виставкова діяльність НАУ віддзеркалює тематику наукового пошуку в університеті. Протягом 2011 року фахівці університету представили свої надбання на Міжнародному інноваційному форумі країн СНД, 4-й Міжнародній спеціалізованій виставці «Високі технології», Третій Національній виставці – презентації "Інноватика в сучасній освіті", Міжнародному науковому конгресі з розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та розбудови інформаційного суспільства в Україні та на AIRTEC International Aerospace Supply Fair.
Протягом року було проведено ряд міжнародних семінарів: міжнародний семінар з проблем аеронавігації, міжнародний семінар за участі представників Research and Technology Organization of North Atlantic Treaty Organization, Міжнародний семінар EGNOS з аеронавігаційних технологій, за сприянням НАН України, НКА України, та інституту космічних досліджень України міжнародний семінар та круглий стіл за темою “Міжнародна інтеграція в космічній діяльності.
У 2011 році виконувались міжнародні договори з партнерами дальнього зарубіжжя за тематиками досліджень:
– Програмне забезпечення підсистем автоматизованої системи аеронавігаційного обслуговування (Белаеронавигація);
– Деформування та руйнування нових композиційних матеріалів та композиційних елементів при ударному навантаженні (Дрезденський технічний університет) ;
– Розробка і впровадження аналітичної моделі для обчислення акустичних властивостей викривленої панелі з анізотропних матеріалів при стохастичному збудженні (Європейський Союз Гранд, Франція);
– Екологічне та економічне моделювання в авіації для аналізу політики (Європейський Союз Гранд, Франція);
– Проект Турбогазу «Модернізована модель турбовентиляційного двигуна» Турбогаз Компанія ENVISA SAS (Франція);
– Комплексне дослідження фрагмента деталі «Гвинт ШВМ» літака АН-124-100 03-03 с метою установлення причини ушкодження робочих поверхонь гвинта. Авіакомпанія “Maximus Air Cargo” (Арабські емірати);
– Моніторинг забруднення атмосферного повітря внаслідок емісії авіаційних двигунів в межах аеропорту Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації України (Німеччина);
– Взаємодія транспортно - логістичних систем в глобальному інформаційному просторі Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації України (Китай).
Продовжується виконання цілого ряду міжнародних наукових проектів: "Підтримка діяльності мережі експертів X3-NOISE" – (контракт з Єврокомісією, SNECMA, Франція), “Аналітична модель обчислення вібро-акустичних характеристик армованих композитних оболонок” спільно з Дрезденським університетом, Німеччина.
Проекти університету подані до участі у європейській програмі наукових досліджень FP7. Університет проводить також комплексні роботи з сертифікації паливно-мастильних матеріалів.
В 2011 році проведено 76 загально-університетських конференції та семінарів. На всі конференції і семінари було отримано в Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України посвідчення про реєстрацію, а також на 5 всеукраїнських фахових інноваційних виставкових комплексів, 3 семінари та один круглий стіл за участю країн Європейського Північно-Атлантичного регіону, під егідою Research and Technology Organization of North Atlantic Treaty Organization.
Заслухавши та обговоривши, доповідь проректора з наукової роботи Харченка В.П.
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Зосередити зусилля навчальних структур підрозділів університету щодо впровадження результатів інноваційної наукової діяльності в навчальний процес, залучення студентів, аспірантів та молодих вчених до сучасних наукових досліджень світового рівня шляхом організації закордонних наукових стажувань у провідних міжнародних організаціях та університетах та захисту дисертацій за кордоном.
Відповідальні: проректор з наукової роботи, проректор з міжнародних зв’язків, директори інститутів, декани факультетів, завідуючі кафедр.
Термін: протягом 2012 року.
2. Провести 25-27 вересня 2012 року V Всесвітній конгрес “Авіація – ХХІ століття”.
Відповідальні: проректор з наукової роботи, начальник відділу науково-технічної інформації, директори інститутів, декани факультетів.
Термін: вересень 2012 року.
3. Розробити і затвердити Положення про участь науково-дослідних лабораторій університету у підготовці наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації, визначивши у ньому порядок прийому на навчання до аспірантури та докторантури, призначення та оплати наукових керівників і консультантів, виділення коштів на науково-дослідні роботи аспірантів і докторантів.
Відповідальні: проректор з наукової роботи, начальник відділу науково-методичного забезпечення діяльності, начальник відділу аспірантура і докторантури.
Термін: березень 2012 року.
4. Створити механізм розвитку матеріальної бази кафедр та інших штатних підрозділів з матеріальних надходжень, отриманих внаслідок виконаних наукових досліджень.
Відповідальні: проректор з наукової роботи, начальник відділу науково-методичного забезпечення діяльності, директори інститутів, декани факультетів.
Термін: протягом 2012 року.
5. Покласти персональну відповідальність на відповідальних редакторів фахових видань за рівень відповідності публікацій вимогам міжнародної системи рейтингування.
Відповідальні: проректор з наукової роботи, начальник відділу науково-методичного забезпечення діяльності, директори інститутів, декани факультетів, редактори фахових видань.
Термін: протягом 2012 року.
6. Завершити процес інформатизації університету (електронний документообіг, комплекс з надання абонентських послуг читачам науково-технічної бібліотеки НАУ).
Відповідальні: проректор з наукової роботи, директор НДІ Інтегрованих телекомунікаційних технологій, директор Науково-технічної бібліотеки НАУ.
Термін: вересень 2012 року.
7. Відповідно до чинного законодавства та навчальних планів університету розробити правове та науково – методичне обґрунтування і нормативи для захисту наукових робіт англійською мовою
Відповідальні: проректор з наукової роботи, проректор з навчальної роботи, начальник відділу науково-методичного забезпечення діяльності, директори інститутів, декани факультетів.
Термін: вересень 2012 року.
8. Покласти персональну відповідальність за дотримання термінів подання конкурсних робіт студентів та молодих вчених на конкурс Державних премії в галузі науки і техніки на директорів інститутів, деканів факультетів та завідувачів кафедр.
Відповідальні: проректор з наукової роботи, директори інститутів, декани факультетів, завідувачі кафедр.
Термін: протягом 2012 року.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 23 листопада 2011 року
Про результати діяльності та перспективи розвитку
кафедр факультету комп'ютерних наук
Факультет комп'ютерних наук (далі – ФКН) створений у 2003 році на базі факультету інформатики – правонаступника факультету автоматики та обчислювальної техніки.
ФКН створений з метою консолідації зусиль колективів кафедр споріднених напрямів та спеціальностей підготовки фахівців на вирішення завдань, що випливають з Доктрини розвитку та Програми заходів щодо навчально-наукового та соціального розвитку університету.
До складу факультету входять три випускових кафедри: прикладної інформатики, інженерії програмного забезпечення, комп’ютерних інформаційних технологій.
Підготовку фахівців на ФКН здійснюють 13 докторів наук, професорів (9 – штатні, 4 – сумісники), 32 кандидати наук, доценти (24 – штатні, 8 – сумісники); 31 старші викладачі та асистенти (22 – штатні, 9 – сумісники).
Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ФКН здійснюється на постійній основі, відповідно до щорічно затверджуваного "Плану підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників".
Підготовка фахівців на ФКН здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про вищу освіту", "Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України", затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.06.1993 № 161, наказу ректора університету від 15.06.2004 №172/од "Про організацію навчального процесу за кредитно-модульною системою" та інших нормативних документів.
ФКН здійснює підготовку фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, спеціаліста та магістра за денною та заочною формами навчання за двома напрямами та чотирма спеціальностями:
– напрям 6.050101 "Комп’ютерні науки", спеціальності 7/8.05010101 "Інформаційні управляючі системи та технології" (за галузями), 7/8.05010102 "Інформаційні технології проектування";
– напрям 6.050103 "Програмна інженерія", спеціальності 7/8.05010301 "Програмне забезпечення систем", 7/8.05010302 Інженерія програмного забезпечення".
Кількість студентів, які навчаються за денною формою навчання, становить 777 осіб, за заочною формою – 319 осіб.
Кількість комп’ютерних класів та лабораторій, які використовуються у навчальному процесі при підготовці фахівців із застосуванням Інтернет-технологій – 9 (100 %).
Навчальними та робочими програмами забезпечені 96,78% навчальних дисциплін.
Відсоток дисциплін, які викладаються з використанням комп'ютерних мультимедійних технологій, становить 84,17%.
Наукова діяльність на ФКН включає: виконання держбюджетних науково-дослідних робіт; кафедральних науково-дослідних робіт; підготовку наукових публікацій у виданнях, які входять до переліку ДАК України; публікацій у закордонних виданнях; підготовку наукових монографій, проведення та участь у Міжнародних та Українських конференціях, виставках; проведення наукових семінарів; підготовку фахівців вищої кваліфікації (кандидатів та докторів наук) через очну та заочну аспірантуру, докторантуру та здобувачів із складу науково-педагогічних працівників (без відриву від основної роботи); співробітництво з міжнародними організаціями; студентську наукова діяльність тощо.
Зокрема, у 2006-2011 роках підготовлено та видано 98 наукових публікацій у виданнях, які входять до переліку ДАК України, у закордонних виданнях – 7 публікацій, проведено 9 конференцій, 10 наукових та науково-практичних семінарів. За цей період підготовлено та видано 7 наукових монографій, отримано охоронних документів за результатами наукової діяльності: патентів на винаходи – 5, свідоцтв авторського права на програмні продукти – 11. У період з 2006 по 2011 рік підготовлено та захищено 18 кандидатських дисертацій. Станом на 01.11.2011 проходять підготовку 21 аспірант та 2 докторанти.
Проте діяльність ФКН характеризується і низкою проблем:
- невисокий відсоток штатних докторів і кандидатів наук серед науково-педагогічних працівників кафедр;
- пасивність значної частини штатних науково-педагогічних працівників в науково-дослідній діяльності;
- невелика кількість наукових публікацій штатних науково-педагогічних працівників у фахових виданнях;
- недостатньо глибокий зв'язок із замовниками фахівців, з підприємствами та науковими установами тощо.
Заслухавши та обговоривши доповідь декана ФКН Сидорова М.О.,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Доповідь декана факультету комп’ютерних наук Сидорова М.О. взяти до відома.
2. Розробити та затвердити перспективний план розвитку ФКН на 2012-2016 роки, передбачивши удосконалення діяльності факультету на основі новітніх освітніх технологій, розширення тематики наукових досліджень.
Відповідальні: декан факультету комп’ютерних наук.
Термін: 24 грудня 2011 року.
3. Розробити та затвердити план заходів кафедр ФКН спрямованих на підвищення ефективності підготовки фахівців вищої кваліфікації (зокрема докторів наук), якості навчального процесу та наукової діяльності, в основному – за госпдоговірною тематикою.
Відповідальні: декан факультету комп’ютерних наук, завідувачі кафедр.
Термін: 24 грудня 2011 року.
4. Сформувати та впровадити в навчальний процес електронні навчально-методичні комплекси, які забезпечать підвищення якості підготовки фахівців за напрямами та спеціальностями факультету.
Відповідальні: декан факультету комп’ютерних наук, завідувачі кафедр.
Термін: 01 вересня 2012 року.
5. Впровадити систему електронного документообігу в деканаті та на кафедрах факультету.
Відповідальні: декан факультету комп’ютерних наук, завідувачі кафедр.
Термін: 01 лютого 2013 року.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 19 жовтня 2011 року
Фінансово-економічна діяльність
університету
Фінансово-господарська діяльність університету характеризується наступними основними фінансово-економічними показниками.
Доходи університету склали:
Рік |
Разом, млн. грн. |
В тому числі, млн. грн. |
|
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
||
2009 |
368,6 |
207,5 |
161,1 |
2010 |
409,5 |
232,2 |
177,3 |
2011 |
394,2 |
233,5 |
160,7 |
Динаміка росту середньої заробітної плати в НАУ по категоріях працюючих:
Посада\ Рік |
2009 |
2010 |
2011 |
Прибиральник приміщень |
869 |
922 |
1056 |
Провідний фахівець |
1515 |
1638 |
1922 |
Професор |
3030 |
3276 |
3845 |
Середня заробітна плата по рокам в НАУ |
3001 |
3371 |
3007 |
Витрати на стипендію:
Рік |
Разом, млн. грн. |
В тому числі, млн. грн. |
|
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
||
2009 |
54,6 |
52,1 |
2,5 |
2010 |
60,8 |
60,4 |
0,4 |
2011 |
66,6 |
65,7 |
0,9 |
Чисельність стипендіатів:
Рік |
Стипендіати, осіб |
Середня стипендія, грн. |
2009 |
6952 |
610,0 |
2010 |
6989 |
667,0 |
2011 |
6620 |
720,0 |
Діяльність університету у 2011 році перевірялась правоохоронними та контролюючими органами:
Дата перевірки |
Хто перевіряв |
Зміст перевірки |
1 |
2 |
3 |
25.02.2011-14.03.2011 |
Прокуратура Солом’янського району за дорученням прокуратури м. Києва |
Перевірка додержання вимог чинного законодавства соціального захисту дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування та дітей-інвалідів |
14.03 -30.06.2011 |
Антимонопольний комітет України. Київське міське територіальне відділення |
Перевірка додержання законодавства про захист економічної конкуренції |
23.05 – 10.06.2011 |
Контрольно-ревізійне управління в м. Києві |
Позапланова ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності |
17.08 – 31.08.2011 02.09 – 07.09.2011 |
КРУ в м. Києві |
Позапланова ревізія фінансово-господарської діяльності протягом 2008 – 2010 рр. |
Найбільш актуальним виявилось те, що у зв’язку з демографічними показниками, чисельність абітурієнтів зменшилась до рекордного рівня.
Рік |
Чисельність українських студентів |
Чисельність іноземних студентів |
2009 |
1965 |
604 |
2010 |
1233 |
498 |
2011 |
695 |
480 |
Доходи університету за 2011 рік суттєво зменшились. Внаслідок цього постало завдання економії видатків. Розмір доходу за вересень 2011 року показав, що це найбільша доходна частина у ІV кварталі. Наразі виникла загроза нестачі коштів на заробітну плату.
Попередньо адміністрацією університету були вжиті жорстокі але необхідні заходи:
зменшення кількості зовнішніх та внутрішніх сумісників, починаючи з 01 липня 2011 року;
припинено виплати стимулюючого характеру;
залучено додаткові кошти.
Ситуація стабілізувалася, але залишається дуже гострою.
Заслухавши доповіді начальника планово-фінансового відділу Котович О.С. та головного бухгалтера Харлана В.М.
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Викладену у доповідях інформацію взяти до відома.
2. Розробити та затвердити в установленому порядку стратегічну програму фінансово-економічної діяльності університету на 2012 – 2014 роки., передбачивши збільшення фінансових надходжень до спеціального фонду університету за всіма видами діяльності, а також проведення реорганізації у структурних підрозділах, сприяючої покращенню якості навчального процесу, та націленої на розширення участі цих підрозділів у додатковій господарській діяльності з метою збільшення фінансових надходжень до університету.
Відповідальні: проректор з навчальної роботи, проректор з заочного та дистанційного навчання, начальник планово-фінансового відділу, головний бухгалтер.
Термін виконання: 20 грудня 2011 року.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 21 вересня 2011 року
Підсумки прийому вступників
на навчання у 2011 році
У 2011 році зарахування вступників на навчання до університету на 1 курс здійснювалось за рейтингом сертифікатів Українського центру оцінювання якості освіти з урахуванням середнього бала документу про повну загальну середню освіту та результатів навчання в системі доуніверситетської підготовки.
З метою залучення абітурієнтів на навчання до університету протягом 2010-2011 років велася потужна рекламно-агітаційна і профорієнтаційна робота на телебаченні, радіо, в загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях. Постійно працював консультаційний центр приймальної комісії, були підготовлені і виготовлені нові рекламно-інформаційні стенди, випущені різноманітні довідкові матеріали.
У результаті проведеної роботи на місця державного замовлення на навчання за освітньо-кваліфікаційним "Бакалавр" на 1 курс було подано 23076 заяв (у 2010 році – 30005, у 2009 році – 20344).
Відповідно до Обсягів державного замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою у 2011 році на місця держзамовлення за освітньо-кваліфікаційним "Бакалавр" на 1 курс зараховано 1730 (1621 + 7 ФРІС + 102 ЖВІ) осіб
(у минулому році 1811 осіб). Найвищий конкурс на місця державного замовлення зафіксовано в ІМВ – 50,8 осіб на місце. Конкурс по інших інститутах університету такий: ЮІ – 49,1; ІЕМ – 40,8; ГМІ – 30,6; ФКН – 14,8; ФКС – 10,1; ІЕБ – 10,1; ІІДС – 8,0; ІАП – 7,6; ІАН – 6,6; ІАСУ- 5,6; АКІ – 5,0. З усього числа зарахованих абітурієнтів 77% становлять іногородні.
На 5 курс на місця державного замовлення за ОКР "Спеціаліст" зараховано 1056 осіб, за ОКР "Магістр" – 802 особи.
Випускові кафедри та приймальна комісія певну увагу приділяли залученню до навчання в університеті студентів за кошти юридичних та фізичних осіб. На 1 курс зараховано 696 абітурієнтів-контрактників: в ІМВ – 186; ІЕМ – 154; ГМІ – 121; ЮІ – 77; ІАП – 54; ІЕБ – 31; ФКН – 23; ІАН – 15; ІІДС – 14; ФКС – 13;
ІАСУ – 8; АКІ – 0.
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Обговорити з критичних позицій в усіх навчальних структурних підрозділах університету підсумки вступної кампанії 2011 року та розробити план заходів щодо забезпечення набору студентів на навчання у 2012 році.
Відповідальні: проректор з навчальної роботи, керівники навчальних структурних підрозділів, відповідальний секретар приймальної комісії.
Термін: грудень 2011 року.
2. Активізувати профорієнтаційну роботу серед потенційних вступників безпосередньо в школах, ліцеях, гімназіях, коледжах в усіх регіонах України.
Відповідальні: директори інститутів, декани факультетів, директор ІДП.
Термін: протягом 2011-2012 навчального року.
3. Оновити рекламно-інформаційні стенди інститутів та факультетів, зовнішню рекламу.
Відповідальні: директори інститутів, декани факультетів.
Термін: лютий 2012 року.
4. Покласти персональну відповідальність за результати вступних кампаній на навчання до університету на директорів інститутів, деканів факультетів та завідувачів кафедр університету.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 22 червня 2011 року
Діяльність та перспективи розвитку
Київського радіомеханічного коледжу
Національного авіаційного університету
Київський радіомеханічний коледж з 2007 рокує відокремленим структурним підрозділом Національного авіаційного університету. Організація навчально-виховного процесу з підготовки молодших спеціалістів у коледжі здійснюється відповідно до вимог Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 161 від 02.06.93 р., ліцензії та сертифікатів, що є в наявності, та базується на освітньо-кваліфікаційних характеристиках і освітньо-професійних програмах підготовки молодших спеціалістів відповідно до напряму підготовки, концепції освітньої діяльності та комплексного плану роботи на поточний навчальний рік.
У коледжі здійснюється підготовка молодших спеціалістів за денною та заочною формами навчання за спеціальностями: 5.03050401 «Економіка підприємства», 5.03050901 «Бухгалтерський облік», 5.5010201 «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж», 5.05010301 «Розробка програмного забезпечення», 5.05090101 «Конструювання, виробництво та технічне обслуговування радіотехнічних пристроїв», 5.05050302 «Технологія обробки матеріалів на верстатах і автоматичних лініях».
Ліцензійний обсяг прийому студентів становить 460 осіб. Загальна кількість студентів коледжу складає 1102 особи, всі навчаються на денній формі.
Облікова чисельність працівників коледжу складає 143 особи, зовнішніх сумісників – 9 осіб. У коледжі працює 77 педагогічних працівників, з них: 46 – спеціалісти вищої категорії, 10 – спеціалісти 1 категорії, 8 – спеціалісти 2 категорії і 13 – спеціалісти. Серед штатних викладачів 26 – мають звання «викладач методист», 12 – нагороджені знаком "Відмінник освіти України", 1 – «Заслужений працівник освіти України» и 1 – «Заслужений вчитель України», 2 особи мають вчений ступінь кандидата наук.
Коледж має 2 навчальні корпуси і 1 гуртожиток. Загальна площа всіх приміщень, які використовуються, складає 19632,9 кв.м, у тому числі приміщення для занять студентів – 9969,4 кв.м, бібліотека – 460 кв.м, їдальня – 385 кв.м, спортивні зали – 495,6 кв.м, навчально-виробничі майстерні – 607 кв.м., гуртожиток 3983 кв.м.
Рівень навчально-методичного, кадрового та матеріально-технічного забезпечення відповідає ліцензійним умовам.
Серед нагальних питань, які необхідно вирішити для подальшого розвитку коледжу, наступні: удосконалення навчально-методичних комплексів з широким використанням електронних засобів навчання; оновлення матеріально-технічної бази коледжу; інтенсифікація впровадження сучасних технологій навчання; забезпечення комп’ютеризації та інформатизації коледжу у відповідності до сучасних вимог.
Заслухавши та обговоривши доповідь директора Київського радіомеханічного коледжу Національного авіаційного університету Карпенка Володимира Васильовича,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Доповідь директора Київського радіомеханічного коледжу Національного авіаційного університету Карпенка В.В. взяти до відома.
2. Розробити та затвердити в установленому порядку перспективний план розвитку коледжу на 2012-2015 роки, передбачивши удосконалення навчального процесу, поліпшення кадрового та матеріально-технічного забезпечення.
Відповідальні: директор коледжу.
Термін виконання: до 1 грудня 2011 року.
3. Вжити заходів щодо реалізації ступеневої (наскрізної) освіти у системі «Коледж-НАУ» з метою оптимізації процесу подальшого навчання випускників коледжу ОКР "Молодший спеціаліст" в Національному авіаційному університеті за відповідними напрямами та спеціальностями підготовки фахівців за ОКР «Бакалавр», починаючи з другого (або третього) курсу.
Відповідальні: директор коледжу,
проректор з навчальної роботи НАУ.
Термін виконання: постійно.
4. Спрямувати агітаційну та профорієнтаційну роботу серед абітурієнтів та студентів коледжу на перспективу їх подальшого навчання в НАУ за відповідними напрямами.
Відповідальні: директор коледжу.
Термін виконання: постійно.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 18 травня 2011 року
Стан і перспективи розвитку
видавничої справи в університеті
Видавнича діяльність в Національному авіаційному університеті триває з 1959 року. З роками потреба у навчально-методичній літературі задля забезпечення навчального процесу зростала, а відтак змінювалася і структура видавництва. З 2011 року видавництво «НАУ-друк» функціонує як видавничо-редакційний відділ НАУ. Методично-редакційна рада (далі – МРР) та видавничий центр відділу гуманітарного розвитку та соціальних комунікацій утворюють своєрідний комплекс, який забезпечує на сьогодні підготовку та видання навчальної та навчально-методичної літератури для потреб університету.
При безумовних здобутках у створенні системи підготовки та видання навчальних підручників, посібників, різноманітних методичних рекомендацій, яких лише з 2004 року видано 1385 назв загальним накладом 314,4 тис. примірників, проведений аналіз виявив і цілий ряд наявних суттєвих недоліків як на етапі підготовки до друку, так власне і у виробництві.
Серед них необхідно відмітити: неналежне дотримання навчально-методичними радами інститутів (факультетів) та авторами чинних нормативних документів щодо рекомендації до друку видань; недотримання термінів подачі рукописів, що призводить до зниження їх якості, зриву затвердженого плану видань; накопичення на складі готової продукції значної кількості тиражу видань, що виявилися незатребуваними навчальним процесом та кінцевим споживачем і лягли фінансовим тягарем на університет, тощо.
Слід зазначити, що часті реорганізації видавництва, відсутність чіткого керівництва складним підрозділом, застаріле обладнання, правова неврегульованість стосунків між видавництвом та авторами в частині виплат авторських гонорарів, збільшення черги із вже затверджених до друку рукописів (видається біля 70% рекомендованих до друку МРР) призвело до того, що загалом підрозділ перестав виконувати покладені на нього функції в повному обсязі.
Заслухавши та обговоривши доповідь проректора з навчально-виховної роботи Козачка Я.В. про стан та перспективи видавничої діяльності в університеті,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Доповідь проректора з навчально-виховної роботи Козачка Я.В. взяти до відома.
2. Утворити комісію з комплексного вивчення питання функціонування видавничого комплексу НАУ та його реорганізації.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи.
Термін виконання: до 1 червня 2011 року.
3. Вжити заходів щодо посилення відповідальності науково-методичних рад інститутів (факультетів) за рекомендацію до друку неякісної навчально-методичної літератури, привести їх діяльність у відповідність до чинних правил та положень.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи,
директори інститутів, декани факультетів.
Термін виконання: до 1 липня 2011 року.
4. Забезпечити зменшення обсягів складської книжкової продукції та ефективне використання її кінцевим споживачем шляхом передачі частини тиражу НТБ НАУ, навчальним структурним підрозділам, а також його реалізації.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи,
керівники навчальних структурних підрозділів.
Термін виконання: до 1 вересня 2011 року.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 20 квітня 2011 року
Діяльність та перспективи розвитку
Промислово-економічного коледжу
Національного авіаційного університету
З 2000 року Промислово-економічний коледж є відокремленим структурним підрозділом Національного авіаційного університету. Його діяльність спрямована на забезпечення потреб держави у фахівцях відповідного профілю, якісної їх підготовки, виховання духовно розвинутих національно свідомих молодих патріотів України.
У коледжі здійснюється підготовка молодших спеціалістів за денною та заочною формами навчання за спеціальностями: 5.05090201 «Виробництво, обслуговування та ремонт електронної побутової апаратури»; 5.05010301 «Розробка програмного забезпечення»; 5.05150103 «Комп’ютерна обробка текстової, графічної та образної інформації»; 5.03050401 «Економіка підприємства»; 5.03050702 «Комерційна діяльність»; 5.03050901 «Бухгалтерський облік».
Також ведеться підготовка бакалаврів за напрямами 6.050902 «Радіоелектронні апарати» та 6.030504 «Економіка підприємства».
Ліцензійний обсяг прийому студентів становить 465 осіб. Загальна кількість студентів коледжу складає 1308 осіб, з них навчаються: на денній формі – 1166 осіб, на заочній – 142 особи.
У коледжі працює 93 штатних педагогічних працівники, в тому числі 61 викладач, з них: 47 – спеціалісти вищої категорії. Серед штатних викладачів – 5 осіб мають вчений ступінь кандидата наук, 4 особи є здобувачами цього наукового ступеня, 10 осіб завершили у 2010 або продовжують навчання в аспірантурі НАУ за заочною формою. Звання "викладач-методист" присвоєно 15 викладачам, 5 педагогічних працівників нагороджені знаком "Відмінник освіти України".
Коледж має 3 навчальні корпуси, допоміжні приміщення та спортивний комплекс, актову залу, їдальню загальною площею 12575 кв.м.
Рівень навчально-методичного, кадрового та матеріально-технічного забезпечення відповідає ліцензійним умовам.
Серед нагальних питань, які необхідно вирішити для подальшого розвитку коледжу, наступні: удосконалення навчально-методичних комплексів з широким використанням електронних засобів навчання; оновлення матеріально-технічної бази коледжу; інтенсифікація впровадження сучасних технологій навчання, зокрема дистанційної; забезпечення комп’ютеризації та інформатизації коледжу у відповідності до сучасних вимог.
Заслухавши та обговоривши доповідь директора Промислово-економічного коледжу Національного авіаційного університету Анненкова Віктора Петровича,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА
1.Доповідь директора Промислово-економічного коледжу Національного авіаційного університету Анненкова В.П. взяти до відома.
2.Розробити та затвердити в установленому порядку перспективний план розвитку коледжу на 2011-2015 роки, передбачивши удосконалення навчального процесу, поліпшення кадрового та матеріально-технічного забезпечення.
Відповідальні: директор коледжу.
Термін виконання: до 1 вересня 2011 року.
3. Забезпечити обсяг прийому абітурієнтів до коледжу за заочною та дистанційною формами навчання не менше третини від кількості студентів денної форми.
Відповідальні: директор коледжу.
Термін виконання: постійно.
4. Вжити заходів щодо поглиблення інтеграції систем підготовки фахівців коледжу та університету, зокрема, стосовно подальшої підготовки в університеті випускників коледжу ОКР "Молодший спеціаліст" за ОКР "Бакалавр" та відповідно ОКР "Бакалавр" за ОКР "Спеціаліст" та "Магістр".
Відповідальні: проректор з навчальної роботи,
директор коледжу.
Термін виконання: постійно.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 23 березня 2011 року
Діяльність та перспективи розвитку
Інституту аерокосмічних систем управління
Інститут аерокосмічних систем управління (далі – ІАСУ) був перетворений з Інституту електроніки та систем управління наказом ректора університету № 124/од від 09 червня 2010 року на виконання рішення вченої ради від 04 червня 2010 року з метою підвищення ефективності управлінської діяльності та персональної відповідальності керівників за наслідки своєї роботи, забезпечення підготовки фахівців, здатних вирішувати питання створення сучасних високоавтоматизованих технічних кібернетичних комплексів в галузях авіації та космонавтики.
Сьогодні до складу інституту входять 7 кафедр, науково-навчальний центр інтегрованих комп’ютерних технологій, 2 науково-дослідні лабораторії, студентське конструкторське бюро при ВАТ Київському заводі автоматики імені Г.І. Петровського та міжгалузева науково-практична лабораторія «Медичної та психофізіологічної реабілітації».
В інституті навчається 1590 студентів стаціонару, з них за кошти державного замовлення – 1214 студентів, на умовах контракту – 376 студентів. За заочною формою навчання здобувають знання 340 студентів. За трьома напрямами ведеться підготовка англійською мовою, за одним – іспанською мовою.
На кафедрах працюють 177 викладачів, з них 41 професор, 75 доцентів та 61 старший викладач і асистент. Серед них член кореспондент НАНУ, Заслужені діячі науки і техніки, Заслужені працівники освіти, Заслужені працівники транспорту, Лауреати Державної премії України в галузі науки і техніки, Лауреати премій Національної академії наук України.
Інститут здійснює навчальну, наукову, організаційну та виховну роботу з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, спеціаліста, магістра денної та заочної форм навчання, їх перепідготовки та підвищення кваліфікації за напрямами:
6.050201 Системна інженерія;
6.050202 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології;
6.050701 Електротехніка та електротехнології;
6.050801 Мікро- та наноелектроніка;
6.050802 Електронні пристрої та системи;
6.050902 Радіоелектронні апарати.
Педагогічна та наукова кваліфікація професорсько-викладацького складу, матеріальне та навчально-методичне забезпечення навчального процесу кафедр ІАСУ мають достатній рівень для підготовки висококваліфікованих авіаційних фахівців.
Важливою складовою діяльності інституту є наукова робота. Загальний обсяг фінансування науково-дослідних держбюджетних та госпдоговірних робіт склав у 2010 році – 2009 тис. грн. На сьогодні фінансування науково-дослідних робіт складає 1896 тис. грн.
В інституті діють наукові школи член-кор. НАН України професора Васильєва В.В., професора Ільницького Л.Я., професора Блохіна Л.М., професора Туніка А.А., професора Білецького А.Я.
Функціонує спеціалізована вчена рада із захисту кандидатських і докторських дисертацій за трьома науковими спеціальностями. Підготовка наукових кадрів проводиться за 13 науковими спеціальностями. У 2010 році до докторантури і аспірантури прийнято 3 докторанти і 15 аспірантів. В 2010 році співробітниками інституту захищена 1 докторська і 7 кандидатських дисертацій. У 2011 році планується захист 2 докторських і 14 кандидатських дисертацій.
Регулярно випускається науковий журнал «Електроніка і системи управління», який входить до переліку фахових видань ВАК України.
До наукових досліджень активно залучаються студенти, які працюють в наукових гуртках. За останній рік студенти інституту прийняли участь у низці Міжнародних, Всеукраїнських, університетських наукових конференцій, олімпіад, конкурсів і виставок наукової творчості, 29 з них за відмінні успіхи та активну участь в студентській науці відзначені стипендіями Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іменними стипендіями видатних вчених НАУ, Подякою ректора.
З метою формування гармонійно розвиненої, суспільно активної, національно свідомої особистості, грамотного і творчого фахівця колективом інституту постійно проводиться навчально-виховна робота зі студентами.
Щодо прийому на навчання в інститут інтенсивно виконується професійно-орієнтаційна робота як серед випускників шкіл, так і навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації.
Разом з тим у діяльності ІАСУ мають місце певні проблеми:
- значний відсоток професорів та доцентів інституту пенсійного віку;
- наявні захисти дисертацій кандидата та доктора наук з порушенням установлених термінів;
- мала частка госпдоговірних наукових розробок за прямими зв’язками з підприємствами;
- певною мірою морально застаріла лабораторна база інституту;
- низька активність частини кураторів навчальних груп.
Заслухавши та обговоривши доповідь в.о. директора Інституту аерокосмічних систем управління Азарскова В.М. про діяльність та перспективи розвитку інституту,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1.Скоригувати план розвитку Інституту аерокосмічних систем управління, з урахуванням підготовки до святкування 80-річчя університету.
Відповідальні: виконуючий обов'язки директора ІАСУ, завідувачі кафедр.
Термін: 30 квітня 2011 року.
2.З метою підвищення ефективності самостійної роботи студентів:
- розробити електронні версії підручників, конспектів лекцій, навчальних посібників, які готуються і видаються викладачами інституту,
- разом з Інститутом заочного та дистанційного навчання підготувати цикли відео лекцій з навчальних дисциплін.
Відповідальні: виконуючий обов'язки директора ІАСУ, завідувачі кафедр.
Термін: 31 січня 2012 року.
3.Розпочати в університеті підготовку фахівців за новими спеціальностями «Мікроелектронні інформаційні системи», «Біомедична інженерія», «Електронні прилади та пристрої» (за заочною формою навчання) з урахуванням збалансованого за обсягом і структурою державного замовлення, реальних потреб ринку праці.
Відповідальні: виконуючий обов'язки директора ІАСУ, завідувачі кафедр.
Термін: 01 вересня 2012 року.
4. Створити у складі інституту навчально-наукову лабораторію «Робототехнічних систем та штучного інтелекту».
Відповідальні: виконуючий обов'язки директора ІАСУ.
Термін: 01 вересня 2011 року.
5. Зосередити зусилля наукових керівників аспірантів та наукових консультантів докторантів на безумовному виконанні планів підготовки фахівців вищої кваліфікації, з урахуванням статусу дослідницького університету.
Відповідальні: заступник директора ІАСУ з наукової роботи, завідувачі кафедр, наукові керівники, наукові консультанти аспірантів і докторантів.
Термін: постійно.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 16 лютого 2011 року
Виховна робота в університеті:
стан та перспективи
Виховна робота є важливою складовою організації навчально-виховного процесу. Головною метою виховної роботи в університеті є формування гармонійно розвиненої, суспільно активної, національно свідомої особистості, професійно-грамотного, творчого фахівця, який поєднує в собі високі духовність і моральність, професійну компетентність, здатність самостійно та нестандартно мислити і приймати рішення, швидко орієнтуватися у складних обставинах суспільного та особистого життя.
Важливими напрямками виховання студента є його участь у творчому, спортивному, а також у громадському житті навчального закладу, району, міста. Національний авіаційний університет володіє відповідною інфраструктурою та надає широкі можливості для духовного та фізичного розвитку студента (розгалужена система студентського самоврядування, Центр культури та мистецтв, Центр спорту і здоров'я).
Одним із найважливіших факторів, які спрямовують виховну роботу є студентське самоврядування. Студентське самоуправління підтримується адміністрацією і робить його перспективним та актуальним. В університеті діє 5 студентських організацій: Студентська рада, Студентська рада Студентського містечка, Творче об'єднання студентів та аспірантів, Студентське інформаційне агентство, Первинна профспілкова організація студентів та аспірантів, які об’єднані в єдиний орган – Спілку студентських організацій. Вона займається управлінням та координуванням студентського руху, підвищенням активності, ініціативності та відповідальності в студентському середовищі.
Ефективним чинником виховного процесу університету мала б бути робота кураторів навчальних груп. Але на сьогодні взаємозв’язок між кураторами академічних груп та студентами університету занадто слабкий та потребує покращення.
Потребує подальшого посилення робота комісії з профілактики правопорушень студентами. Адміністрація університету проводить систематичні заходи з метою запобігання зростання кількості правопорушень у навчальних підрозділах та студмістечку.
Виховна робота може бути ефективною лише за умови комплексного, системного підходу і залучення до неї всього професорсько-викладацького складу університету, адміністрації, органів студентського самоврядування. Цей напрямок роботи слід визначити як пріоритетний.
Заслухавши та обговоривши доповідь проректора з навчально-виховної роботи Козачка Я.В.,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Розробити перспективний план розвитку навчально-виховної роботи в університеті на період до 2013 року.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи, заступники
з навчально-виховної роботи директорів інститутів,
деканів факультетів.
Термін: березень 2011 року.
2. Особливу увагу навчально-виховного процесу зосередити на підготовці святкування 80-річчя університету.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи,
директори інститутів, декани факультетів.
Термін: червень 2011 року.
3. Розробити та впровадити методику визначення ефективності виховної роботи в університеті, у тому числі навчальних структурних підрозділів.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи, заступники
з навчально-виховної роботи директорів інститутів,
деканів факультетів.
Термін: червень 2011 року.
4. Відродити інститут старших кураторів в навчальних структурних підрозділах університету та постійно діючий методичний семінар для кураторів.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи,
директори інститутів, декани факультетів.
Термін: квітень 2011 року.
5. Спільно зі Спілкою студентських організацій університету впровадити проектну форму роботи зі студентським активом навчальних структурних підрозділів та студрадами гуртожитків.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи,
голова спілки студентських організацій,
голови студрад навчальних структурних підрозділів.
Термін: червень 2011 року.
6. Раді з поселення університету розробити та подати на затвердження квоти на поселення студентів в гуртожитки студмістечка на 2011-2012 навчальний рік, враховуючи виведення гуртожитків № 11 та № 13 на капітальний ремонт по програмі проведення Євро-2012, а також показники скоєння студентами правопорушень.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи,
директор студмістечка.
Термін: квітень 2011 року.
7. Завершити процес створення рекламних відеороликів про університет та начальні структурні підрозділи.
Відповідальні: проректор з навчально-виховної роботи,
керівник медіа центру.
Термін: березень 2011 року.
В Ч Е Н А Р А Д А
НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Рішення
від 26 січня 2011 року
Про роботу та перспективи розвитку кафедр
Інституту екологічної безпеки
Інститут екологічної безпеки (далі – ІЕБ) створено наказом ректора №86/од від 26 квітня 2010 року внаслідок реорганізації Інституту міського господарства.
До складу ІЕБ входять 6 кафедр, 4 навчально-науково-виробничих центри і лабораторії. На кафедрах ІЕБ працюють 17 професорів, 58 доцентів та старших викладачів, 34 асистенти, навчаються 1075 студентів.
Інститут здійснює навчальну, наукову, організаційну та виховну роботу з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, спеціаліста, магістра денної, заочної та дистанційної форм навчання, їх перепідготовки та підвищення кваліфікації за напрямами: 6.040106 "Екологія, охорона навколишнього середовища, та збалансоване природокористування", 6.080101 "Геодезія, картографія та землеустрій", 6.051301 "Хімічна технологія", 6.051401 "Біотехнологія".
Важливою складовою діяльності інституту є наукова робота. Загальний обсяг фінансування науково-дослідних госпдоговірних та держбюджетних робіт ІЕБ у 2010 році склав понад 1,5 млн. грн., серед яких майже 0,5 млн. грн. – за міжнародними проектами. У 2011 році вже укладені договори (міжнародні) на виконання наукових досліджень із загальним обсягом фінансування понад 1,5 млн. грн. В інституті створена наукова школа, функціонують 2 спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських та докторських дисертацій. Підготовка наукових кадрів здійснюється за 11 спеціальностями переліку ВАК України. Підготовлені документи на відкриття в аспірантурі університету підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів за спеціальністю "Охорона праці". Протягом останніх 3-ох років співробітниками інституту успішно захищено 10 кандидатських та 2 докторські дисертації.
У 2010 році студенти ІЕБ вибороли 3 перших місця (дипломи І ступеня) на Всеукраїнських (2-ий тур) олімпіадах, студентка Жлоба Н. (кафедра біотехнології) – 1 місце на міжнародній (3-ий тур) олімпіаді з безпеки життєдіяльності.
Разом з тим у діяльності ІЕБ мають місце певні проблеми:
- наявний значний відсоток професорів та доцентів пенсійного віку;
- незначна кількість захистів дисертацій кандидата та доктора наук;
- низька виконавська дисципліна науково-педагогічних працівників;
- неповне навчально-методичне забезпечення навчального процесу;
- незначна кількість прямих зв'язків з потенційними замовниками фахівців, підприємствами, науковими організаціями та установами;
- пасивність значної частини професорсько-викладацького складу в науковій роботі особисто та зі студентами;
- відсутній власний збірник наукових праць студентів та аспірантів.
Заслухавши та обговоривши доповідь директора Інституту екологічної безпеки Запорожця О.І. про роботу та перспективи розвитку кафедр інституту,
ВЧЕНА РАДА УХВАЛИЛА:
1. Розробити та затвердити в установленому порядку план розвитку Інституту екологічної безпеки на 2011-2015 роки, передбачивши удосконалення навчального процесу, поліпшення його кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення, розширення та поглиблення наукової діяльності.
Відповідальні: директор ІЕБ, завідувачі кафедр.
Термін виконання: 30 червня 2011 року.
2. Започаткувати курси підвищення кваліфікації з охорони праці та навколишнього середовища в авіаційній галузі, очищення та забезпечення якості води для фахівців країн ближнього зарубіжжя з урахуванням вимог міжнародних організацій, зокрема програми "Трейнейр" ІСАО.
Відповідальні: директор ІЕБ, завідувачі кафедр.
Термін виконання: вересень 2012 року.
3. Відкрити в аспірантурі університету підготовку наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації зі спеціальності переліку ВАК "Охорона праці".
Відповідальні: директор ІЕБ.
Термін виконання: травень 2011 року.
4. Створити на базі кафедри землевпорядних технологій НДЦ "Аерокосмічні ГІС-технології", на базі кафедри аерокосмічної геодезії – НДЦ "Дешифрування та спектрометрія ландшафтів".
Відповідальні: директор ІЕБ, завідувачі кафедр.
Термін виконання: вересень 2011 року.
5. Організувати та провести ювілейну 10-ту науково-методичну конференцію "Безпека життя і діяльності людини – освіта, наука, практика" БЖДЛ-2011.
Відповідальні: заступник директора ІЕБ з наукової роботи,
завідувач кафедри БЖД.
Термін виконання: березень 2011 року.
6. Організувати та провести II-й тур Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Хімія".
Відповідальні: заступник директора ІЕБ з наукової роботи,
завідувачі кафедр.
Термін виконання: квітень-червень 2011 року.
7. Надати інформацію щодо наявності навчально-методичного забезпечення у навчальних підрозділах університету.
Відповідальні: директори інститутів, декани факультетів,
завідувачі кафедр.
Термін виконання: 16 лютого 2011 року.
8. Ввести в практику заслуховування на засіданнях вченої ради університету завідувачів кафедр, які мають найгірші показники з навчальної та наукової роботи.
Відповідальні: проректор з навчальної роботи,
проректор з наукової роботи, директори інститутів.
Термін виконання: постійно.
Оновлено: 12.03.2015, 13:49
- 2017 рік
- +
- 2016 рік
- +
-
- Засідання Вченої ради університету 21 грудня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету 30 листопада 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету від 22 червня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету від 25 травня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету 20 квітня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету 23 березня 2016 р.
- +
- Засідання Вченої ради університету 10 лютого 2016 р.
- +
- 2015 рік
- +
- 2014 рік
- +
- 2013 рік
- +
- 2012 рік
- +
- 2011 рік
- +
© Національний авіаційний університет
м.Київ, просп. Гузара Любомира 1
post@nau.edu.ua | (044)406-79-01